بازرسان نیروی دریایی Veteran ، خط لوله کوکائین را به عنوان داروی مخدر مکزیکی ساخته‌اند .
در این چهارشنبه ، ۳ اکتبر سال ۲۰۱۸ ، عکسی که توسط گارد ساحلی ایالات‌متحده ، افراد گارد ساحلی خارج از کشتی نیشکر چین تامین می‌شود ، برای انتقال کوکائین در سن دیگو آماده می‌شوند . گارد ساحلی می‌گوید ۱۱ تن کوکائین از هشت کشتی در سواحل مکزیک و آمریکای مرکزی و جنوبی بین اواخر آگوست و اواسط سپتامبر توقیف شده‌است . ( پاتریک کلی از طریق آسوشییتدپرس )
۲ مارس ۲۰۱۹
سان دیگو Union - تریبون | توسط کریستینا دیویس
SAN diego - - یک سرباز کهنه‌کار دریایی آمریکایی که به عنوان یک سرکرده مشهور مواد مخدر مکزیکی به قدرت رسید ، به عنوان یک جرم قاچاق مواد مخدر در سن دیگو نام گذاری شد .
تحقیق در مورد آنجل Dominguez رامیرز را . دفتر دادستانی ایالات‌متحده در یکی از بایگانی اخیر دادگاه گفت : "سازمان پلیس محلی ، ادارات پلیس فدرال ، ادارات پلیس فدرال و ارتش ، " سطح بی‌سابقه‌ای از فساد را در دولت مکزیک ، بخش‌های پلیس محلی ، آژانس‌های پلیس فدرال و ارتش " فاش کرد .
بیش از ۴۱ نفر در این پرونده متهم شده‌اند که ۵، ۰۰۰ کیلوگرم ، یا حدود ۱۱، ۰۰۰ پوند ، کوکائین و بیش از ۹ میلیون دلار درآمد مواد مخدر را به دست آورده‌است .
طبق گفته دادستان‌ها ، سازمان Dominguez's کوکائین را از پرو ، ونزوئلا ، اکوادور ، تا آمریکای مرکزی و چیاپاس از مکزیک به دست آورده‌است . این دادگاه می‌گوید که سلول‌های حمل و نقل با استفاده از قایق ، هواپیما و وسایل نقلیه تجاری ، کوکائین را به مکزیک منتقل خواهند کرد و سپس از مرز کالیفرنیا و تگزاس برای توزیع به ایالات‌متحده استفاده خواهند کرد .
این سازمان همچنین از یک خط لوله عکس جهت انتقال درآمد حاصل از مواد مخدر از سوی آمریکا به جنوب استفاده کرد ، طبق کیفرخواست که تا حدی در این هفته باز بود .
Dominguez که در سال ۲۰۱۶ در مکزیک دستگیر شد ، در انتظار استرداد به سن دیگو است .
دادستان‌ها گفتند او یک شهروند آمریکایی است که به عنوان تفنگدار دریایی خدمت کرده‌است . با توجه به درخواست پاسپورت آمریکایی او ، وی به دلیل جراحت ناشی از جنگ ، لنگان لنگان راه می‌رود .
Dominguez متهم به استفاده از آموزش‌های نظامی خود در حین کار به عنوان یکی از اعضای اصلی کارتل paramilitary زتاس است که ابتدا به عنوان یک جناح اجرایی برای کارتل del دل Golfo تشکیل شد . دادستان‌ها گفتند که او به " زتا ۳۹ " معروف است و بدون شک نام سازمان فعلی خود آل Seguimiento ۳۹ را اعلام کرده‌است.
دادستان‌ها گفتند که او سازمان خود را از طریق اتحادهای تعاونی با سازمان Beltran Leyva ، کارتل de Nueva ، کارتل Sinaloa ، کارتل del و لوس زتاس راه‌اندازی کرده‌است .
مقامات گفتند که او همچنین از مقامات فاسد دولتی درخواست کرده‌است .
این روابط فاسد در سال ۲۰۱۷ ، زمانی که ایوان Reyes arzate در شیکاگو در معرض نمایش قرار گرفت ، در معرض نمایش کامل قرار گرفتند .
ریس یکی از فرماندهان ارشد پلیس فدرال و عضو رده بالای واحد تحقیقات حساس Mexico's بود . او به عنوان رابط با مقامات مجری قانون آمریکا ، محرم راز برخی از مهم‌ترین تحقیقات ایالات‌متحده در مورد کارتل‌های مواد مخدر خدمت کرد .
مشخص شد که Reyes ، اطلاعات مربوط به کارتل‌های مواد مخدر را نشت کرده‌است .
اولین اشاره زمانی رخ داد که اداره اجرایی مواد مخدر ایالات‌متحده در شیکاگو از واحد Reyes خواست تا نظارت بر جلسه قاچاقچیان در کانکون را انجام دهد . ارتباطات wiretapped فاش کرد که فردی به نام " Ayala " بعدا ً تصمیم گرفت که به یکی از قاچاقچیان در رابطه با تحقیقات هشدار داده شود و پیشنهاد کرد که پایین دراز بکشد .
ریس warned هشدار داد : " تو هدف بودی . "
هنگامی که عوامل ایالات‌متحده تماسی بین Dominguez و یک قاچاقچی دیگر را متوقف کردند ، Scrutiny به عنوان خال به Reyes تبدیل شد .
ایوان پرسید : ایوان چه کسی است ؟ به گفته دادستان‌ها ، " Dominguez " پرسید .
قاچاقچی دیگر گفت : " رئیس ، ظاهرا ً با اشاره به موقعیت Reyes در پلیس مکزیک ، گفت : " رئیس .
Dominguez شروع به تکیه زیاد بر روی ریس برای اطلاعات در مورد همپوشانی سن دیگو - شیکاگو ( DEA ) کرد .
منبع سایت

جمعه 3 خرداد 1398
بؤلوملر :