قانون گذار می‌گوید که لایحه کنترل اسلحه دامپزشکان را محدود خواهد کرد
اعضای ira l . کارتر پس از خاتمه دادن به سربازان قدیمی جنگ خارجی در مراسم سنتی سلام نظامی در نزدیکی پایان مراسم یادبود سالانه روز یادبود در کنار آب , یکشنبه , ممکن است در هنگام غرق شدن در المپیا , غرق شود . ( استیو بلوم / ورزش‌کار المپیکی از طریق ap )
پایان مارس
نوشته ریچارد کان
قبل از تیراندازی به بیمارستان و بیمارستان فلوریدا در شب چهارشنبه , جان فیل roe , آر - تنسی , به صحن مجلس رفت تا استدلال کند که لایحه کنترل اسلحه برای گسترش بازرسی‌های پیش‌زمینه , حقوق اصلاح طلبان قدیمی را با مشکلات بهداشت روانی محدود خواهد کرد .
در روز چهارشنبه در جلسه مشترک کمیته امور سربازان قدیمی مجلس و سنا , و بعدا ً در صحن مجلس , رو , رئیس سابق و عضو سابق کمیته امور سربازان قدیمی مجلس , گفت که یک بند در لایحه کنترل اسلحه می‌تواند بیش از یک میلیون سرباز قدیمی را تحت‌تاثیر قرار دهد .
این لایحه برای گسترش بازرسی‌های پیش‌زمینه در مورد خرید و انتقالات اسلحه از طریق رای اکثریت آرا تصویب شده‌است , اما بعید است که در سنای تحت کنترل جمهوریخواهان کشش کسب کند . رئیس‌جمهور " دونالد ترامپ " گفته‌است که اگر به میزش برسد این لایحه را وتو خواهد کرد .
در کف خانه , roe گفت که این لایحه عبارت " کمی درک " است که برای هر کسی که سلاح گرم داشته باشد که " با بیماری روانی , ناتوانی در توسعه شدید یا بی‌ثباتی عاطفی شدید " حل و فصل شود , غیرقانونی است . " فروش اسلحه گرم به چنین فردی غیرقانونی است .
او گفت : " برای اینکه این مساله را در نظر بگیریم , بیش از ۱۴۰ میلیون سرباز معلول با یک دادرسی مرتبط با خدمت از جمله یک میلیون سرباز با ptsd , وجود دارند . "
او گفت که یک اصلاحیه در کمیته قوانین برای معاف کردن سربازان قدیمی ارائه کرد , اما حکم صادر شد .
این بحث در همان هفته در مرکز پزشکی va در فلوریدا برگزار می‌شود . در ساحل غربی پالم و مرکز پزشکی در " ریوی " , فلوریدا , عصر چهارشنبه مرد مسلحی که توسط اف بی آی به نام " لری ری بون " از میشیگان شناسایی شده‌بود , حداقل شش گلوله شلیک کرد و قبل از اینکه مطیع باشد یک دکتر را زخمی کرد .
در روز پنج شنبه , بیانیه‌ای صادر شده توسط طرف جمهوری‌خواه کمیته امور سربازان قدیمی مجلس به نمایندگی از roe , یک پزشک و کهنه سرباز ارتش , گفت : " از آنچه در مرکز پزشکی پالم بیچ رخ داد آگاه است و افکار او با همه آن‌هایی که تحت‌تاثیر قرار گرفته‌اند , می‌باشد . "
اف بی آی گفت که به نظر می‌رسد که یک معلول دو ساله , یک سرباز قدیمی ارتش بوده و برای درمان روانی در بیمارستان است . بلافاصله مشخص نشد که چطور تفنگ را به دست آورد .
چندین لایحه کنترل اسلحه قبلی که فروش یا مالکیت سلاح‌های گرم به آن‌هایی که مسایل بهداشت روانی ارائه کرده‌اند را محدود کرده‌است , اما همه آن‌ها شکست‌خورده اند .
دو نیروی دریایی تحت بازجویی قرار دارند .
عکس صفحه دو نیروی دریایی را نشان می‌دهد . ( عکس از ویدیو از طریق twitter )
۲۹ فوریه
نوشته جی نا بل
مقامات روز پنج شنبه گفتند که دو تفنگدار دریایی که به نظر می‌رسد در یک ویدیوی اینترنتی در حال حاضر در رسانه‌های اجتماعی حضور دارند تحت بررسی فرماندهی خود قرار دارند .
بنا به گفته یکی از مقامات رسمی با فرماندهی , رهبران شاخه هواپیماهای دریایی مستقر در کالیفرنیا , در حال جستجو در یک ویدئوی غیر نظامی هستند که توسط زاک برنز پست شده‌است . این ویدئو نشان‌دهنده دو نیروی دریایی است که ماسک صورت سیاه به تن دارند و اظهارات نژادی اهانت‌آمیز را به وجود می‌آورند .
این بررسی تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که فرمانده دیگری تحقیقاتی در مورد پسته‌ای آنلاین نژادی انجام داد که گفته می‌شود سرجوخه سرجوخه در هاوایی بوده‌است .
منبع سایت

جمعه 3 خرداد 1398
بؤلوملر :