در کنار برانید …
ماشین‌های تست با اندازه به اندازه زندگی ، پوشیده از لباس‌های جدید و پر زرق و برق هستند - به یکی از صندلی‌های capsule's بسته شده‌است . The که در روز پنج شنبه از نام آن‌ها پرده‌برداری شد ، با حسگرهایی نصب شده‌است که نحوه نگهداری آن را مشاهده می‌کنند. ریپلی similar شبیه به Starman است که سال گذشته در صندلی driver's of قرمز Musk's با یک پرتاب آزمایشی موشک بسیار بزرگ شاهین company's منفجر شد . این کپسول می‌تواند هفت فضانورد را جا به جا کند . برای این آزمایش ، it's ۴۵۰ پوند ( ۲۰۰ کیلوگرم ) لوازم و لوازم را حمل می‌کند .
Pad قدیم ، نگاه نو
مجتمع پرتاب تاریخی فضایی کندی ۳۹ A ، که نیم‌قرن پیش برای شلیک ماه آپولو و پروازه‌ای شاتل فضایی مورد استفاده قرار گرفت و توسط مستاجر اجاره داده شد . بیشتر قابل‌توجه ، راهروی طولانی ، محصور و سفید در قسمت بالا است . پل قدیمی برای فضانوردان پرواز راکت به آلمان‌ها باز بود . فضانوردان این طرح جدید و مشروط را دوست دارند . آن‌ها خیلی خوشحال هستند که it's پوشیده شده‌اند و ما سعی داریم پشه‌ها را بیرون نگه داریم . کتی Lueders ، مدیر برنامه خدمه تجاری NASA's گفت : " این پشه‌ها در فلوریدا می‌توانند به هر جایی وارد شوند . "
rundown پرواز
این ماموریت یک کابوس شبانه است و اکثر رویداده‌ای بزرگ در ساعات اولیه رخ می‌دهند . پخش Saturday's برای ساعت ۲ : ۴۹ صبح قرار است تا با ورود یک ایستگاه فضایی به روز بعد هماهنگ شود . بر خلاف اژدها کالا ، از مدار خود توسط ربات station's دور می‌شود و به اسکله خود هدایت می‌شود، خدمه دراگون در صبح روز یکشنبه در آن لنگر می‌اندازند . سه فضانورد ایستگاه فضایی وارد اژدها می‌شوند ، تدارکات تازه را در کشتی خالی می‌کنند و سپس آن را با نمونه‌های علمی و تجهیزات قدیمی پر می‌کنند . این کپسول در ۸ مارس undock خواهد شد و کمی بعد از طلوع آفتاب با چترنجات به اقیانوس اطلس ، چند صد مایل دورتر از ساحل فلوریدا .
رقابت گرم
فقط به این دلیل که SpaceX اولین بار است که فضا نوردان را قبل از بوئینگ آغاز می‌کند . SpaceX برای پرتاب سفینه در ماه ژوئیه در حال شلیک است ، اما این می‌تواند بسته به نتایج آزمایشی آینده و پرتاب آزمایشی در بهار امسال بسته شود . چندین مورد - چتر و thrusters ، در میان افراد دیگر - هنوز به کار و احتمالا ً طراحی مجدد قبل از تایید برای استفاده انسان نیاز دارند . بوئینگ پرواز آزمایشی ماه آوریل خود را بدون خدمه و یک پرتاب با سه فضانورد قبل از ماه آگوست انجام می‌دهد . هر کدام از این شرکت برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ یک پرچم کوچک آمریکایی را که توسط آخرین خدمه شاتل در سال ۲۰۱۱ در ایستگاه مانده بود را بدست آورد . داگ Hurley و Boeing's کریستوفر فرگوسن که هر دو پرواز نهایی شاتل را انجام دادند - این کپسول جدید تجاری را تست خواهند کرد . هارلی سوار اژدها خواهد شد و Starliner the را آزاد خواهد کرد .
پزشکان برای مهار Gunman Double در VA مبارزه کردند .
نوار مرزی صحنه جنایت . گتی ایماژ
۲۸ فوریه - ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
 " اف بی آی " روز پنج شنبه اعلام کرد که یک سرباز دو نفره قطع سلاح که گمان می‌رود یک کهنه سرباز ارتش است ، چهارشنبه‌شب حداقل شش گلوله شلیک کرد و تلاش خشونت‌آمیز خود را با دو پزشک آغاز کرد که در نهایت او را به دیواری با یک صندلی چسباند و بعد از آن‌ها به سمت آن‌ها خزید .
مقامات بیمارستان و اف بی آی گفتند که یکی از پزشکان که هنوز شناسایی نشده است ، در تلاش برای یافتن اسلحه با این مظنون زخمی شده‌است ، اما پس از این درگیری در مرکز پزشکی VA بیچ واقع در فلوریدا تحت تعقیب و آزاد قرار گرفت .
 "اف بی آی " در یک شکایت جنایی که در دادگاه منطقه آمریکا برای منطقه جنوبی فلوریدا نوشته شده بود، گفت که یک کارمند دیگر VA با شلیک گلوله به کفل لری ری ، ۵۹ ساله اهل میشیگان که قبل از آتش زدن " برای سیگار " جیغ می‌کشید ، زخمی شد .
منبع سایت

جمعه 3 خرداد 1398
بؤلوملر :