مصاحبه مطبوعاتی آسوشیتدپرس توسط اندرو تیلور و لیزا Mascaro
واشنگتن - یک دموکرات ارشد سنا روز پنج شنبه گفت که پنتاگون در حال برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از مبلغ ۱ میلیارد دلار باقیمانده از حساب‌های پرداختی ارتش و حساب‌های بازنشستگی برای کمک به رئیس‌جمهور دونالد ترامپ برای پرداخت هزینه‌های بلند مدت خود است .
سناتور دیک دوربین ، D - I . ، به آسوشیتد پرس گفت : " It's از حقوق نظامی و حقوق بازنشستگی خارج می‌شوند . یک میلیارد دلار . این برنامه را لغو کنید ."
دوربین گفت که این سرمایه‌ها در دسترس هستند ، زیرا استخدام ارتش کم است و یک برنامه بازنشستگی اولیه داوطلبانه کم‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد .
این پیشرفت در حالی صورت می‌گیرد که مقامات پنتاگون به دنبال به حداقل رساندن مقدار پول دیوار هستند که از پروژه‌های ساخت‌وساز نظامی که توسط قانون گذاران پرورش داده می‌شوند ، به حداقل می‌رسد .
دوربین گفت : " تصور کنید که دموکرات‌ها این پیشنهاد را مطرح می‌کنند - که برای هر آنچه که پروژه ما انجام می‌دهد، ما قصد داریم حقوق و حقوق بازنشستگی را کاهش دهیم ."
دوربین ، دموکرات ارشد در بخش تخصیص بودجه پنتاگون ، در میان گروهی دوحزبی از قانونگذاران بود که روز پنجشنبه صبح با پاتریک shanahan ، وزیر دفاع ، ملاقات کردند .
پنتاگون در حال برنامه‌ریزی برای انتقال پول از حساب‌های مختلف به یک صندوق اختصاص‌یافته به منع مواد مخدر است و این پول قرار است به موانع مرزی و اهداف دیگر هدایت شود .

توجه بیشتری به اعلام وضعیت اضطراری ملی برای بهره‌برداری از ۳.۶ میلیارد دلار از پروژه‌های ساخت‌وساز نظامی برای پرداخت غرامت به این دیوار ، شده‌است . مجلس تحت کنترل دموکرات‌ها ماه گذشته به رد حرکت Trump's رای داد و مجلس سنا با وجود فشار لابی کاخ سفید ، هفته آینده نیز به دنبال آن خواهد بود .






جمهوری خواهان مجلس سنا روز چهارشنبه بار دیگر با امیدواری به برگزاری انتخابات آتی که از نظر سیاسی مورد پسند واقع شد ، با یکدیگر ملاقات کردند . آن‌ها در حال تلاش برای رسیدن به یک راه جایگزین برای رای دادن یا پایین گذاشتن بر روی اندازه مورد نیاز مجلس سنا برای رد کردن بیانیه اضطراری ریاست‌جمهوری هستند . قانونگذاران هر دو حزب بر این باورند که ترامپ به نحوی نامناسب از قدرت کنگره در رابطه با این پول تجاوز می‌کند .
سناتورها به طور فزاینده‌ای جلوتر از رای دادن هفته آینده نگران هستند ، زیرا آن‌ها دقیقا ً می‌دانند که پول برای ساختن دیوار از کجا خواهد آمد و اگر پروژه‌های نظامی را در کشورهای خود به تعویق بیاندازد .
معاون رئیس‌جمهور مایک Pence در طول جلسه خود یک هفته پیش به سناتورها گفت که با به روز رسانی به آن‌ها باز خواهد گشت . اما سناتورها گفتند که آن‌ها هنوز پاسخی از سوی دولت ندارند .
سناتور جان کورنین ، سناتور ایالت تگزاس از ایالت تگزاس گفت : " نگرانی از این موضوع نگران‌کننده است . " او گفت که تعدادی از سناتورها درگیر صحبت با کاخ سفید درباره راه‌های دیگر بودند که دولت می‌توانست بدون اتکا به قدرت تحت بیانیه اضطراری که احتمالا ً در یک دعوی قضایی گره خورده‌است ، پول را جابجا کند .
هدف این است که " چرا این بحث اضافی را در زمانی که می ‌توان آن را به شیوه‌ای کم‌تر بحث‌برانگیز انجام داد ، داریم ؟ او گفت : " ظاهرا ً کاخ سفید قانع نشده است.
ارتش در سال گذشته هدف نیروگیری خود را از دست داد و به رغم پرداخت ۲۰۰ میلیون دلار اضافی به مزایا و تصویب برخی waivers اضافی برای رفتار بد و یا مسائل بهداشتی ، در حدود ۶، ۵۰۰ سرباز کم کرد .
کنگره همچنین پول را برای دادن تشویق به اعضای انگیزه نظامی برای به دست گرفتن بازنشستگی زودهنگام اختصاص داد ، اما ثبت‌نام در این برنامه تحت انتظارات واقع خواهد شد .
دوربین گفت : " این پولی است که به نیروهای نظامی که ما استخدام می‌کنیم رفته باشد ، پس پس‌انداز کردن به این دلیل است که ما استخدام می‌کنیم . قسمت دیگر این بود که آن‌ها یک تغییر داوطلبانه در حقوق بازنشستگی ارتش پیشنهاد کردند ، و آن‌ها تخمین زدند که چه تعداد از مردم برای آن ثبت‌نام خواهند کرد ."
این مقاله توسط اندرو تیلور و لیزا Mascaro از آسوشییتدپرس نوشته شده‌است و به طور قانونی از طریق شبکه ناشر NewsCred مجوز گرفته شده‌است . لطفا ً تمام سوالات مربوط به صدور مجوز به legal@newscred.com را هدایت کنید .
موضوعات مرتبط
عناوین نظامی وابسته به وظیفه ، وزارت دفاع از منافع نظامی ، وزارت دفاع مرزی ، وزارت دفاع و وزارت دفاع .







پنجشنبه 6 تیر 1398
بؤلوملر :