آیا می‌دانستید که بسیاری از فواید و مزایای شما تاریخ انقضا دارد ? اگر تنها نیستید , بیشتر سربازان قدیمی از مزایای خود آگاه نیستند , چه برسد به اینکه بسیاری از آن‌ها بتوانند منقضی شوند . در اینجا چند مثال ساده از مزایا و محدودیت‌های زمانی آن‌ها آورده شده‌است :
سود
محدودیت زمانی
آموزش , آموزش و استخدام :
این لایحه پس از آموزش , آموزش و آموزش‌های ضمن خدمت به سربازان واجد شرایط ارائه می‌شود . شهریه و شهریه کامل در مدارس عمومی پوشش داده می‌شود . برای مدارس خصوصی حداکثر مبلغی است که تورم را تعدیل می‌کند . این لایحه همچنین یک کمک‌هزینه مسکن را با توجه به نرخ تاسیس مدرسه , و یک دلار سالانه برای کتاب‌ها و ملزومات پرداخت می‌کند . از تاریخ آخرین تخلیه یا رهایی از عوارض فعال
i . ~~~ j . نرخ‌های پرداخت توسط تعداد کلاس‌ها مشخص می‌شود . برای شروع استفاده از دستگاه گوارش کلیک کنید .
از تاریخ آخرین ترخیص یا رهایی از عوارض فعال .

برنامه کمک آموزش سربازان قدیمی : پیشنهادهایی را ارائه کرد که برای اولین بار در بین ماه‌های ژانویه تا ژوئن ۲۰۱۰ به خدمت وارد شدند .




از تاریخ آخرین ترخیص یا رهایی از عوارض فعال .
مونتگومری یک ذخیره انتخابی است که اعضای ارتش , نیروی دریایی , نیروی هوایی , نیروی دریایی , نیروی دریایی و گارد ساحلی و همچنین گارد ملی را تا پایان ماه آموزش , آموزش و مزایای خدمت فراهم می‌کند .
از تاریخ واجد شرایط برای این برنامه , یا تا زمانی که از ذخیره انتخابی یا گارد ملی آزاد شود . برخی گسترش‌های موجود در صورت فعال شدن.
برنامه کار محور برای کهنه کاران با معلولیت‌های مرتبط با خدمت که ارائه خدمات و کمک برای کمک به آمادگی , یافتن و حفظ اشتغال مناسب را ارائه می‌دهد .
به طور کلی , سال‌ها جدایی از خدمت یا ظرف چند سال , جبران خسارت ناشی از خدمات است .
برنامه‌های بیمه عمر و زندگی :
بیمه زندگی گروهی : بیمه عمر برای سربازان ذخیره و ذخیره قیمت آن تا حداکثر ۱۵۰۰ دلار در دسترس است . این پوشش زمانی آغاز می‌شود که کاربر وارد خدمت شود یا وضعیت عوارض را تغییر دهد. این برنامه شامل برنامه حفاظت از آسیب پس از ضربه است که در صورت آسیب شدید ضربه‌ای , منجر به ایجاد پوشش اضافی در پوشش اضافی می‌شود .
پوشش دهی چند روز پس از جدایی پایان می‌یابد . یا برای جانبازان کامل معلول سال تمدید شود . جزئیات بیشتر …
بیمه زندگی گروهی خانواده : به طور خودکار در پوشش بیمه برای همسر و فرزندان بیمه شدگان تحت پوشش بیمه زندگی می‌کند .
پوشش دهی چند روز پس از جدایی پایان می‌یابد .
بیمه زندگی گروهی کهنه سربازان : پیشنهاداتی را برای بیمه عمر برای سربازان قدیمی ارائه می‌دهد . کسانی که می‌خواهند زندگی خود را به زندگی گروهی سربازان قدیمی تبدیل کنند .
ظرف چند روز جدایی .
بیمه کهنه سربازان معلول : یک کهنه سرباز که دارای معلولیت مربوط به خدمت است اما در غیر این صورت ممکن است برای افزایش پوشش بیمه عمر در نرخ‌های استاندارد در نظر گرفته شود . سربازان قدیمی که کاملا ً ناتوان هستند ممکن است برای معافیت حق بیمه درخواست دهند .
در عرض چند سال از تاریخ مطلع شدن از وضعیت مربوط به خدمت .
بیمه زندگی وام مسکن کهنه سربازان : در بیمه محافظت از وام مسکن به معلولان که به شدت معلول هستند , پرداخت می‌شود .
باید قبل از سن





شنبه 8 تیر 1398
بؤلوملر :