توسط کیت ویلسون , مدیر خدمات آموزش و پرورش
بخش زیر بخشی از یک پست وبلاگ جدید توسط کیت ویلسون , مدیر بخش خدمات آموزش سربازان قدیمی است. در پست اصلی او , ویلسون ویلسون شش سوال مطرح می‌کند که دانش‌آموز باید قبل از انتخاب مدرسه پاسخ دهد . من شامل سه سوال اول اینجا هستم . من پیشنهاد بازدید از وبلاگ نقطه دید برای خواندن کل پست او را پیشنهاد می‌کنم .
در زیر برخی سوالات برای فکر کردن درباره زمان شروع کردن مدرسه وجود دارد .
سوال : آیا رشته حرفه‌ای من به درجه‌ای از دانشگاه یا کالج احترام می‌گذارد ?
درس‌های زندگی در حالی که به کالج می‌روند , ارزشمند هستند , اما در صورتی که منجر به اشتغال نشود , چه فایده‌ای دارد ? کارفرمایان ایده خوبی دارند که در مورد آن‌ها دانشکده‌ها و دانشگاه‌ها در زمینه تخصصی خود خوب ایستاده‌اند . بنابراین انتخاب مدرسه مناسب برای نظم خاصی مهم است .

یک چیز که کارفرمایان به دنبال آن می‌گردند این است که مدرسه برگزار شود . هدف اعتباربخشی , تضمین کیفیت آموزش توسط موسسات آموزش عالی است . اداره آموزش و پرورش یک پایگاه اطلاعاتی از موسسات معتبر و برنامه‌هایی که می‌توانید بررسی کنید را حفظ می‌کند .




راه دیگر برای تعیین اعتبار یک درجه , چک کردن رتبه‌بندی ملی مدرسه و برنامه است . اخبار و گزارش جهانی , یکی از مهم‌ترین منابع رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و برنامه‌های آموزشی , می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید کدام مدارس نمره را می‌گیرند .
سوال : آیا این مدرسه از سربازان قدیمی حمایت می‌کند ? آیا برنامه پشتیبانی ویژه‌ای برای سربازان قدیمی دارد ?
بسیاری از مدارس ادعا می‌کنند که آن‌ها " دوستانه " یا " کهنه سرباز " هستند . فراتر از تبلیغات پر زرق و برق نگاه کنید . تحت هیچ شرایطی نباید شما را تحت فشار , اجبار , گمراه و یا در غیر این صورت مجبور به حضور در یک مدرسه بکنید . اگر احساس می‌کنید که هستید ما می‌خواهیم در مورد آن بدانیم . شما می‌توانید نگرانی‌های خود را با تماس با نهاد تایید دولت ( saa ) به ما بگویید . این بنا کارکنان دولتی هستند که در این موضوعات نمایندگی می‌کنند و می‌توانید اطلاعات تماس آن‌ها را در اینجا بیابید .
شورای آموزش و پرورش آمریکا توصیه‌هایی برای مدارس برای خدمت بهتر به سربازان قدیمی ارائه کرده‌است . درباره این نکات درباره این نکات سوال کنید :
انتقال اعتبارهای از مدارس دیگر یا آموزش نظامی . مدرسه شما باید زمان گذشته شما را بشناسد و اعتبار قبلی را منتقل کند .
حمایت از جامعه اطراف به دنبال دسترسی به سلامت روان و پشتیبانی پزشکی , همچنین پشتیبانی از جامعه به صورت کلی , و مشارکت با سازمان‌های خدماتی یا برنامه‌های منتورینگ .
صدای سرباز کهنه‌کار . حکومتی که به آن گوش می‌دهد و شامل سربازان قدیمی در برنامه‌های قدیمی است , بهتر خواهد بود .
نقاط ویژه آشنا افرادی که به ویژه به سربازان قدیمی کمک می‌کنند می‌تواند نوار قرمز و بروکراسی را قطع کند .
حضوری قوی . یک ناحیه از وب سایت مدرسه برای سربازان قدیمی به شما این امکان را می‌دهد که از مسائل مهم برای شما مطلع باشید .
گزینه‌های مسکن گسترده : سربازان قدیمی ممکن است ترجیح دهند با همسالان ساکن شوند و نباید در خوابگاه‌ها با دانش آموزان کوچک‌تر از آن‌ها قرار گیرند .
سوال
سیاست‌های مربوط به اعتبار برای تجربه نظامی توسط مدرسه متفاوت است . بعضی از دانشکده‌ها برای دوره‌های آموزشی نظامی اعتبار اعطا خواهند کرد اما نه برای تخصص‌های کاری نظامی . از مدرسه خود بپرسید آیا آن‌ها از راهنمای ace برای درک اینکه چگونه آموزش نظامی برابر اعتبار است پیروی کنند .
لطفا ً برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را بخوانید .
موضوعات مرتبط
این کهنه سرباز دارای مزایای نظامی به نفع ارتش است
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .





شنبه 8 تیر 1398
بؤلوملر :