کابل , افغانستان - - سربازان با لشکر بی سی تی سی اولین گردان پیاده‌نظام ارتش برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در سطح کادر در استقرار قریب‌الوقوع افغانستان خواهند بود .
در بهار امسال , نیروهای نظامی با تیم رزمی کاران این لشکر , در مورد نحوه استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین که شبیه هلیکوپترهای مینیاتوری هستند آموزش دیدند .
یک سخنگوی تیپ به ستاره‌ها و نوارها گفت که گردان پیاده‌نظام گردان, گردان پیاده‌نظام با چترنجات , در حال برنامه‌ریزی برای استخدام ماشین‌آلات در ماه آینده در افغانستان است, در حالی که سایر عناصر تیپ صبر می‌کنند تا ببینند که چگونه از سیستم استفاده کنند .
انتظار می‌رود که دستگاه‌های دستی به کیت استاندارد برای واحدهای سراسر ارتش تبدیل شوند و تصویری نزدیک به زمان ارائه دهند که به سربازان امکان بررسی بهتر محیط اطراف و شناسایی دشمنان در نبرد را می‌دهد .

رایان جمهوریخواه , که این آموزش را دریافت کرده بود , در بیانیه‌ای گفت : " این نوع فن‌آوری یک نجات‌دهنده زندگی برای ما خواهد بود , زیرا ما را از آسیب دیدن می‌کند در حالی که توانایی ما در اجرای هر ماموریت جنگی که داریم را افزایش می‌دهد . " من از تکنولوژی بسیار سپاسگزارم و بخشی از اولین واحد برای استفاده از آن هستم . "







ارتش در ابتدا هورنتز سیاه را خریداری کرد که توسط سیستم‌های مستقر در اورگان انجام شده‌است . وب سایت شرکت گفت که این وسایل بسیار سبک هستند , تقریبا ً ساکت هستند و تا ۱۰ دقیقه وقت پرواز دارند .
در یک تظاهرات در نروژ در طول یک مانور ناتو در پاییز گذشته , یک مقام رسمی گفت که هواپیمای بدون سرنشین که کم‌تر از دو اونس وزن دارد می‌تواند در کم‌تر از یک دقیقه مستقر شود و مسافت یک مایل را طی کند . هدف از آن حذف نقاط کور جنگ با هدف نجات جان افراد و اجتناب از خسارات یا تلفات غیر عمدی است .
این سیستم می‌تواند دشمنان را شناسایی کند , شما می‌توانید به دنبال [ دستگاه‌های انفجاری کارگذاشتنی ] در مسیر خود بگردید . " اگر از مناطقی که نمی‌توانید ببینید آتش می‌گیرید , می‌توانید از این سیستم برای شناسایی مواد قبل از حرکت به خط آتش استفاده کنید . "
او گفت که آموزش یک سرباز برای پرواز دو دقیقه طول می‌کشد . آموزش یک مربی کم‌تر از سه روز طول می‌کشد .
ارتش در بیانیه‌ای در ماه می‌گذشته اعلام کرد که دستورها بی‌سیم و اطلاعات ارسال‌شده بین هواپیماهای بدون سرنشین و کنترلر آن برای حفاظت از آن در برابر هک رمزنگاری شده‌اند .
افزون بر یک میلیون دلار قرارداد اعطا شده در بهار گذشته , در ژانویه سال جاری , ارتش این شرکت را در ژانویه سال جاری به مبلغ ۱۹۰ میلیون دلار به این شرکت اعطا کرد . این معامله , ارتش را با سیستم‌های بدون سرنشین , هر یک با دو هواپیمای بدون سرنشین , تامین خواهد کرد . با این حال , او قادر نبود تعداد وسایلی که باید تحویل داده شود را تایید کند .
پیکربندی اصلی یک سیستم زنبور سیاه شامل یک هواپیمای بدون سرنشین برای روز و یک روز برای شب , یک ایستگاه پایه است که به یک کنترل‌کننده دستی متصل می‌شود و یک صفحه نمایش در مورد سایز یک کامپیوتر تبلت دارد . او گفت : " پیکربندی انعطاف‌پذیر است و می‌تواند سفارشی شود . "
یک سخنگوی این تیپ گفت که در ماه آینده در جنوب افغانستان , اعضای قلعه براگ که یک گردان مجهز به هواپیماهای بدون سرنشین است , در جنوب افغانستان مستقر خواهند شد . آن‌ها جایگزین تیم رزمی تیپ " تیپ کوهستان " شدند که در پاییز گذشته برای پشتیبانی از ماموریت دو جانبه انجام شد - - یک تلاش ضد تروریستی دو جانبه با افغان‌ها و یک تلاش برای پشتیبانی از نیروهای امنیتی افغانستان .








شنبه 8 تیر 1398
بؤلوملر :