سربازان قدیمی که درخواست تخلیه کم‌تر از آن‌ها را دارند می‌توانند فرصت بیشتری برای تاثیر بر نتیجه نظرات خود تحت قانون پیش‌نویس قانون در مجلس و سنا داشته باشند .
هر دو لایحه سیاست‌های دفاعی مجلس سنا حاوی مفادی هستند که فرآیند درخواست تخلیه را برای سربازان قدیمی که با آن‌ها مبارزه می‌کنند , تغییر می‌دهد .

براساس قانون پیشنهادی کمیته امنیت دفاع ملی مجلس سنا , برای رسیدگی به همه شواهد , از جمله شهادت دوستان و همکاران , مقالات خبری و یا هر مستند حمایتی علاوه بر سوابق پزشکی ارائه‌شده توسط سربازان قدیمی هنگام وزن کردن یک درخواست کهنه سرباز , لازم است .





در حال حاضر , این سیاست که به عنوان " ملاحظات لیبرالی " شناخته می‌شود , تنها برای کهنه سربازان اعمال می‌شود که دبی‌های کم‌تر از آن‌ها مربوط به رفتار یا خطاهای کاری مرتبط با آسیب تروماتیک مغز , اختلال استرس پس از ضربه یا تجاوز جنسی نظامی است .
این لایحه بر پایه جنسیت , نژاد , جنسیت , آزار جنسی و سایر موارد علل دیگری را نشان می‌دهد - - همین امتیاز .
خانم گلد اسمیت , مدیر امور سیاست و امور دولت در سربازان قدیمی ویتنام در ویتنام , توضیح داد که این پیشنهاد به رسمیت شناخته شده‌است که به دلایلی غیر از آنچه به عنوان زخم‌های غیرقابل رویت جنگ شناخته می‌شود , بی‌عدالتی وجود داشته‌است .
گلد اسمیت به سی ان ان گفت : " در شرایط کنونی , هیات‌مدیره می‌تواند از نظر تئوری تمام بخش‌های یک بسته برنامه را نادیده بگیرد - چیزی که آن‌ها در گذشته به خوبی انجام داده‌اند . "
طبق یک گزارش اداره پاسخگویی دولت , نزدیک به نیمی از پرسنل به دلیل سو رفتار بین ساله‌ای مالی مالی و مالی از یکدیگر جدا شده‌اند . برخی از آن‌ها با سایر بیماری‌های مرتبط با سو رفتار مانند سازگاری و اختلالات مرتبط با الکل تشخیص داده شدند .
همچنین در میان تصمیمات گرفته‌شده توسط هیات بازبینی خدمات فردی , از جمله وزن ناسازگار با شرایط پزشکی مرتبط با خدمت در سراسر ارتش , نیروی دریایی و نیروی هوایی تفاوت‌هایی وجود دارد . ( هیات بازبینی تخلیه نیروی دریایی مسئول تخلیه نیروهای دریایی است . )
لایحه سیاست دفاعی مجلس به دنبال پاسخ به این تناقضات با اضافه کردن یک لایه جدید بازبینی است: یک هیات استیناف در سطح وزیر دفاع که مواردی را در نظر می‌گیرد که توسط هییت مدیره خدمات رد می‌شوند .
تحت سیستم فعلی , سربازان قدیمی که به دنبال از بین بردن تخلیه خود هستند باید ادعای خود را به صورت الکترونیکی یا از طریق ایمیل ثبت کنند .
اگر منکر شود , آن‌ها می‌توانند ظاهر شخصی خود را قبل از آن داشته باشند . اگر دوباره انکار شود , آن‌ها می‌توانند به هیات نظامی اصلاحات سوابق نظامی متوسل شوند , هیات نیروی دریایی برای اصلاح سوابق دریایی یا نیروی هوایی اصلاحات برای تصمیم نهایی .
زبان خانه نیازمند سطح چهارم است : یک هیات‌مدیره درخواست برای " شنیدن درخواست‌های درخواست برای تخلیه و اخراج ارتقا یافته که توسط آژانس‌های بازبینی خدمت تکذیب می‌شوند . "
گولدسمیث می‌گفت که با توجه به تناقضات میان این خدمات , هیات استیناف dod در سطح میدان بازی قرار می‌گیرد .
" از نظر تاریخی , آژانس بررسی نیروی هوایی نتایج مثبتی برای سربازان قدیمی داشته‌است . نیروی دریایی و ارتش پشت [ نیروی هوایی ] سقوط می‌کنند و تفنگداران همیشه بدترین نتایج را برای متقاضی ایجاد می‌کنند . گلد اسمیت گفت : " این [ هیات‌مدیره dod ] به صورت نظری مکانی خواهد بود که نتایج را بیشتر در سراسر خدمات نشان می‌دهد . "
گلد اسمیت در حال مبارزه با تصمیم تخلیه خود مبنی بر تشخیص اختلال استرس پس از سانحه می‌باشد . با این حال , به طور حرفه‌ای او بسیار موفق بوده‌است , خستگی‌ناپذیر برای گسترش فرصت‌ها برای دیگر سربازان قدیمی با " مقاله بد " با بهبود روند درخواست‌ها , فشار برای قانون که درمان سلامت روانی را برای این کهنه سربازان فراهم می‌کند و فرصت‌هایی را برای اشتغال غیر نظامی گسترش می‌دهد .







دوشنبه 17 تیر 1398
بؤلوملر :