Military.com | در اثر برایانت اردن
رئیس سابق بیمارستان Phoenix که پس از افشای این خبر اخراج شد ، اعلام کرد که بیماران در حالی که منتظر انتصابات بودند مجرم شناخته شده‌اند تا فاش نکند که او هدایایی را از سوی یک lobbyist دریافت نکرده است .
شارون Helman ، که در سال ۲۰۱۴ به صورت رسوایی انتظار محاکمه شده بود ، در روز سه‌شنبه برای افشای یک افشای مالی دروغین که در فهرست بیش از ۵۰، ۰۰۰ دلار از هدایایی که او از یک lobbyist دریافت کرده بود، گناهکار شناخته شد . او به قید التزام محکوم شد .

VA پس از اینکه روشن شد تعداد زیادی از سربازان قدیمی که به دنبال قرار ملاقات در مرکز پزشکی فونیکس بودند ، پس از گرفتن یک قرار ملاقات مخفی شدند و قبل از این که قرار ملاقاتی داشته باشند ، کشته شدند . بررسی‌های بعدی لیست هدف پنهان کردن محدوده مساله را به پایان رساندند که مشخص شد که در سراسر این بخش فراگیر شده‌است .








Helman از او تقاضا کرد تا به هیات محافظت از سیستم‌ها که در دسامبر ۲۰۱۴ اتمام را تایید کرد اما نه به دلیل رسوایی لیست انتظار ، شلیک کرد . این قانون حکم اخراج او را توجیه کرد ، زیرا او هدایایی را از طرف یکی از دوستان پارلمانی و ناظر سابق که نماینده یک فروشنده بود ، دریافت کرد . این هدیه - یک تحقیق توسط اف بی آی و اتهامی که توسط دستیار دادستان ایالات‌متحده برای منطقه آریزونا ، فرانک تی ، آورده شد . Galati ، که او به آن اقرار کرده بود .
وزارت دادگستری اعلام کرد که Helman به مجازات تعلیقی محکوم شده‌است اما این شرایط را توصیف نکرده است . این روزنامه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این محکومیت ممکن است منجر به محکومیت پنج سال زندان شود .
نماینده ویژه " اف بی آی " در قبال " مارک Cwynar " اظهار داشت که Helman's که به اتهام جنایت محکوم‌شده بوده‌است " برای همیشه به میراث خانم Helman's اختصاص خواهد داشت " ، در حالی که مایکل پورتر . Seitler ، مامور ویژه مسئول دفتر دادستانی کل ، گفت که دادستان " خانم Helman را مسئول می‌داند ."
اما نماینده جف میلر ، R - فلوریدا ، که ریاست کمیته امور سربازان قدیمی خانه را بر عهده دارد که جلسات متعددی را در لیست انتظار محرمانه انجام داد ، آنچه را که گفته بود یک حکم سبک بود مورد انتقاد قرار دادند .
میلر در بیانیه‌ای اعلام کرد : " I'm به شدت گیج شده بود که چرا وزارت دادگستری تصمیم گرفته‌است او را با درخواستی از طرف عشق مورد نوازش قرار دهد که چیزی بیش از یک سیلی ضعیف بر روی مچ وجود ندارد " .
میلر همچنین این فرصت را به دست آورد تا توجه کند که هیچ مقام رسمی با مرکز VA VA برای دستکاری در زمان انتظار با موفقیت منظم نبوده است . او همچنین گفت که VA هنوز مقامات را در آنجا تحت انضباط قرار داده‌است که در مقابل whistleblowers که مشکلات در مرکز را افشا کرده‌اند تلافی کرده‌است .
هدایایی که به Helman می‌دادند عبارت بودند از بلیط‌های کنسرت و کنسرت . " Helman "بلیط‌های یک کنسرت " بیانسه " ( Chang's راک & )، ماراتن آریزونا ، ماراتن بلوز و یک اقامت هشت شب در دنیای دیزنی را پذیرفت . براساس حکم MSPB ، سفر خانوادگی به دیزنی لند ۱۱۰۰۰ دلار هزینه دارد.
این هدایا توسط دنیس " مکس " ، نایب‌رئیس گروه مشاوره جفرسون ارائه شد ، یک مشاور برای یک شرکت مراقبت‌های بهداشتی که می‌خواست در کلینیک‌های سرپایی در جامعه VA کار کند .
لوئیس قبلا ً یک مدیر ارشد for بود و در یک زمان رئیس Helman's بود .
-- Bryant آردن را می‌توان در bryant.jordan@military.com به دست آورد . در تویتر او را دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
کمیته امور سربازان کهنه‌کار - ادعاها و شکایات سربازان قدیمی VA
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .




یکشنبه 16 تیر 1398
بؤلوملر :