Military.com | نوشته ریچارد Sisk
وزارت امور سربازان بازنشسته انتظار دارد که موجی از غرامت بالغ بر ۲.۲ میلیارد دلار از سربازان قدیمی که در معرض آب سمی در اردوگاه Lejeune ، N.C. هستند ، اما در مقایسه با " موج جذر و مد " از مواردی که از لباس عمل طبقه نارنجی خارج شد ، چیزی در مقایسه با " موج جذر و مد " وجود ندارد .
بعد از سال‌ها دعوی و تجدید نظر ، اعمال کنگره و اصلاحات از زمان وجود آب آلوده در پایگاه نیروهای دریایی در دهه ۱۹۸۰ تایید شد ، the ادعا می‌کند که ۱۴ مارس این ادعاها در ۱۴ مارس برای معلولان ناشی از هشت شرط مجرم شروع خواهد شد .

یک مانع نهایی برای روند کمپنزاسیون با افتتاح رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و دستور او مبنی بر بستن مقررات جدید فدرال پدیدار شد ، که به نظر می‌رسد قوانین تصویب‌شده در روزه‌ای آخر حکومت رئیس‌جمهور باراک اوباما را رد می‌کند .





با این حال ، دفتر سناتور ریچارد بر ، یک جمهوری‌خواه کارولینای شمالی ، هفته گذشته گفت : " کاخ سفید حق معافیت را اعطا کرده‌است . این بدان معنا است که مقررات اردوگاه Lejeune در ۱۴ مارس ۲۰۱۷ اجرا خواهند شد ."
همه ادعاهای Lejeune در ابتدا توسط the Louisville ، Ky اداره می‌شوند . ، اداره منطقه‌ای ( RO ) ، توماس مورفی که تحت عنوان دبیر برای منافع فعالیت می‌کند ، در جلسه کمیته فرعی کمیته امور خارجه ( HVAC ) در هفته گذشته گفت .
مورفی گفت : " به طور ایده‌آل ، ما می‌خواهیم آن‌ها را در یک " RO " در لوییس ویل نگه داریم ، جایی که مرکز of برای رسیدگی به مطالبات مستدل تنظیم شده‌است . اما اگر آن‌ها این حجم را کنترل کنند ، ما باید آن را آموزش دهیم و آن را توسعه دهیم، بنابراین باید یک چشم بسیار نزدیک به آن داشته باشیم ."
نماینده جمهوریخواه تیم walz ، یک دموکرات مینه سوتا و عضو رتبه‌بندی سیستم گرمایش ، پرسید که آیا لویی ویل برای مقابله با این ادعاها آماده است یا نه. walz از مورفی پرسید : " شما آماده هستید که با آن سازگار شوید ، اما شما می‌توانید هر چیزی را در نزدیکی اختلالی که ادعا می‌کنند پیش‌بینی کنید پیش‌بینی کنید ؟ "
walz با اشاره به سیخ شدن ادعاهای مربوط به معلولیت ناشی از اثر پاشش هوایی مامور آرنج عامل نارنجی در ویتنام ، اشاره داشت ؛ این مساله به افزایش بیش از حد مطالبات اولیه معلولیت در سال ۲۰۱۳ کمک کرده‌است .
طبق نظر VA ، طبق نظر VA ، این ادعاها که در آن یک تصمیم رتبه بالاتر از ۱۲۵ روز بود به ۹۷، ۵۵۳ کاهش‌یافته است ، اگرچه گروه‌های سربازان به این نکته اشاره می‌کنند که پرونده‌های ۴۳۳، ۰۰۰ دیگری در مراحل مختلف درخواست از ۱ ژانویه وجود دارد .
مورفی در پاسخ به walz گفت : " انتظار نمی‌رود که ادعاهای Lejeune به حجم ادعاهای مطرح‌شده در پی " احکام نارنجی " نزدیک شوند . او گفت : " نه ، اصلا ً چنین چیزی وجود ندارد ، و این یک مورد کوچک واقعی در مقایسه با آن است ."
مزایای معلولیت ، مراقبت‌های بهداشتی VA را که در حال حاضر برای سربازان واجد شرایط موجود در اردوگاه Lejeune به مدت حداقل ۳۰ روز در روز یکم ماه اوت ۱۹۵۳ ، و ۳۱ دسامبر ۱۹۸۷ تامین می‌شود ، تکمیل می‌کند . سربازان قدیمی باید مدارک شناسایی خود و اطلاعات سرویس خود را ارسال کنند تا واجد شرایط باشند .
این قانون جدید شامل وظایف فعال ، ذخیره و اعضای گارد ملی است که در مدت ۳۰ روز در Lejeune خدمت کرده بودند و یکی از هشت وضعیت موقت را توسعه دادند : سرطان خون بالغ ، کم‌خونی aplastic ، سرطان کبد ، سرطان کبد ، سرطان کبد ، سرطان کبد ، non myeloma و یا بیماری Parkinson's .
تاریخ ۱۴ مارس برای بایگانی ادعاها یک نقطه عطف برای گروهبان بازنشسته نیروی دریایی جری Ensminger است که سال‌ها طرفدار سربازان قدیمی کمپ Lejeune و خانواده‌های آن‌ها از طریق وب سایت او بوده‌است .
Ensminger زمانی که دخترش جینی در سال ۱۹۷۵ متولد شد در پایگاه مستقر بود . او در سن نه سالگی در اثر ابتلا به سرطان خون درگذشت و گفت : " این کار سخت و دشوار بوده‌است . اما " این پایان مساله نیست ."





یکشنبه 16 تیر 1398
بؤلوملر :