پس از یک پیروزی لابی گری برای خنثی کردن کاهش مستمری بازنشستگی ، یک گروه افسران در حال آماده شدن برای مبارزات انتخاباتی بیشتر بر سر بودجه وزارت دفاع آینده است .
انجمن افسران نظامی آمریکا ( MOAA ) رهبری دیگر گروه‌های سربازان قدیمی را بر علیه قوانینی که کاهش هزینه - زندگی را به عنوان بخشی از قرارداد بودجه دو حزبی کاهش دادند , رهبری کرد .
این مبارزه به قدری سریع و موثر بود که از آن زمان انتظار می‌رفت که ناظران از لابی ارتش با لابی اسلحه و یک گروه تاثیرگذار دیگر در کاپیتول هیل مقایسه کنند . با این وجود ، مقامات اتحادیه می‌گویند که هنوز در حال آماده شدن برای برنامه کاهش بودجه ۲۰۱۵ هستند که انتظار می‌رود در هفته‌های آتی آزاد شود و حاوی پیشنهادهای تازه‌ای برای کاهش حقوق و منافع نظامی باشد .

مایک بارون ، معاون روابط‌عمومی انجمن و سرهنگ بازنشسته ارتش ، گفت : " ما یک سال بسیار سخت و چالش برانگیز را پیش‌بینی می‌کنیم . "






انتظار می‌رود که چاک هگل وزیر دفاع ، درخواست بودجه ۲۰۱۵ - ۲۰۱۵ را در دوشنبه - - یک هفته قبل از انتشار رسمی plan's در ۴ مارس طرح‌ریزی کند . در حالی که او کاهش ویژه را اعلام کرده‌است ، هگل در آغاز سال مالی از یکم اکتبر به چالش‌های department's اشاره کرده‌است .
آیا در هیات‌مدیره کاهش خواهد یافت ؟ او در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در اوایل این ماه گفت : " البته که هست . تو این کار را به روش دیگری انجام می‌دهی . آیا در این صفحه تنظیماتی وجود خواهد داشت ؟ البته . اما شما باید آمادگی و مدرن‌سازی را حفظ کنید ."
انتظار می‌رود بودجه پست وزارت دفاع ، که بودجه جنگ را نادیده می‌گیرد ، حدود ۵۰۰ میلیارد دلار باشد - - حدود ۴۰ میلیارد دلار کم‌تر از آنچه که بخش قبلا ً بودجه‌ای برای سال تعیین کرده بود . کنگره اخیرا ً به کاهش نسبی کاهش بودجه که در دو سال آینده به عنوان جداسازی شناخته می‌شود ، کمک کرده‌است ، اما سازمان‌ها هنوز با کاهش هزینه‌ها مواجه هستند .
این آرامش به شکل قانون بودجه Bipartisan آمد که در ابتدا با کاهش حقوق بازنشستگی برای بازنشستگان نظامی در سن کار پرداخت شد . براساس این لایحه ، کهنه سربازان بین سنین ۴۰ تا ۶۲ ساله مجبور به دریافت یک تعدیل هزینه برای حقوق بازنشستگی خود در ۱ درصد کم‌تر از نرخ تورم بودند .
MOAA به ریاست نور برت رین ، معاون دریاسالار بازنشسته نیروی دریایی و رئیس سابق پرسنل نیروی دریایی ، و دیگر گروه‌های سربازان قدیمی در حال اقدام بودند و قانون گذاران را با نامه‌ها و درخواست‌ها برای حذف مقررات درگیر کردند . با توجه به مرکز سیاست پاسخگو ، یک سازمان غیر انتفاعی در واشنگتن دی سی ، که این اتحادیه پول را در سیاست پی‌گیری می‌کند ، این انجمن تنها ۱۳ نماینده تبلیغاتی ثبت‌شده دارد و حدود ۱.۸ میلیون دلار در سال در لابی گری خرج می‌کند .
در حالی که that's از چیزی که غول‌های دفاعی مثل لاکهید مارتین شرکت می‌کنند در چنین فعالیت‌هایی خرج می‌کند ، انجمن و دیگر گروه‌های دامپزشکان با صدای قدرتمند ، به ویژه در هیل ، صحبت می‌کنند . در پایان ، کاهش مستمری بازنشستگی برای معاف کردن بازنشستگان موجود و سربازانی که پیش از ۱ ژانویه ۲۰۱۴ وارد خدمات شدند ، اصلاح شدند .
بارون گفت : " این یک پیروزی بزرگ بود، هیچ پرسشی در مورد آن وجود نداشت .
انتظار می‌رود پنتاگون چندین پیشنهاد را برای خنثی کردن هزینه‌های پرسنل معرفی کند که حدود یک سوم پایه department's ، یا غیر جنگ ، بودجه است . این ابتکارها از تنظیم کلاه‌های پرداخت به منظور کاهش مزایای مسکن برای سربازان ، به ویژه در نواحی با هزینه بالا ، برای افزایش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی برای بازنشستگان در سن کار است .
بنا به گفته منابع دفاعی ، این درخواست بودجه همچنین احتمالا ً شامل طرحی برای کاهش بودجه سالانه Commissary میلیارد دلاری از ۱.۴ میلیارد دلار تا سال ۲۰۱۷ خواهد بود و این سازمان را مجبور کرده‌است تا تغییرات عمده‌ای را - از جمله تعطیلی گسترده فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایجاد کند .





یکشنبه 16 تیر 1398
بؤلوملر :