TRENTON ، نیوجرسی : - تعداد رو به افزایشی از ایالت‌ها در حال بررسی این هستند که آیا ماری‌جوانا را قانونی کرده تا اختلال استرس پس از حادثه را درمان کند. اما برای بسیاری از سربازان قدیمی، این بحث به پایان رسیده‌است .
آن‌ها به طور فزاینده‌ای از حشیش استفاده می‌کنند ، اگرچه در اکثر ایالات غیر قانونی است و توسط اداره امور سربازان بازنشسته تایید نشده است ؛ چون مطالعات اصلی هنوز نشان می‌دهند که این امر در مقابل PTSD موثر است .

در حالی که این تحقیق متناقض و محدود بوده‌است ، برخی اعضای سابق ارتش می‌گویند قابلمه برای مدیریت اضطراب ، بیخوابی و کابوس آن‌ها به آن‌ها کمک می‌کند . برخی می‌گویند داروهای تجویزی از قبیل Klonopin و Zoloft موثر هستند و یا احساس می‌کنند مثل زامبی احساس می‌کنند .






مایک Whiter ، یک تفنگدار ۳۹ ساله که در فیلادلفیا زندگی می‌کند ، جایی که ماریجوانا غیر قانونی است ، به من کمک کرد تا از حفره‌ای که در آن بودم بیرون بیایم . من شروع به صحبت با مردم کردم و نگرانی اجتماعی ام را به دست آوردم ."
با این حال ، برخی دیگر از این دارو سود چندانی ندیده اند . و the یک افزایش قابل‌توجه در تعداد سربازان مبتلا به PTSD که مبتلا به وابستگی ماری جووانا هستند را ثبت کرده‌است که برخی متخصصان می‌گویند که می‌توانند مانع از آسیب ناشی از آسیب جنگ شوند .
سالی Schindel ، of ، آریزونا ، گفت که the پس از خدمت در ارتش در عراق ، پسرش اندی Zorn را با PTSD تشخیص داد . او گفت که این اداره بعدا ً او را با وابستگی ماری جووانا و اختلال دوقطبی و اختلال دو قطبی تشخیص داد .
Schindel گفت که پسرش از ماری‌جوانا استفاده می‌کند نه برای تفریح بلکه به عنوان داروی خود - به ویژه برای کمک به خواب . او در سن ۳۱ سالگی در سال ۲۰۱۴ خود را کشت و در یادداشت خودکشی خود نوشت : " ماری‌جوانا جان مرا کشت و مغزم را خراب کرد."
Schindel گفت : " او به من گفت که ترک کردن آن سخت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کرد خواهد بود . روز بعد دوباره آن را خرید ."
داستان‌هایی از دامپزشکان مانند Zorn و Whiter به سوخت این بحث در مورد این که آیا دولت‌ها و دولت فدرال باید این دارو را برای درمان PTSD قانونی کنند ، کمک کرده‌اند . به رغم فقدان شواهد علمی ، قانونگذاران به طور فزاینده‌ای با دامپزشکان مانند Whiter همدردی می‌کنند . در حالی که برخی مطالعات محدود نشان داده‌اند که ماریجوانا به افراد کمک می‌کند علائم اختلال استرس پس از حادثه را در کوتاه‌مدت مدیریت کنند ، دیگری پیشنهاد داد که این بیماری ممکن است علائمی را بدتر کند .
طبق پروژه سیاست ماری جووانا ، که به دنبال پایان دادن به مواد مخدر است ، ۱۰ ایالت از نیومکزیکو شروع می‌کنند که در بین بیماری‌هایی که برای آن ماری جووانا می‌تواند تجویز شود ، لیست شده‌اند . چند ایالت دیگر به پزشکان اختیار کافی می‌دهند تا به مبتلایان به PTSD توصیه کنند .
اقدامات مشابهی در جورجیا ، ایلینویز ، نیوهمپشایر ، نیو جرسی ، پنسیلوانیا ، جزایر رود آیلند و یوتا معرفی شده‌اند . در ماه نوامبر ، سنای آمریکا لایحه‌ای را تصویب کرد که به پزشکان VA اجازه می‌دهد تا ماری‌جوانا پزشکی را به دامپزشکان در ایالاتی که it's قانونی هستند ، توصیه کنند . این پیشنهاد نتوانست مجلس را تصویب کند .
قانون فدرال نیاز به آزمایش‌های تصادفی و کنترل‌شده دارد تا ثابت کند که یک دارو قبل از این که پزشکان بتوانند آن را توصیه کنند موثر است . چنین مطالعاتی در حال انجام هستند ، از جمله دو پروژه سرمایه‌گذاری شده توسط کلورادو که در آن هیات بهداشت ایالتی به دلیل فقدان مطالعات اصلی ، در قانونی کردن ماری‌جوانا به دلیل اختلال استرس پس از حادثه به تعویق افتاد .
مارسل بن میلر ، استاد دانشگاه پنسیلوانیا که مطالعات مورد حمایت کلورادو را رهبری می‌کند ، گفت : " مطمئنا ً شواهد علمی کافی برای گفتن این موضوع وجود ندارد که ماریجوانا به PTSD کمک کند .
براساس داده‌های منتشر شده در سال گذشته ، درصد افرادی که مبتلا به PTSD هستند از سال ۲۰۰۲ تا کنون تشخیص داده شده‌اند که وابستگی ماری‌جوانا از ۱۳ درصد به ۲۳ درصد افزایش‌یافته است . که به معنای بیش از ۴۰، ۰۰۰ کهنه سرباز است .








دوشنبه 17 تیر 1398
بؤلوملر :