لایحه‌ای که به سربازان قدیمی اجازه دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی را می‌دهد ، با وجود یک تخلیه کم‌تر - محترمانه در کنگره باز می‌گردد .
نماینده جمهوریخواه ، مایک coffman ، یک جمهوری‌خواه کلرادو و درک Kilmer ، یک دموکرات Washington ، در حال هدایت مجدد دو حزبی برای دسترسی به قانون مراقبت‌های بهداشتی Mental هستند که روز سه‌شنبه اعلام شد .
در این بیانیه گفته شده‌است که این قانون به وزارت امور خارجه نیاز دارد تا ارزیابی‌های اولیه سلامت روانی و " خدمات مراقبت‌های سلامت روانی ضروری به سربازان قدیمی در معرض خطر خودکشی یا آسیب رساندن به دیگران را فراهم کند " .
coffman در تماس تلفنی روز چهارشنبه به Military.com گفت : " بسیار مهم است که همه سربازان قدیمی مبارزه خود را صرف‌نظر از تخلیه آن‌ها ، دسترسی به مراقبت سلامت روانی از طریق اداره امور سربازان قدیمی بدهیم . "

coffman ، تنها عضو کنگره که در هر دو جنگ اول عراق و عملیات آزادی عراق خدمت می‌کند ، در مورد جدایی "بد - کاغذ " گفت : " من از ماهیت تخلیه در وهله اول سوال می‌کنم و I'm آن را بررسی می‌کنم ."






سربازان قدیمی که یک تخلیه نادرست یا بد انجام می‌دهند ، هنوز از دسترسی به خدمات محروم هستند .
در این اعلامیه آمده‌است که این لایحه همچنین نیازمند یک مطالعه مستقل از خودکشی کهنه سربازان برای بررسی اثرات خدمت با نرخ انتحاری ؛ نرخ و روش خودکشی در میان سربازان قدیمی است که مراقبت‌های بهداشتی را از این اداره دریافت نکرده اند .
coffman سال گذشته لایحه مشابهی را دنبال کرد ، اما این لایحه تصویب شد . قوانین قبلی عبارت بودند از زبان که یک تخلیه نادرست یا بد را به یک دادگاه نظامی عمومی مرتبط می‌کردند ، اما این نوع جدایی نیز می‌تواند ناشی از یک دادگاه ویژه باشد . دانیل Bucheli ، سخنگوی وزارت دفاع، گفت که لایحه جدید هر گونه اشاره‌ای به دادگاه نظامی برای جلوگیری از سردرگمی را رد می‌کند .
coffman گفت که این بار در اطراف " آگاهی بیشتری از این موضوع وجود دارد " به خصوص به این دلیل که دیوید فیلیپ رو ، یک پزشک نماینده Tennessee's اول کنگره ، در حال حاضر رئیس کمیته امور سربازان بازنشسته است .
علاوه بر این ، این لایحه ۱۲ حامی دارد .
coffman گفت : " بنابراین من فکر می‌کنم که این فرصت خوبی برای عبور از این زمان وجود دارد . به نظر می‌رسد که ما تعداد کمی از سربازان قدیمی در کنگره داریم ، بنابراین فکر می‌کنم برای آن‌ها دشوار است که فرهنگ ارتش را درک کنند . من فکر می‌کنم [ اعضای کنگره ] از تصور ارائه مراقبت سلامت روانی به سربازان قدیمی بسیار حامی هستند ، حتی اگر آن‌ها ماهیت این تخلیه را درک کنند ."
kristofer گلد اسمیت ، یکی از بنیانگذاران و رئیس kristofer گلد اسمیت ، گفت که حمایت از کهنه سربازان قدیمی که رهبران و فعالان جامعه محلی آن‌ها هستند ، طرفدار عدالت برای ائتلاف سربازان قدیمی بیش از ۵۰ سرباز قدیمی ، افسران خدمات تلفن همراه و کلینیک‌های خدمات قانونی قدیمی پیرامون این مساله است .
گلد اسمیت که به عنوان دستیار مدیر سیاست و امور دولتی برای سربازان قدیمی آمریکا خدمت می‌کند گفت : "ما از کمیته خدمات نیروهای مسلح و کمیته امور سربازان دفاع می‌کنیم تا در مورد موضوع " روزنامه بد " جلسات استماع را برگزار کنند .
او با اشاره به سازمان‌های خدماتی قدیمی و سازمان‌های خدمات نظامی گفت : " ما شاهد اقدامات مثبت زیادی از سوی کنگره بوده‌ایم و به رسمیت شناختن این مساله وجود دارد که این مساله شگفت‌انگیز است ، اما تا زمانی که the و MSOs دعوت شده‌اند تا در جلسه دادرسی در کنار هیات‌های اصلاحات نظامی از هر یک از شاخه‌ها شهادت دهند ، ما قادر به انجام کاره‌ای زیادی در این زمینه نخواهیم بود " .
براساس یک مطالعه رادیوی عمومی ملی ، حدود ۲۲، ۰۰۰ سرباز ارتش تایید کرده‌اند که تشخیص اختلال استرس پس از حادثه یا آسیب مغزی ناشی از ضربه " ، " کاغذ بدی " بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ منتشر شده‌است . ارتش این ادعا را بررسی کرد




چهارشنبه 19 تیر 1398
بؤلوملر :