تنزل مقام رئیس امور سربازان قدیمی برای منطقه فیلادلفیا توسط یک قاضی قانون اجرایی برگردانده شده‌است .
The ، دایانا Rubens را از مدیر دفتر فیلادلفیا به دستیار کارگردان تنزل درجه داد و پس از خاتمه یافتن به کار خود، او را به جای دیگری منتقل کرد و سپس به شغل پنسیلوانیا رفت .
دوشنبه ، ویلیام آل . Boulden ، رئیس هیات اجرایی هیات محافظت از سیستم در فیلادلفیا ، گفت که اقدام انضباطی علیه روبنس غیرمنطقی است و دستور داد که او در خدمات اجرایی ارشد با تمام حقوق معوقه ، بهره بر بازپرداخت ، و مزایای دیگر " در ۶۰ روز آینده به کار خود برگردد .
روبنس از دومین کارگردان درخواست کرد که به او اعتراض کند و در مورد اتهامات وارد شده به یک شغل مورد نظر با هزینه مدیر قبلی خود قضاوت کند .

هفته گذشته ، کیمبرلی گریوز ، تنزل مقام و تخصیص مجدد از سنت پول ، دفتر منطقه‌ای مینه سوتا توسط قاضی MSPB در شیکاگو لغو شد .





The این دو را پس از اینکه دفتر بازرسی کل پلیس نشان داد که آن‌ها موقعیت خود را به عنوان مقامات اس مورد سو استفاده قرار داده و سیستم استخدامی را به نفع خودشان دستکاری کرده‌اند تنزل درجه تنزل درجه داده‌است . بازرس کل پلیس مدعی شد که آن‌ها مدیران سابق این دو دفتر منطقه‌ای را وادار به انتقال انتقالات نکردند، نه تحت تعقیب بودند و سپس خود را در مشاغل خالی رها کردند .
VA گفت که این دو برای به کار بردن قضاوت ضعیف و ایجاد درک نادرست تنزل رتبه داده‌اند .
در ابتدا هر دو زن به وضعیت SES خود دست یافتند هر چند که directorships منطقه‌ای مسئولیت کمتری را بر عهده داشت . همچنین در انجام حرکات مربوط به شغل ، به زنان در مجموع حدود ۴۰۰، ۰۰۰ دلار در هزینه‌های نقل‌مکان داده می‌شود . اما در تنزل مقام مقامات ، the آن‌ها را از وضعیت their محروم کرد که حقوق سالیانه آن‌ها را حدود ۵۰۰۰۰ دلار کاهش داد .
این اداره گزارش بازرس کل پلیس را برای اتهامات جنایی احتمالی به دفتر دادستانی ایالات‌متحده ارسال کرده‌است ، اما این اداره از پی‌گرد قانونی خودداری کرده و آن را برای هر گونه اقدام انضباطی به the بازگردانده است .
میشل Szary شرودر ، رئیس دادگاه اداری ، که بر روی دادخواست گریوز حکومت می‌کرد، خاطرنشان کرد که گریوز با حفظ حقوق SES و یا دریافت مزایای نقل‌مکان ، هیچ قانونی ندارد .
شرودر گفت که گریوز قادر بود نشان دهد که در این تنزل رتبه و تخصیص مجدد ، رفتار متفاوتی نسبت به دنی Pummill ، سرپرست اجرایی ، تحت درمان قرار گرفت که the اقدام به اقدام علیه وی کرده اما موفق به انجام این کار نشد .
Schroeder گفت : " اگر خانم گریوز قصد دارد با ایجاد ظاهری ناشایست قضاوت درستی داشته باشد ، پس اگر سایر اعضای [ اس ای ] … در همین وضعیت دخالت داشته باشند ، منطقی خواهد بود ."
Boulden در رابطه با پرونده روبنس ، به مقامات دیگری گفت که بازرس کل مرتبط با سوئیچ‌های دارای شغل نامناسب است . این موارد عبارت بودند از آلیسون hickey ، دبیر سابق ریاست‌جمهوری ، که در میان این رسوایی در ماه اکتبر ، Pummill ، و بت مک کوی ، معاون دبیر کل عملیات می‌دانی ، استعفا داد .
مک کوی ، دستیار روبنس بود و هنگامی که او منطقه فیلادلفیا را ترک کرد ، به شغل سابق خود نقل‌مکان کرد .
The در نهایت هیچ اقدامی علیه hickey ، Pummill یا مک کوی انجام نداد . Boulden گفت که مک کوی ، نه تنها آنتوان والر را در دفتر سنت پول تحت فشار قرار داد تا به بالتیمور ، مریلند انتقال یابد ، اما مستقیما ً از اقدام روبنس به این شغل سود برد .
Boulden با امضای یک توصیه تایید شده برای یک برنامه جابجایی ، گفت که مک کوی ، تخصیص مجدد گریوز به دفتر فیلادلفیا را تسهیل کرده‌است . روبنس به این نتیجه رسید که می‌تواند کار فیلادلفیا را بدون برنامه انجام دهد، که ۳۰۰، ۰۰۰ دلار برای هزینه خانه او فراهم کرد .
Boulden گفت : " زمانی که [ روبنس ] مجدداً تخصیص داده شد ، مک کوی به شغل سابق خود با افزایش قابل‌توجه پرداخت کمک کرد و گفت : " این ، ظاهر دقیقی از ناشایستگی را ایجاد می‌کند که appellant ایجاد می‌کند … به علاوه ، به عنوان یک ماده تشدید ، مک کوی







سه شنبه 18 تیر 1398
بؤلوملر :