توسط برندان نیومن
رئیس‌جمهور اوباما از کار یک هیات روبان آبی بر روی جبران خدمت و اصلاحات بازنشستگی به عنوان " گام مهم به جلو " تمجید کرد و گفت که مدیریت او " کاملا ً " از اهداف این پیشنهادها حمایت می‌کند .
اوباما در روز دوشنبه در نامه‌هایی به رهبران کنگره , از جمله رهبر اکثریت سنا , میچ مک کانل , r - کنتاکی , و سخنگوی مجلس جان بونر , r - اوهایو , و همچنین رئیس کمیسیون جبران خسارت و مدرن‌سازی ارتش , آقای مالدون , اظهار نظر کرد .

او نوشت : " این توصیه‌ها یک گام مهم برای حفظ بقای بلندمدت نیروی داوطلبانه , بهبود کیفیت زندگی اعضای خدمت و خانواده‌های آن‌ها و تضمین پایداری مالی سیستم‌های جبران خدمت و بازنشستگی است . " مردان و زنان ما یونیفرم و خانواده‌های آن‌ها لیاقت هیچ چیز را ندارند . "







رئیس‌جمهور افزود : " مدیریت من کاملا ً از اهداف زیربنایی هر یک از توصیه‌های کمیسیون حمایت می‌کند . "
در ماه ژانویه , پس از حدود دو سال بازبینی , هیات دولت فدرال گزارشی را منتشر کرد که جزئیات این پیشنهادها را شرح می‌داد , که شامل ارائه طرح‌های بازنشستگی سربازی ( k ) - مانند طرح‌های بازنشستگی پیش از رسیدن به سه سال خدمت , جایگزینی برنامه هسته‌ای موجود برای خانواده‌های نظامی و سربازان ذخیره با انتخاب گزینه‌های بیمه درمانی تجاری و تحکیم ذخایر پایه و ذخیره ارز بود .
وبلاگ مرتبط : رئیس‌جمهور از اهداف کمیسیون برای پرداخت و جبران خسارت حمایت می‌کند
این پیشنهادها مجموعه‌ای از جلسات را در کاپیتول هیل و بحث‌های گسترده در مورد آینده جبران خدمت آغاز کرده‌اند . این پیشنهادها برای کمک به سربازان , بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها طراحی شدند , در حالی که اداره دفاع یک سال تخمین زده بود که هزینه‌های پرسنلی در سال جاری برابر با ۱۴۰ میلیارد دلار است .
درست در هفته گذشته , مقامات سربازان قدیمی جنگ خارجی ایالات‌متحده و سربازان قدیمی عراق و افغانستان به قانونگذاران گفتند که بسیاری از اعضایش از چنین تغییر اساسی در مزایای بازنشستگی ارتش حمایت خواهند کرد .
کریس گفت : " این اساسا ً ناعادلانه است که می ‌توان به مدت سه , چهار , پنج یا چند سال خدمت کرد , و ارتش را بدون هیچ گونه منفعت بازنشستگی ترک کرد , با این حال گروهی که احتمالا ً هرگز مستقر نشده بود می‌توانست یک بسته منافع کامل داشته باشد . "
سایر گروه‌ها , از جمله انجمن افسران ارتش آمریکا , هشدار داده‌اند که گزینه جدید بازنشستگی بسیار کم‌تر از مدل فعلی خواهد بود و شامل فرضیات مربوط به بازگشت سرمایه است .
اوباما در نامه‌هایش گفت که او به مقامات دستور داده‌است " طرح‌های ویژه را تصویب یا اصلاح کنند " , اما تایید کردند که ممکن است تحلیل بعدی مورد نیاز باشد . "
همانطور که او نوشت , " من به تیم خود دستور دادم تا این توصیه‌ها را در نظر گرفته و با کمیسیون برای تصویب یا اصلاح پیشنهادها خاص هر چه بیشتر ممکن هم‌کاری کند . با توجه به پیچیدگی برنامه‌های جبران خدمت و برنامه‌های بازنشستگی و مسئولیت جدی ما برای اطمینان از هر گونه تغییر در اهداف بالا , من در نتایج اولیه این کار و پیشنهاداتی که توصیه می‌کنم بدون تاخیر تصویب شوند , به کنگره گزارش خواهم داد . "
" برندان نیومن "
موضوعات مرتبط
کهنه سرباز مزایای ارتش باراک اوباما را پرداخت کرد
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .






جمعه 21 تیر 1398
بؤلوملر :