Military.com | با برندان نیومن
یک پانل روبان آبی در مورد غرامت نظامی و بازنشستگی توصیه می‌شود که برنامه‌های بیل جی جی را تثبیت کرده و توانایی سربازان برای انتقال منافع به اعضای خانواده را به تاخیر بیاندازد .
کمیسیون نوسازی ارتش و کمیسیون نوسازی بازنشستگی پس از یک بررسی دو ساله گزارش خود را در روز پنج شنبه منتشر کردند . این طرح شامل ۱۵ پیشنهاد شده‌است که برای ارائه خدمات به اعضای خدمات و خانواده‌های آن‌ها مزایای بیشتری به همراه دارد در حالی که در حدود ۱۲ میلیارد دلار در سال در حدود سال ۲۰۴۰ به میزان ۱۲ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود .

دو پیشنهاد مهم - - ارائه خدمات بازنشستگی ۴۰۱ ( k ) - مانند برنامه‌های بازنشستگی قبل از ۲۰ سال خدمت و جایگزینی Tricare با برنامه‌های بیمه سلامت تجاری - - منجر به‌صرفه جویی بزرگی برای پنتاگون خواهد شد . یکی دیگر از ادغام برنامه‌های بیل جی گر و به تاخیر انداختن مزایای قابلیت انتقال منافع ، ویژگی بسیار محبوب این برنامه - - همان کار را برای اداره امور سربازان قدیمی انجام خواهد داد .







این VA در نهایت از حدود ۵ میلیارد دلار هزینه در سال جلوگیری خواهد کرد ، در صورتی که کنگره این ایده را تصویب کند که اعضای کمیسیون تایید کرده‌اند که دور از تضمین است . این گزارش بیان می‌کند که این تلاش " هزینه‌های سالیانه فدرال را در سال مالی ۲۰۱۶ ، با ۴.۸ میلیارد دلار پس از اجرای کامل کاهش خواهد داد ."
با این حال ، رسیدن به آنجا مستلزم تثبیت مجموعه پیچیده‌ای از مزایای آموزشی است که به جنگ جهانی دوم برمی گردد .
برنامه‌های کمک آموزشی متعدد شامل برنامه GI دهم - ۹ / ۱۱ GI (بیل ، GI مونتگومری ( بیل Active ) ، رئیس ذخیره Selected Montgomery ، برنامه کمک آموزشی ذخیره و کمک شهریه می‌باشند . این برنامه‌ها تعداد زیادی جذب نیرو هستند - - نزدیک به سه نفر در چهار نفر می‌گویند که به پذیرش مزایای آموزشی ملحق می‌شوند .
این کمیسیون می‌خواهد the از این موارد را حفظ کند ، مانند لایحه Post - ۹ / ۱۱ GI ، و scrap دیگران ، از جمله "Montgomery " ( بیل Active ) و برنامه کمک آموزشی ذخیره ( reap ) ، زیرا آن‌ها اضافی هستند و در برخی موارد غیرضروری برای دریافت کنندگان هزینه دارند .
این گزارش می‌گوید : " هر دو MGIB و reap مزایای مشابهی را برای شبکه GI ۱۱ / ۹ / ۱۱ فراهم می‌کنند ، با این وجود ، اعضای خدمات ثبت‌نام می‌کنند و برای بسیاری از اعضای خدمات کمک‌هزینه می‌دهند ؛ چرا که ثبت‌نام یا ثبت‌نام برای اغلب اعضای خدمات مفید است ."
به گفته این کمیسیون ، در صورتی که اجازه خروج از بخش GI مونتگومری را داشته باشند ، اعضای خدمات باید بازپرداخت کامل یا نسبی آنچه را که برای واجد شرایط دریافت کرده بودند دریافت کنند . به طور کلی ، کمک مالی باید برای توسعه حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد و بیل باید برای توسعه تحصیلی در حین انجام‌وظیفه فعال مورد استفاده قرار گیرد .
بیل Post (بیل - ۹ / ۱۱ GI Joe ) توسعه قابل‌توجهی از سود و حمایت مالی سناتور سابق جیمز وب ، یک دموکرات زمانی از ویرجینیا و وزیر نیروی دریایی ، who's که اکنون در حال کاوش برای کاخ سفید است ، بود .
تحت این قانون ، پس از سه سال خدمت ، سربازان واجد شرایط حداکثر مقدار هستند، که همه شهریه و شهریه دانشجویان دولتی را پوشش می‌دهد ، یا به ۱۹، ۱۹۸ دلار در سال برای هزینه‌های مدارس خصوصی یا خارجی پرداخت می‌کند . به عبارت دیگر ، این کمک می‌تواند به همسر یا فرزندان recipient's منتقل شود . این ویژگی به طور قابل‌ملاحظه‌ای محبوب بوده‌است ، به خصوص در بین افسران .
این گزارش بیان می‌کند که در یک دوره پنج ساله تا سپتامبر ۲۰۱۴ ، بیش از ۴۲۳، ۰۰۰ عضو خدمات آی تی آی سی آی تی سی آی تی را به بیش از ۹۲۸، ۰۰۰ وابسته انتقال دادند . از این تعداد ۳۸ / ۵ درصد افسران و ۶۱.۵ درصد از پرسنل در مقایسه با یک نیروی کلی ۱۶ / ۱۶ درصد و ۸۳.۶ درصد از آن‌ها سرباز بودند .





جمعه 21 تیر 1398
بؤلوملر :