military.com | با امید هاج Seck
در سال ۲۰۱۰ ، ریچارد پنجم . پس از آن اسپنسر یک عضو هییت تجاری Pentagon's پیشنهاد ساده‌ای کرد : تمام انبارهای نظامی داخلی را ببندید و با یک شرکت تدارکات اصلی قرارداد ببندید تا به جای آن به طور تقریبی ۱ میلیارد دلار در هر سال در وزارت دفاع صرفه‌جویی کنید .
هنگامی که این ایده در واشنگتن‌پست آشکار شد ، واکنش شدید خانواده‌های نظامی و سازمان‌های خدماتی سربازان قدیمی فورا ً و تعیین‌کننده بود . این فکر هرگز به هیچ جا نرسید .
اما در طول جلسه تایید این هفته قبل از کمیته خدمات مسلح سنا ، اسپنسر ، که اکنون نامزد معاون نیروی دریایی است، اشاره کرد که انتخاب خشن و حتی منفور ممکن است برای ارتش زمانی که به منافع خود برسد ، پیش برود .

اسپنسر لیندزی گراه‌ام ، یک جمهوری‌خواه اهل کارولینای جنوبی ، به سناتور لیندزی گراه‌ام ، یک جمهوری‌خواه از کارولینای جنوبی ، گفت : " فاکتور پرسنل در حال رشد است ، جایی که بودجه احتیاطی توسط هزینه‌های پرسنلی مورد مصرف قرار می‌گیرد . ما باید به روش‌های مختلفی فکر کنیم تا فقط به همان خوبی عمل کنیم ، اگر بهتر نباشد ، خدمات ."






توسط سناتور مایک Rounds ، یک جمهوری‌خواه از داکوتای جنوبی ، از بخش کمیسر ، اسپنسر گفت که این پیشنهاد قبل از رسمیت شناخته شدن به عموم مردم داده شده‌است . اما او هرگز پیشنهاد نکرد که از این فکر متاسف است و یا آن را برای همیشه نوشته بوده‌است .
وی گفت : " اگر I'm تایید شود ، من همه جا در نیروی دریایی ، تحت هر سنگ ، جایی که بتوانیم کارایی پیدا کنیم ، نگاه خواهم کرد . و وقتی با شما مشترک شدم که قرار است با اعضای کمیته خدمات نیروهای مسلح سنا هم‌کاری کنیم ، there's قرار است تخته‌سنگ‌های بزرگی پیدا کنیم که ممکن است مجبور به حرکت باشیم ."
اسپنسر اشاره کرد که او همچنین طعم ارتش و سربازان قدیمی را از طریق کار خود بر روی مدرن‌سازی بازنشستگی دریافت کرده‌است که پنتاگون در حال خروج از آن است . او گفت که یک سازمان خدمات قدیمی شماره شخصی خود را منتشر کرد و در نهایت ۱۲۷ تماس تلفنی گرم بر این مساله را مورد بررسی قرار داد .
او گفت : " و هنگامی که از عصبانیت و سرخوردگی غلبه کردید و شروع به صحبت با مردم کردید ، با رویکرد زیر مراجعه کردید : شما یک دلار برای خرج کردن بر روی مزایای خود دارید . هزینه بازنشستگی شما ۶۰ سنت است ، هزینه مراقبت بهداشتی شما ۴۰ سنت است ، درآمد شما ۱۵ سنت است ، روحیه و رفاه شما ۷ سنت هزینه دارد . می‌خواهی dollars را کجا خرج کنی ؟ "
به عنوان دبیر نیروی دریایی ، اختیارات Spencer's تا حدودی محدود خواهد بود . مزایا توسط وزارت دفاع تایید و تنظیم می‌شوند ، و تغییرات از طریق پنتاگون ، با هم‌کاری خدمات انجام می‌شود .
اما ری Mabus ، دبیر پیشین نیروی دریایی ، در این زمینه ، بر خلاف سنت ایستادگی کرد و مرزه‌ای خود را تحت فشار قرار داد، و شهرتی را برای تصمیمات یک جانبه به وجود آورد . در اواخر دوره تصدی اش ، Mabus اعلام کرد سه برابر مرخصی زایمان برای نیروی دریایی و نیروی دریایی از ۶ هفته تا ۱۸ است.
این حرکت کوتاه‌مدت بود ، اما نهایتا ً نخست‌وزیر سابق اش Ash کارتر را وادار کرد تا سیاست خروج از بارداری را به روز کند و به نیروهای نظامی در هر شعبه از خدمات ۱۲ هفته مرخصی بدهد . آن‌هایی که ۱۸ هفته را در نیروی دریایی به دست آوردند در حالی که این سیاست به سمت پایین تغییر یافته بود ، مورد استفاده قرار گرفتند .
پس از شنیدن این جلسه ، اسپنسر به Military.com گفت که او از سربازان و سربازان کهنه‌کار می‌خواهد تا بر آنچه بیش از همه ارزش دارند ، وزن داشته باشند .
او گفت : " ما باید راه‌هایی برای هم‌کاری با همه پیدا کنیم تا مطمئن شویم که محصولات با قیمت کارآمدتر و یا بهتر داشته باشیم . فکر می‌کنم ما واقعا ً این کار را انجام داده‌ایم . اگر بیرون برویم و بفهمیم که کسی می‌رود ، مراقبت‌های بهداشتی من از کمیسر من مهم‌تر است و ما می‌توانیم آن را در آنجا وزن کنیم ."
برخی افراد می‌گویند که می‌خواهند همه چیزهایی که در حال حاضر دریافت می‌کنند را نگه دارند .





جمعه 21 تیر 1398
بؤلوملر :