Military.com
بسیاری از نگهبانان و servicemembers ذخیره و کهنه سربازان پس از ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ فعال شده‌اند . اگر شما یک نگهبان یا عضو رزرو یا کهنه سرباز هستید که حداقل ۹۰ روز متوالی در نیروهای مسلح از ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ خدمت کرده ، واجد شرایط هستید .
این لایحه جدید بسیار فراتر از کمک به پرداخت شهریه است ؛ بسیاری از سربازان قدیمی که بعد از ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ خدمت کردند ، شهریه کامل دریافت خواهند کرد و شهریه را مستقیما ً به مدرسه آن‌ها ، کمک‌هزینه مسکن ماهیانه ، و پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی ۱۰۰۰ دلاری برای کتاب‌ها و ذخایر دریافت خواهند کرد .

تعیین میزان پرداخت - مقدار مزایایی که شما تحت این برنامه دریافت می‌کنید با میزان واقعی پست خدمت وظیفه ۹ / ۱۱ که شما دارید تعیین می‌شوند . برای واجد شرایط بودن کامل ، شما باید ۳۶ ماه خدمت وظیفه فعال داشته باشید ، از ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ یا به دلیل ناتوانی در ارتباط با خدمات ، اخراج شده‌اند . این یک مرجع سریع است که نشان‌دهنده درصد مجموع امتیازات سود ترکیبی مبتنی بر دوره‌های بعد از خدمات پس از ۱۱ / ۱۱ است :







۱۰۰ % - ۳۶ یا بیشتر
۱۰۰ % - ۳۰ یا بیشتر روزه‌ای متوالی با تخلیه مربوط به معلولیت .
۹۰ % - ۳۰ ماه کامل
۸۰ % - ۲۴ ماه کامل
۷۰ % - ۱۸ ماه کامل
۶۰ % - ۱۲ ماه کامل
۵۰ % - ۶ ماه کامل
۴۰ % - ۹۰ یا بیشتر
شمارش زمان فعال برای شمارش زمان فعال - وظیفه فعال زیر واجد شرایط صلاحیت بیل - ۹ / ۱۱ GI برابر است :
۱۰ عنوان فعال در حمایت از عملیات احتمالی
عنوان ۳۲ خدمات برای سازماندهی ، مدیریت ، استخدام ، آموزش ، یا آموزش گارد ملی
عنوان ۳۲ خدمات تحت بخش ۵۰۲ ( f ) به منظور پاسخ به یک وضعیت اضطراری ملی
همه وظیفه فعال داوطلبانه ، به جز وظیفه فعال مراقبت پزشکی و ارزیابی پزشکی
تمامی اشکال آموزش وظیفه غیر فعال ( تمرین‌های مراسم و مراسم تدفین ) و همچنین آموزش سالانه برای منافع آموزشی پس از ۱۱ / ۱۱ نقش ندارند .
نرخ Tuition - تحت برنامه GI ۱۱ / ۱۱ ، بیل شما در هر مدرسه دولتی تدریس کامل انجام خواهد داد . اگر شما در یک مدرسه خصوصی یا خارجی شرکت کنید ، the در ۱ اوت ۲۰۱۹ به مبلغ سالیانه of دلار ( در حال تغییر به ۲۴،۴۷۶.۷۹ دلار ) پرداخت خواهد کرد .
لایحه مسکن ماهانه - لایحه GI ۱۱ / ۱۱ GI Joe همچنین یک ذخیره مستمری ماهانه براساس کد پستی محل مدرسه‌ای که در آن شرکت می‌کنید پرداخت می‌کند - نه کد خانه شما . این حقوق در حال حاضر هزینه‌ای بالغ بر ۲۰، ۰۰۰ دلار ( در حال تغییر به ۱،۷۸۹.۰۰ دلار در ۱ اوت ۲۰۱۹ ) دارد ، اما بسته به این که شما به مدرسه می‌روید ، از ۲، ۷۰۰ دلار بیشتر می‌شود . دانش آموزانی که ۱۰۰ درصد از دوره‌های خود را به صورت آنلاین دریافت می‌کنند ، واجد شرایط دریافت کمک‌هزینه ماهانه معادل نیمی از درآمد متوسط ملی هستند که در حال حاضر ۸۲۵.۰۰ دلار ( در ۱ اوت ۲۰۱۹ به ۸۹۴.۵۰ دلار در حال تغییر است ) .
کتاب و زنجیره تامین - در ماه اول هر چهارم ، ترم ، یا ترم ، یک پرداخت یکجای مبلغ زیادی دریافت خواهید کرد . این پرداخت به پوشش هزینه کتاب‌ها ، تدارکات ، تجهیزات و سایر هزینه‌های تحصیلی برای این دوره تحصیلی کمک خواهد کرد . مبلغ پرداختی برابر با یک چهارم یا نیمی از ۱۰۰۰ دلار در سال تحصیلی است که بستگی به این دارد که سال تحصیلی به دو سه دوره تحصیلی تقسیم شده‌است .
اگر شما این سرویس را روشن کنید و یا پس از ۱ ژانویه ۲۰۱۳ این سرویس را ترک کنید ، هیچ محدودیت زمانی برای استفاده از سیستم GI ( GI) خود ندارید . اگر قبل از این قرار ملاقات کردید ، ۱۵ سال وقت دارید تا از آن استفاده کنید .
در مورد " بیل - ۹ / ۱۱ GI " اطلاعات بیشتری کسب کنید .
با فواید تحصیل خود کنار بگذارید
چه شما به یک راهنما در مورد نحوه استفاده از کارت GI خود نیاز دارید ، چه بخواهید از کمک‌هزینه تحصیلی و کمک‌هزینه تحصیلی بهره‌مند شوید ، و یا مبنا را بر فواید تحصیل در دسترس خانواده تان به دست آورید ، Military.com می‌تواند کمک کند. ثبت‌نام برای عضویت Military.com آزاد برای داشتن نکات آموزشی و به روز رسانی ‌هایی که مستقیما ً به inbox شما تحویل داده می‌شوند .





دوشنبه 24 تیر 1398
بؤلوملر :