Military.com
ایالت داکوتای جنوبی چندین مزیت قدیمی را ارایه می‌دهد . این صفحه مزایای آن را توضیح می‌دهد .
خانه کهنه سرباز داکوتای جنوبی
خانه کهنه سرباز داکوتای جنوبی در چشمه‌های آب‌گرم قرار دارد . برای اینکه واجد شرایط پذیرش باشند ، سربازان قدیمی باید به طور شرافتمندانه از داکوتای جنوبی ، یا همسر یا بیوهی یک سرباز قدیمی ، از بیمارستان مرخص شده و قادر به مراقبت از خود و منطقه زندگی باشند .
در مورد زوج متاهل ، همسر کهنه‌کار باید با کهنه سرباز پذیرفته شود ، مگر اینکه کهنه سرباز به صورت رسمی درآمده باشد . هزینه‌ها براساس درآمد هستند .
فواید مالی کهنه‌کار داکوتای جنوبی
مالیات بر فروش املاک
Permanently و سربازان کاملا ً ناتوان و نیز کهنه سربازان با از دست دادن یا از دست دادن استفاده ، از هر دو قسمت پایین، معاف از مالیات املاک در خانه خود هستند . همسران باقی مانده آن‌ها نیز واجد شرایط هستند .

Bonus سرباز قدیمی داکوتای جنوبی








داکوتای جنوبی در حال حاضر یک پاداش ۵۰۰ دلاری برای اعضای فعلی یا سابق نظامی ارائه می‌دهد که به مدت کم‌تر از شش ماه قبل از دوره خدمت فعال بودند و در طول یک یا چند دوره بعد معیارهای مشخصی را رعایت می‌کردند :
۲ اوت ۱۹۹۰ - ۳ مارس ۱۹۹۱ - همه خدمات فعال برای پرداخت .
در ۴ مارس سال ۱۹۹۱ تا ۳۱ دسامبر ۱۹۹۲ - تنها سرویس در یک منطقه متخاصم برای دریافت مدال سرویس آسیای جنوب شرقی برای پرداخت دریافت شد .
ژانویه ۱۹۹۳ - ۱۰ ژانویه ۱۹۹۳ - تنها خدمت در یک منطقه متخاصم به منظور راهیابی به مسابقات و یا مدال‌های خدمات برای پرداخت در نظر گرفته شد.
Sep. ۱۱ ، ۲۰۰۱ تا تاریخی که تعیین شود - [ OIF / OEF ] همه هزینه‌های خدمات فعال برای پرداخت .
اولویت استخدام سربازان قدیمی داکوتای جنوبی
سربازان کارآزموده در همه ایالت‌ها ، شهرستان‌ها ، محلی و مدارس اولویت استخدام قرار می‌دهند . اگر حداقل حداقل صلاحیت شغلی که برای آن کار دارید را داشته باشید ، یک مصاحبه دریافت خواهید کرد.
همسر بازمانده مجرد یک سرباز قدیمی که در خدمات جان باخت ، یا از یک دلیل متصل به خدمات جان خود را از دست داد ، مستحق این اولویت است به عنوان یک کهنه سرباز واجد شرایط برای همسر ، مهارت‌ها و صلاحیت‌های لازم برای این کار را دارد .
اگر یک کهنه سرباز واجد شرایط قادر به استفاده از ترجیح veteran's خود به علت معلولیت نیست ، همسر ممکن است از آن استفاده کند .
فواید آموزشی کهنه‌کار داکوتای جنوبی
آزادی رایگان برای سربازان قدیمی
honorably که پس از یکم اوت ۱۹۹۰ خدمت کرده بودند و یک کمپین ، اعزامی یا خدمات رزمی دریافت کرده بودند، واجد شرایط اخذ شهریه رایگان در دانشکده‌های دولتی بودند . آن‌ها نباید واجد شرایط برنامه GI Joe و یا دیگر فواید آموزشی فدرال باشند . شما یک ماه از شهریه رایگان برای هر ماه از " خدمت واجد شرایط " با حداقل یک ، تا حداکثر چهار سال تحصیلی ، به دست می‌آورید .
آزادی رایگان برای کودکان سربازان قدیمی که از روی وظیفه مرد
کودکان زیر ۲۵ سال که ساکنان داکوتای جنوبی هستند و پدر و مادرشان در عمل کشته شده‌اند یا از دلایل دیگری کشته شده‌اند ، واجد شرایط تدریس رایگان در یک مدرسه تحت حمایت دولتی هستند . والدین باید حداقل شش ماه قبل از وارد شدن به وظیفه فعال یکی از ساکنان داکوتای جنوبی محسوب می‌شدند .
کاهش تقاضا برای گارد ملی داکوتای جنوبی
اعضای گارد به مدت پنجاه درصد تخفیف در شهریه کارشناسی در هر مدرسه تحت حمایت دولتی تا حداکثر ۱۲۸ اعتبارات کارشناسی و ۳۲ اعتبار فارغ‌التحصیل را دارا می‌باشند .
آزادی رایگان برای اعضای گارد ملی
کودکانی که زیر ۲۵ سال سن دارند، ساکنان داکوتای جنوبی هستند که والدین آن‌ها مردند و یا کاملا ً معلول شدند ، زیرا وظیفه گارد ملی آن‌ها واجد شرایط تدریس رایگان در دانشکده‌های ایالتی است . همسر یا همسر باقی مانده عضو محافظ نیز واجد شرایط است .
فواید Recreation ایالتی داکوتای جنوبی
شکار Veteran از کار افتاده & Licenses
سربازان قدیمی داکوتای جنوبی که حق جبران ماهانه VA را دارند ، اسرای جنگی سابق هستند ، معلولیت امنیت اجتماعی دریافت می‌کنند، یا حداقل ۴۰ درصد از معلولیت را برای گرفتن مجوز ماهیگیری به مدت ۴ سال دریافت می‌کنند .







دوشنبه 24 تیر 1398
بؤلوملر :