Military.com | در اثر برایانت اردن
وزارت امور سربازان آگاه نبود که بیمه prudential مشاوران خود را تشویق به حفظ پول در داخل خانه به عنوان راهی برای افزایش سود شرکت می‌کند ، یا اینکه مامورانش در تلاش برای تغییر عقیده اعضای بازمانده خانواده که به دنبال پرداخت پول جمع سنتی بودند ، آموزش‌دیده اند .

اقدامات Prudential's هفته گذشته با صدور دستور رسمی صدور اسناد شرکت داخلی به کهنه سربازان جنگ‌های خارجی که در یک طرح دعوی در کلاس علیه prudential در سال ۲۰۱۰ شرکت داشتند ، مطرح شد . prudential تحت قراردادی برای رسیدگی به بیمه زندگی گروه Sevicemember و سیاست‌های بیمه عمر گروه سربازان قدیمی است .








یکی از این اسناد یکی از جزئیات برنامه افزایش سودآوری شرکت با حفظ کنترل پولی بود که به طور معمول به بازماندگان پرداخت می‌شد . دیگری نشان داد که این شرکت پرسنل آموزش‌دیده در مورد نحوه برخورد با بازماندگان را داشت که به جای گذاشتن پول با prudential در " حساب‌های اتحاد " اصرار داشتند که ذی‌نفع را با کسری از منافعی که prudential از آن بهره خواهند برد تامین کنند .
فرمانده ملی VFW جان آ . . پسر هفته گذشته خواستار بررسی مستقل of و حساب‌های بانکی شد و گفت که این اداره یک چشم کور برای سودجویی از ذینفعان پرداخت کرده‌است .
وی در آن زمان گفت : " این اسناد برای خودشان صحبت می‌کنند و نشان می‌دهند که prudential این برنامه را برای پولی که به دست می‌آید آغاز کرده‌است ، نه برای کمک به خانواده‌های عزادار - - و the همه چیز را می‌دانند .
روز دوشنبه ، جیمز Hutton ، سخنگوی VA ، به Military.com گفت که VA هیچ یک از استراتژی مالی مربوط به حساب‌ها را نمی‌داند .
Hutton در بیانیه‌ای گفت " VA نمی‌داند که چگونه prudential کارمندان خود را برای ارتباط با ذینفعان در مورد مزایای حساب‌های دارایی‌ها پیش از سال ۲۰۱۰ و اینکه آیا این شرکت بر این باور است که چنین حساب‌هایی درآمد خود را بهبود خواهند داد یا خیر ، آموزش می‌دهد ."
بلومبرگ بیزینس ، که در سال ۲۰۰۸ در مورد حساب‌ها گزارش شده‌بود، گفت که prudential در حال پرداخت ۱ درصد به حساب‌های بانکی بود در حالی که تقریبا ً ۵ درصد از بودجه شرکت را به دست می‌آورد .
Hutton گفت که به دنبال گزارش بلومبرگ و دیگر رسانه‌ها در رابطه با حساب‌های اتحاد ، the تغییرات مدیریتی را به منظور " تضمین این که VA اطلاعات شفاف و کامل را در رابطه با مزایای بیمه عمر خود دریافت می‌کنند " دنبال می‌کند .
علاوه بر این ، او گفت که VA دستور داد فرم‌های درخواست اصلاح‌شده تا نیاز به انتخاب بین چهار گزینه پرداخت به روشنی تعریف‌شده و SGLI و VGLI اطلاعات آنلاین و در راهنمای ، از جمله توضیح بهتر حساب‌های بانکی و دیگر گزینه‌های پرداخت پرداخت را انتخاب کنند .
او گفت که این اداره همچنین شروع به الزام prudential برای تماس با همه افراد ذی‌نفع کرده‌است که حساب‌های بانکی آن‌ها پس از شش ماه باز است تا مطمئن شوند که آن‌ها شرایط قرارداد را درک کرده‌اند و گزینه‌های پرداخت دیگری وجود دارد .
The همچنین به prudential دستور داد که مهر SGLI را از همه بازرسی‌ها ، فرم‌ها و مکاتبه از prudential حذف کرده و آن را با زبان روشن کند که آن‌ها از دفتر بیمه زندگی گروه "Servicemembers " گرفته بودند .
VA همچنین دستور داد که prudential از حروف drafted برای توضیح گزینه‌های پرداخت بیمه عمر استفاده کنند .
براساس گفته the ، تبلیغات منفی بر روی حساب‌ها یک طرح دعوی در کلاس ۲۰۱۰ را در سال ۲۰۱۰ مطرح کردند که prudential در سال ۲۰۱۴ به مبلغ ۳۹ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ مستقر شد - - با هر عضو واجد شرایط برای پرداخت ۱۲۵ دلار .
VA گفت که prudential همچنین به عنوان بخشی از قرارداد برای اهدای ۲۰ میلیون دلار به مدت پنج سال به گروه‌های غیرانتفاعی و خیریه اختصاص‌داده‌شده به سربازان قدیمی موافقت کرده‌است .






پنجشنبه 27 تیر 1398
بؤلوملر :