ستاره‌ها و نوارها : توسط تراویس جی . Tritten
واشنگتن - - " جیم وب " نامزد ریاست‌جمهوری و نامزد ریاست‌جمهوری " جیم وب " ، در شب سه‌شنبه در حین اولین بحث دموکراتیک ، از خدمات نظامی اش برای یک لحظه تلخ و ناراحت‌کننده استفاده کرد .
رئیس سی ان ان ، اندرسون کوپر از نامزدها سوال کرد که آن‌ها به چه دشمنان خود افتخار می‌کنند و در مورد شغل خود به آن‌ها افتخار می‌کنند - - سوالی که ظاهرا ً با هدف دشمنان سیاسی صورت‌گرفته است. دیگران به ایران ، انجمن سلاح ملی و صنعت زغال‌سنگ اشاره کردند ، اما وب به تجربه خود به عنوان نیروی دریایی پیاده‌نظام در ویتنام ادامه داد .

وی گفت : " ما باید یک سرباز دشمن را بگوییم که نارنجکی را پرتاب کرد که مرا زخمی کرد، اما الان در حال حاضر نیست که با آن‌ها صحبت کنیم ."



چیزی که ممکن است یک لحظه " oorah " برای سربازان قدیمی باشد ، با ضربه‌ای بر روی رسانه‌های اجتماعی افتاد . وب به سرعت به خاطر چیزی که به عنوان اظهار نظر بسیار تاریک شناخته می‌شد ، و یک بحث کلی بی زرق و برق مورد تمسخر قرار گرفت.
تنها نامزد با خدمت نظامی - - یک دریافت‌کننده Cross نیروی دریایی و دبیر سابق نیروی دریایی برای اتصال سه‌شنبه تلاش کردند ، و در عوض خود را در رقابت غیر محتمل در مورد مسائل کهنه سربازان با برنی ساندرز ، یک سوسیالیست - توصیف کرد که زمانی که وب در جنگ ویتنام جنگید ، یک objector با وجدان بود .
هر دو مرد ، پس از خدمت در مجلس سنا ، پس از گذراندن دوران خدمت در مجلس سنا ، در پشت قوانین مهم کهنه سرباز ایستاده بودند و هر کدام از آن‌ها در طی این بحث به آن اشاره کردند . وب "بیل " را برای یک نسل جدید بار کرد ، در حالی که ساندرز به دنبال بدترین رسوایی در تاریخ به اصلاح اداره امور سربازان بازنشسته کمک کرد .
برای بینندگان که خدمت می‌کردند ، بخشی از تمرکز بر تجربه مبارزه و مسائل مربوط به سربازان قدیمی بود که اغلب از مناظرات جنجالی حزب جمهوری‌خواه دور بودند .
فقدان ذکر شده توسط نامزدهای حزب جمهوری‌خواه ، برخی را عذاب داده بود .
" چرا نامزدها باید به مسائل مربوط به دامپزشکان اهمیت دهند ؟ بیست و پنج میلیون نفر از ما وجود دارد . و ما رای می‌دهیم " پل Rieckhoff ، مدیر عامل سربازان قدیمی عراق و افغانستان ، در طی این بحث در توئیتر نوشت .
وب در سال ۲۰۰۸ " بهترین قطعه از قانون آموزش سربازان قدیمی در تاریخ " را به نام " بهترین بخش آموزش سربازان قدیمی " خواند و حدود ۶۰ میلیارد دلار برای افرادی که در طی دهه گذشته خدمت کرده بودند و بیش از یک میلیون سرباز را به کالج اعزام کرده‌است . وب در سال ۲۰۱۲ مجلس سنا را ترک کرد .
اما این مناظره همچنین نشان داد که چگونه خدمت سربازی به تنهایی تضمین برقراری ارتباط با رای دهندگان نیست .
وب گفت : " من در خدمت دولت برای کشورمان در ویتنام به عنوان یک نیروی دریایی مبارزه و خونریزی کردم و من سال‌ها به عنوان دستیار وزیر دفاع ، دبیر نیروی دریایی - در دولت ریگان گذراندم .
وب اغلب در طی این مذاکرات شق‌ورق به نظر می‌رسید و از تخصیص زمان ناعادلانه به پاسخ‌ها در طول تقریبا ً سه ساعت شکایت داشت . این مناظره بعید است که چشم‌انداز ریاست‌جمهوری خود را تغییر دهد و رای‌گیری گذشته او را در قسمت عقب گروه دموکراتیک قرار دهد .
در همان حال ، ساندرز یک پیروزی تاریخی برای سربازان قدیمی نیز به عهده داشت .
سناتور مستقل از ورمونت گفت که او پزشکان و پرستاران بیشتری را در the قرار داده‌است و دسترسی کهنه سرباز به مراقبت‌های بهداشتی را به عنوان بخشی از قانون انتخاب ، دسترسی و پاسخگویی به عنوان بخشی از قانون انتخاب ، دسترسی و پاسخگویی در سال ۲۰۱۴ ، گسترش داده‌است . ساندرز رئیس کمیته امور سربازان قدیمی بود در حالی که رسوایی VA آشکار شد و با سناتور جان مک کین ، R - Ariz کار کرد . برای تدوین قوانین .
وی گفت : " در نتیجه این قانون ، ما بیش از هر زمانی در تاریخ اخیر برای بهبود مراقبت‌های بهداشتی برای مردان و زنان این کشور که جانشان را در راستای دفاع از ما قرار داده‌اند ، فراتر رفتیم ."
این اقدام ۱۰ میلیارد دلار برای سربازان قدیمی فراهم کرده‌است که نتوانسته اند به موقع در تسهیلات VA قرار بگیرند و در عوض می‌خواهند به دنبال مراقبت خارجی باشند . اما the با مشکلاتی پر شده بود و the اکنون امیدوار است برخی از این پول را به حوزه‌های دیگر بودجه اختصاص دهد .
یک گروه محافظه‌کار با نگرانی از سربازان قدیمی آمریکا در روز چهارشنبه بیانیه‌ای را صادر کرد که ساندرز را " apologist برای وضع موجود در the " می‌خواند و [ که ] مکررا ً مشکلات ریشه‌ای را در این بخش به حداقل رساند ."


جمعه 28 تیر 1398
بؤلوملر :