نیروی دریایی در سال ۲۰۱۱ دچار مشکلاتی با قالب در بخش خصوصی خصوصی‌سازی در نورفولک ویرجینیا شد . روز پنج شنبه ، معاون وزیر انرژی ، تاسیسات و محیط‌زیست فیلیس Bayer به اعضای کمیته خدمات نیروهای مسلح سنا گفت که این سرویس شیوه‌های مدیریت بهبود یافته را که شامل مشکلات مربوط به حمل و نقل با خطرات زیست‌محیطی می‌شوند، به سرعت از زنجیره فرماندهی تشکیل می‌دهند - - تغییراتی که عمدتا ً به آن اجازه می‌دهد تا از رسوایی اخیر جلوگیری کند .
با این حال بایر از خانواده‌ها به خاطر این مسائل عذرخواهی کرد .
او گفت : " ما مسئول هستیم و ما قصد داریم آن را ثابت کنیم … [ ما ] به طور کامل اختصاصی هستیم و متعهد به تضمین این هستیم که همه ملوانان و ملوانان و خانواده‌هایشان در امنیت و امنیت زندگی می‌کنند که استانداردهای بهداشتی و ایمنی را برآورده می‌کنند یا از آن‌ها تجاوز می‌کنند ."
دستورالعمل ترامپ دستورالعمل این است که نیروی هوایی در نیروی هوایی قرار خواهد گرفت .
پس از امضای یک دستور سیاسی برای فرستادن فضانوردان آمریکایی به ماه ، و در نهایت مریخ در اتاق روزولت کاخ سفید در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۱۷ در واشنگتن . ( عکس از آسوشیتدپرس / اوان Vucci )
پس از امضای یک دستور سیاسی برای فرستادن فضانوردان آمریکایی به ماه ، و در نهایت مریخ در اتاق روزولت کاخ سفید در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۱۷ در واشنگتن . ( عکس از آسوشیتدپرس / اوان Vucci )
۱۹ فوریه - ۲۰۱۹
ستاره‌ها و نوارها : کوری Dickstein
واشنگتن - - براساس یک دستور که روز سه‌شنبه امضا شد ، رئیس‌جمهور دونالد Trump's پیشنهاد کرد که در صورت تصویب کنگره ، نیروی هوایی در داخل بخش نیروی هوایی قرار گیرد .
مقامات کاخ سفید روز سه‌شنبه که نخواست نامش فاش شود گفتند که پنتاگون شامل بودجه نیروی فضایی در طرح بودجه ۲۰۲۰ - ۲۰۲۰ خواهد بود که انتظار می‌رود ماه آینده به کنگره فرستاده شود . مقامات رسمی اعلام کردند که هزینه‌های شروع برای نیروی فضایی در حدود ۱۰۰ میلیون دلار خواهد بود که بسیار کم‌تر از برآورد اولیه ۱۳ میلیارد دلاری است .
در حال حاضر ، شاخه نظامی جدید یک هدف سیاسی از مدیریت Trump's است . تشکیل آن نیازمند قانونگذاری است ، و مشخص نیست که قانونگذاران چقدر از این پیشنهاد حمایت می‌کنند که رئیس‌جمهور از تابستان گذشته در زمانی که خواهان یک شاخه نظامی جداگانه اما برابر با تمرکز بر فضا بود ، به آن اعتراض کرده‌است .
ترتیبی که در دستور Trump's مشخص شد مشابه رابطه نیروهای دریایی با نیروی دریایی خواهد بود ، به این معنی که این سرویس ، رئیس ستاد مشترک نیروی هوایی است - - که در ستاد مشترک ارتش خواهد نشست ، در حالی که این سرویس تحت ریاست دبیر کل نیروی هوایی قرار خواهد گرفت .
مقامات گفتند که تصمیم پیش‌بینی‌شده ترامپ به عنوان یک پیروزی برای نیروی هوایی دیده می‌شود ، به ویژه پس از آنکه هدر ویلسون ، دبیر نیروی هوایی ، ابتدا اشاره کرد که با یک سرویس نظامی جدید که بر عملیات فضایی متمرکز است ، مخالفت کرده‌است . او بعدها در ملا عام اعلام کرد که از طرح president's حمایت کرده‌است .
از زمانی که نیروی هوایی در سال ۱۹۴۷ از ارتش جدا شد ، نیروی فضایی اولین شاخه نظامی جدید نظامی ایالات‌متحده خواهد بود .
مقامات کاخ سفید روز سه‌شنبه اعلام کردند که پنتاگون در حال آماده‌سازی طرح‌هایی برای ساخت یک دپارتمان نظامی جداگانه با منشی نیروی هوایی خودش در برخی موارد در آینده است .
در حال حاضر ، در حالی که هر یک از خدمات نظامی دارای برخی از اعضای خدماتی است که بر روی قابلیت‌های فضایی متمرکز شده‌اند، نیروی هوایی مسئول ۸۰ تا ۹۰ درصد از عملیات فضایی است و ۷۷ مورد از بیش از ۱۰۰ ماهواره در آمریکا وجود دارد .
سناتور جیم Inhofe ، R - Okla . رئیس کمیته خدمات مسلح سنا هفته گذشته گفت که هیات او جلسات استماع در مورد نیروی فضایی را برگزار خواهد کرد اما هیچ تاریخی تنظیم نشده است .
Inhofe گفت که او در ابتدا با نیروی فضایی مخالف بود ، زیرا سوالات برجسته‌ای در مورد هزینه این طرح و انگیزه واقعی آن داشت . در حالی که در پاسخ به این سوالات پیشرفت کرده‌است ، وی گفت که کاره‌ای بیشتری باید انجام شود .
منبع سایت

سه شنبه 7 اسفند 1397
بؤلوملر :