Inhofe پس از اقدام روز سه‌شنبه توسط رهبران مجلس و سنا برای رسیدن به توافق آزمایشی با هدف اجتناب از تعطیلی دولت در نیمه‌شب جمعه ، در یک صبحانه گروه نویسندگان دفاع سخنرانی کرد . این توافقنامه شامل بودجه بسیار کمی است که ترامپ از آن درخواست کرده‌است .
موافقتنامه آزمایشی شامل ۱.۴ میلیارد دلار برای یک مانع فیزیکی در مرز جنوبی می‌شود ؛ ترامپ گفته‌است که او ۵.۷ میلیارد دلار برای دیوار برنامه‌ریزی‌شده برنامه‌ریزی‌شده خود می‌خواهد .
Inhofe اظهار داشت که او به شدت از ترامپ بر روی ضرورت یک دیوار حمایت می‌کند .
" من می‌دانم که چرا این موضوع قابل بحث است . او گفت : " ما باید یک مانع فیزیکی داشته باشیم . "
در یک تظاهرات در آل پاسو ، تگزاس ، در دوشنبه‌شب ، ترامپ به طرفداران خوشحالی گفت که او قبل از انجام این مرحله در کنفرانس مجلس سنا به توافق رسیده بود .
" همانطور که می‌دانید ، ما به هر حال در حال ساختن دیوار هستیم . ما به دیوار نیاز داریم و باید ساخته شود و ما می‌خواهیم آن را بسازیم . "
درخواست اولیه ۵.۷ میلیارد دلار برای ساخت حدود ۲۱۵ مایل از دیوار - - و امتناع دموکرات‌ها از تغییر در تقاضا - - منجر به تعطیلی بخشی از ۳۵ روزه دولت شد که سه هفته پیش با یک راه‌حل مستمر به پایان رسید . CR در روز جمعه به پایان می‌رسد .
برخی از حامیان سرسخت توافق کمیته کنفرانس را رد کردند و اظهارات تکراری مبنی بر اینکه دیوار یک مساله امنیت ملی است را رد کردند .
در تویی‌تر ، مارک Meadows ، نماینده کارولینای شمالی ، رئیس انجمن آزادی مجلس ، نوشت : " این توافقنامه کنفرانس به سختی تلاش جدی برای امنیت مرزه‌ای ما یا توقف جریان مهاجرت غیرقانونی است . این مساله باز هم می‌تواند جاده را خراب کند ، اما موفق به پرداختن به اولویت‌های حیاتی مطرح‌شده از سوی روسای گشت مرزی نشد ."
ترامپ در اظهاراتی پس از نشست روز سه‌شنبه کابینه کاخ سفید گفت او از معامله بر روی دیوار که از کنگره بیرون آمده‌است ناراضی است .
" آیا من خوشحال هستم ؟ پاسخ نه است ، نه . او گفت : " من خوشحال نیستم . " اما او نتوانست این توافق را رد کند که می‌تواند منجر به تعطیلی دولت دیگری شود .
ترامپ پیشنهاد داد که ممکن است به راه‌های دیگری برای تامین بودجه برای این دیوار بپردازد . او گفت : "سرانجام ، " همه چیز اتفاق می‌افتد ، جایی که می‌خواهیم یک دیوار زیبا ، بزرگ و قوی بسازیم . "
برای جلوگیری از خاموش شدن و باز هم راه رفتن به سمت دیوار ، به نظر می‌رسد که رئیس‌جمهور را با دو گزینه تحت قانون آمریکا - - بخش ۲۸۰۸ و ۲۲۹۳ ترک کند .
بخش ۲۸۰۸ به او اجازه می‌دهد تا با فرو بردن در بودجه ساخت‌وساز نظامی ، یک وضعیت اضطراری ملی اعلام کند . تحت بخش ۲۲۹۳ ، او احتمالا ً می‌توانست دستورها اجرایی مبنی بر تامین بودجه ارتش مهندسان برای بازسازی طوفان و کنترل سیل صادر کند .
به گفته آدام اسمیت ، D - واشنگتن ، و مک Thornberry ، R - تگزاس ، رئیس و اعضای کمیته خدمات مسلح مجلس ، یا این گزینه فورا ً در دادگاه‌ها به چالش کشیده می‌شود تا بودجه را ببندد .
به گفته تحلیلگران موسسه سرمایه‌گذاری آمریکا "مکنزی برگر " و "ریک برگر " ، در حالی که هر دو گزینه " رئیس‌جمهور را با یک راه فنی ممکن برای خروج از بن‌بست سیاسی فعلی تامین می‌کنند ، هیچ یک راه‌حل بلند مدت برای تمایل خود به دیوار ارائه نمی‌دهد ".
در مقاله اخیر مجله وال استریت ، آن‌ها گفتند که اعلام وضعیت اضطراری ملی می‌تواند به ۲۳ میلیارد دلار کمک کند که کنگره برای پروژه‌های خاص اختصاص داده اما هنوز توسط پنتاگون خرج نشده است .
این پروژه‌ها می‌توانند شامل مسکن جدید برای خانواده‌های نظامی در کره‌جنوبی و آلمان ؛ یک دوره آموزشی در گوام ؛ و فرودگاه‌ها ، مناطق عملیاتی و دوره‌های آموزشی در اروپا به منظور کمک به ایالات‌متحده و هم پیمانان در جلوگیری از deterring روسیه باشد .
منبع سایت

پنجشنبه 9 اسفند 1397
بؤلوملر :