دو تن از افسران ارشد guard's در زمان حادثه Pineda در the موضع رهبری کلیدی داشتند : سرلشکر Clay Garrison که از آن زمان رئیس گارد هوایی شده‌است و سرهنگ شون ناوین رامگولام که اکنون یکی از پنج فرمانده این گروه است . هیچ یک از این دو به درخواست مصاحبه پاسخی ندادند .
سرلشکر دیوید اس . بالدوین ، که ریاست بخش نظامی را برعهده دارد، از طریق یک سخنگوی گارد از مصاحبه با وی خودداری کرد . بالدوین در یک بیانیه کتبی به تایمز گفت : " به منظور حفاظت از یکپارچگی آن تحقیقات در حال انجام ، ما نمی‌توانیم جزئیات بیشتری را فاش کنیم ."
گارد هوایی کالیفرنیا دومین گارد بزرگ پس از York's جدید در گارد ملی نیروی هوایی است که نیروی بیش از ۱۰۰۰۰۰ خلبان ، افسران دیگر و افراد داوطلب را در بر می‌گیرد . بسیاری از خلبانان سربازان ذخیره نیمه‌وقت هستند که پس از مشاغلی در نیروی هوایی آمریکا و برخی از آن‌ها در زندگی غیر نظامی خود برای خطوط هوایی تجاری پرواز می‌کنند .
این نگهبانان به عنوان شبه نظامیان ایالتی عمل می‌کنند که رهبرانشان به فرماندار گزارش می‌دهند . آن‌ها در فضای هوایی دولت گشت می‌زنند و آماده واکنش به فجایع طبیعی و حملات تروریستی بزرگ هستند .
در کالیفرنیا ، گارد هوایی به مقابله با آتش‌سوزی اخیر کمک کرد و هواپیماهای بدون سرنشین را بر روی آتش پرتاب کرد تا به خدمه آتش‌نشانی روی زمین غذا بدهد . خلبانان آن به طور منظم برای کمک به نیروی هوایی در نبرد و عملیات‌های دیگر در خارج از کشور مستقر شده‌اند .
۱۴۴th بزرگ‌ترین جناح دولت است . حدود ۱۱۵ افسر از جمله حدود دو دوازده خلبان جنگنده و بیش از ۱۰۰۰ enlistees در واحدهای پشتیبانی وجود دارد . برای هر افسری در جناح راست ، حدود ۹ ضربه در نقش وجود دارد که ضروری هستند اما نفوذ کمتری دارند .
Pineda ۳۴ ساله یکی از آن‌ها است .
بنا بر مصاحبه با همکاران محافظ ، او پس از پیوستن به این گارد در سال ۲۰۰۴ ، چندین سال را در پست فرماندهی wing's به عنوان اعزام به گروه عملیات گذراند . Pineda از اظهار نظر در مورد این داستان خودداری کرد .
به گزارش یک سابقه تحقیقی داخلی که توسط تایمز به دست آمده‌است ، اندکی پس از اینکه او گزارش داد که یک نفر روی چکمه‌ها urinated ، اعضای نیروهای امنیتی ۱۴۴th's که پایگاه را اداره می‌کنند ، سعی کردند اثر انگشت را بردارند و از صحنه عکس گرفتند . این سند می‌گوید که نیروی هوایی امنیتی ادرار را از روی زمین جمع‌آوری کرده و ساعت‌های دوربین‌های امنیتی را بررسی کرده‌است .
به گفته متخصصان حقوقی ، سوابق تحقیقات جنایی ، این حادثه را " خرابکاری " توصیف می‌کنند ، اگر فردی با درجه ستوان دوم یا بالاتر باشد ، این عمل همچنین می‌تواند جرم جدی‌تر رفتار ناشایست تلقی شود . آن‌ها گفتند که مجرم می‌تواند تحت پی‌گرد قانونی قرار گیرد و در یک دادگاه نظامی زندانی شود و مجبور به بازنشستگی در یک اقدام اداری در درجه کاهش و حقوق بازنشستگی شود و یا مجازات کمتری از جمله یک توبیخ به دست دهد .
براساس این گزارش ، ماموران تحقیق از Pineda ، که در آن زمان تنها یک مادر دو نفره بود ، پرسیدند که فکر می‌کند ممکن است یک انگیزه برای هدف قرار دادن او داشته باشد . در این گزارش آمده‌است که Pineda به نام دو زن که " در گذشته با او مشکلی داشتند و ناظر او بعدا ً یک نفر دیگر را پیشنهاد کرده‌است " نام گذاری کرده‌است . در این گزارش آمده‌است که هر سه زن مورد بازجویی قرار گرفته‌اند .
گزارش می‌گوید که نتایج تحقیقات بی‌نتیجه بودند .
در حدود دو ماه پس از آغاز تحقیقات ، فرمانده‌کل نیروهای مبارز در آن زمان " ناوین رامگولام " به نام "ناوین رامگولام " و ناظر او را به دفتر خود احضار کرد تا نتایج را به اشتراک بگذارد .
 " ناوین رامگولام " از این موضوع عذرخواهی کرد که این تحقیقات مجرم را پیدا نکرد . او در یادداشت Pineda's نوشت که ناوین رامگولام گفت که قتل‌ها هر روز حل‌نشده باقی می‌مانند و این اتفاقات فقط رخ می‌دهند .
Pineda در یادداشت خود گفت : " من شروع به سوال از او کردم که چگونه باید کار کنم و در محیط کاری که مانند این نقض شدم ، احساس خوبی داشته باشم . "
منبع سایت

پنجشنبه 9 اسفند 1397
بؤلوملر :