در ماه ژانویه ، دریابان ریچارد براون ، فرمانده نیروهای سطحی نیروی دریایی ، گفت که این سرویس قصد دارد تا سه LCSs را در سال جاری مستقر کند - - دو نفر از ساحل غربی و یکی از سواحل شرقی .
این استقرار اولین بازگشت کشتی‌ها به دریا ظرف دو سال است .
نیروی دریایی امیدوار بود که در سال مالی ۲۰۱۸ سه کشتی را به خارج از کشور بفرستد ، که در پی تعمیر کامل این برنامه از جمله تنظیمات مربوط به نیروی انسانی ، homeports و آموزش بود .
اما این استقرار هرگز اتفاق نمی‌افتد ، عمدتا ً به دلیل تامین پرسنل و نگرانی‌های آموزشی پیشرفته .
براون گفت که lcs تقاضای بالایی خواهد داشت .
او گفت : " فرماندهان عملیاتی فقط منتظر هستند تا این کشتی‌ها را بگیرند ."
وزارت دفاع ممکن است راه‌اندازی زیرساخت خارج از پایگاه را برای افزایش سطح دریا راه‌اندازی کند .
یک نمای هوایی از ایستگاه نیروی دریایی نورفولک ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده آمریکا، کریستوفر Stoltz )
۸ فوریه ۲۰۱۹
The - Pilot | توسط پیتر Coutu
وزارت دفاع در رویارویی با دریاها و سیل مکرر می‌تواند به زودی شروع به زدن پول برای تعمیر جاده‌ها و دیگر زیرساخت‌های آسیب‌پذیر مورد نیاز برای دستیابی به پایگاه‌های نظامی کند .
پس از سال‌ها بررسی تاثیرات تغییر آب و هوا و تلاش برای کاهش اثرات آینده پایگاه‌های نظامی، آخرین اقدام دفاع ملی ، مرحله‌ای را برای ارتش بر پا کرد تا مخارج را در جوامع غیر نظامی افزایش دهد . همچنین وزارت دفاع در خط مقدم مقابله با افزایش سطح دریا در دولت فدرال قرار داد .
جو Bouchard ، افسر سابق فرمانده پادگان نیروی دریایی نورفولک ، گفت : " برای من ، سرمایه‌گذاری عاقلانه برای وزارت دفاع برای کمک به تامین مالی پروژه‌های سازگاری که مستقیما ً به نفع یک پایگاه است یا جلوگیری از وخامت جامعه در اطراف یک پایگاه .
اگرچه کنگره گذشته عمدتا ً بر سر معامله با تغییرات آب و هوایی تمرکز داشت ، یک اجماع دو حزبی خاص پدیدار شد ، که در آن قانونگذاران موافق بودند که مقاومت نظامی مهم است .
دو مورد از تغییرات اساسی در سال گذشته توسط دو نفر از اعضای کنگره Virginia's کنگره آمریکا، تیم Kaine ، دموکرات و نماینده سابق ایالات‌متحده اسکات تیلور ، جمهوریخواه ساحل ویرجینیا هدایت شد .
تیلور ، که برای انتخاب مجدد آخرین بار در پاییز گذشته به Elaine Luria ، یک پیشنهاد اصلاحی را از دست داد ، اصلاحیه‌ای را تهیه کرد که به وزارت دفاع اجازه می‌دهد تا هزینه تعمیر جاده‌ها آسیب‌دیده از جاری شدن سیل و افزایش سطح دریا و یا کاهش تهدید در آینده را بپردازد .
هنگامی که پیشنهاد تغییر را مطرح کرد ، تیلور گفت که او جاده‌ای شبیه به بلوار همپتون در ذهن دارد . تحقیقات نشان می‌دهد که راه اصلی به ایستگاه نیروی دریایی Norfolk می‌تواند هر روز تا سال ۲۰۵۰ به طور روزانه جاری شود .
تیلور گفت : اغلب ، یک علاقه متقابل بین جوامع و پایگاه‌های نزدیک وجود دارد . بسیاری از نیروهای مسلح در پایگاه خود زندگی می‌کنند و تاسیسات نظامی اغلب محرک‌های کلیدی در اقتصادهای محلی هستند .
بنابراین ، منطقی به نظر می‌رسد که این دو با هم کار خواهند کرد - - به این دلیل که اگر ملوانان ممکن است به یک پایه برسند ، جامعه won't برای مدت بسیار طولانی یکی از آن‌ها را خواهد داشت .
او گفت که این ایده به وزارت دفاع فرصت دفاع از دارایی‌های حیاتی در جامعه را می‌دهد که تا حد زیادی قبل از آن ممنوع بود .
تیلور گفت : " این یک معامله بزرگ است ، شماره یک : It's چیز در حال حاضر در سنگ است ."
پایگاه‌های سراسر کشور می‌توانند در سال‌های آتی برای کسب پول رقابت کنند ، زیرا عملا ً همه تاسیسات نظامی تحت‌تاثیر تغییرات آب و هوایی در حال تغییر قرار خواهند گرفت .
در ساحل ، هنگامی که افزایش سطح دریا به سرعت افزایش می‌یابد ، جاده‌های بیشتری به طور منظم زیر آب خواهند رفت و احتمالا ً دسترسی به پایگاه‌ها برای اعضایی که در جامعه زندگی می‌کنند را مسدود خواهد کرد. Hampton Roads تا سال ۲۰۵۰ ممکن است تقریبا ً یک فوت و نیم افزایش داشته باشد .
جان conger ، رئیس مرکز آب و هوا و امنیت ، گفت : و همانطور که این اتفاق می‌افتد ، یک توجیه ماموریت قوی وجود خواهد داشت که ارتش نیاز به بهبود دسترسی دارد تا مردم بتوانند کار خود را انجام دهند .
منبع سایت

شنبه 11 اسفند 1397
بؤلوملر :