جونز یا پدرش ، والتر جونز ، به مدت پنج دهه در کنگره کارولینای شمالی حضور داشتند . The ، یک دموکرات ، از ۱۹۶۶ تا زمان مرگش در سال ۱۹۹۲ نماینده این منطقه بود . والتر جونز جونیور و سپس یک دموکرات ، حزب اولیه حزب را از دست داد تا موفق شود . او یک جمهوری‌خواه شد و دو سال بعد به واشنگتن اعزام شد .
والتر Beamon جونز جونیور در سال ۱۹۴۳ در Farmville متولد شد . او در مدرسه نظامی hargrave در ویرجینیا در طول دبیرستان شرکت کرد و سپس با مدرک کارشناسی‌ارشد از کالج مسیحی آتلانتیک که در حال حاضر به نام کالج بارتون در سال ۱۹۶۶ شناخته می‌شود ، فارغ‌التحصیل شد .
او از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۲ در مجلس ایالتی کارولینای شمالی خدمت کرد و در آنجا با رهبران دموکرات درگیر شد . او و کوپر در میان ۲۰ حزب دموکرات بودند که به جمهوری خواهان در سرنگونی سخنگوی دموکرات liston رمزی در سال ۱۹۸۹ پیوستند .
در یک بیانیه ، کوپر در روز یک شنبه ، "جونز " را دوست قدیمی و " مستخدم عمومی " خواند که در برابر عقاید او صادق بود و چه کسی از دست خواهد رفت ."
بازماندگان وی عبارتند از همسرش ، جو ان و یک دختر ، اشلی . تمهیدات خاکسپاری weren't بلافاصله اعلام شد .
فرماندار کالیفرنیا نیروهای گارد ساحلی را در مرز رسم کرد
در این عکس که متعلق به ۱۷ ژانویه سال ۲۰۱۹ بود ، دولت گوین Newsom در مجلس شورای قانونگذاری سیاه کالیفرنیا مارتین لوتر کینگ پسر صحبت می‌کند . و صبحانه خود را در ساکرامنتو و کالیفرنیا اجرا کردند. ( عکس از آسوشیتدپرس / Rich Pedroncelli )
۱۱ فوریه - ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس گزارش داد که کاتلین Ronayne
- sacramento ، Calif . - فرماندار کالیفرنیا ، گوین Newsom روز دوشنبه قصد دارد تا چند صد سرباز گارد ملی را از مرز جنوبی state's با مکزیک در اعتراض به درخواست Trump administration's برای حمایت از ایالات مرزی خارج کند .
ناتان Click سخنگوی Newsom گفت که حدود ۱۰۰ تن از ۳۶۰ نیروی نظامی تحت توافقنامه California's با دولت فدرال مستقر خواهند شد تا به طور خاص بر مبارزه با جرایم فراملی مانند قاچاق مواد مخدر و قاچاق مواد مخدر متمرکز شوند . آن‌ها به طور خاص وظیفه تامین اطلاعات در زمینه جرائم سازمان‌یافته و کمک به عملیات بندری کالا و جستجوی کامیون‌های تجاری برای کالاهای قاچاق را بر عهده خواهند داشت .
این حرکت به دنبال فرماندار نیو مکزیکو ، میشل Lujan Grisham ، نیز یک دموکرات است که نیروهای state's خود را از مرز ایالات‌متحده - مکزیک به عقب می‌راند . دو فرماندار سابق state's توافق کردند که در آوریل گذشته به درخواست ترامپ و آریزونا ، سربازان را به مرز بفرستند .
اقدامات Newsom's و Grisham's ، در صورت نمادین ، بی‌حرمتی به توصیف رئیس‌جمهور دونالد Trump's از بحران مهاجرت در مرز جنوبی nation's هستند .
طبق بخش‌هایی که توسط دفتر وی منتشر شده‌است ، Newsom قصد دارد در سخنرانی روز سه‌شنبه خود در سخنرانی وضعیت کشور اظهار نظر کند : " وضعیت اضطراری مرزی یک بحران تولید شده‌است و کالیفرنیا بخشی از این تئاتر سیاسی نخواهد بود . "
Newsom حدود ۱۱۰ سرباز را برای تقویت تلاش‌های آماده‌سازی آتش California's پیش از فصل بعدی اعزام خواهد کرد و برنامه نیروی کار guard's counterdrug را توسعه خواهد داد . توسعه نیروی کار counterdrug نیازمند تایید وزارت دفاع ایالات‌متحده است .
ماموریت اصلی ، که توسط جری براون ، فرماندار سابق کالیفرنیا تایید شد، قرار بود در روز ۳۱ مارس به پایان برسد . دستور Newsom برای ارسال دوشنبه به گارد نیاز دارد تا فورا ً عقب‌نشینی سربازان را آغاز کند ، اما هنوز تا پایان ماه مارس این کار را انجام دهد. وقتی براون که یک دموکرات هم بود ، در ماه آوریل این ماموریت را تصویب کرد، او گفت که هیچ نیروی کالیفرنیا در فعالیت‌های مربوط به مهاجرت شرکت نخواهد کرد . او همچنین به سربازان دستور داد تا بر روی مبارزه با جرائم سازمان‌یافته متمرکز شوند .
Brown در نامه‌ای به مقامات دولت ترامپ در آن زمان نوشت : " این یک ماموریت برای ساخت یک دیوار جدید نخواهد بود . این یک ماموریت برای دور کردن زنان و کودکان و یا بازداشت افراد برای فرار از خشونت و جستجوی زندگی بهتر نخواهد بود . و گارد ملی کالیفرنیا قوانین مهاجرت فدرال را اجرا نخواهد کرد ."
منبع سایت

جمعه 10 اسفند 1397
بؤلوملر :