۱۲ فوریه ۲۰۱۹
گزارش اسوشیتد پرس : آلن fram و اندرو تیلور
واشنگتن - مذاکره کنندگان در کنگره برای جلوگیری از تعطیلی دولت و تامین مالی موانع جدید در امتداد مرز ایالات‌متحده - مکزیک به توافق رسیدند و بر سر مسائل مربوط به اجرای مهاجرت که تهدید کرده بودند که گفتگوها را آغاز خواهند کرد، غلبه خواهند کرد .
جمهوریخواهان مشتاق بودند که از تعطیلی بیش از اندازه دیگر جلوگیری کنند . طبق گفته دستیاران کنگره ، آن‌ها دوشنبه شب دوشنبه به طور آزمایشی توافق کردند که پول کمتری برای دیوار مرزی رئیس‌جمهور دونالد Trump's به ارزش ۵ / ۵ میلیارد دلار داشته باشد . میزان بودجه از طریق سال مالی جاری است که در روز ۳۰ سپتامبر به پایان می‌رسد .
کاخ سفید در ماه دسامبر درخواست کرد : این قرارداد به معنای ۵۵ مایل ( ۸۸ کیلومتر ) از شمشیربازی جدید است که از طریق طرح‌های موجود مانند slats فلزی به جای یک دیوار بتونی ساخته شده‌است - اما به مراتب کم‌تر از ۲۱۵ مایل ( ۳۴۵ کیلومتری ) کاخ سفید است . شمشیربازی در دره ریو گراند در تگزاس ساخته خواهد شد .
به گفته ریچارد شلبی رئیس کمیته تخصیص مجلس سنا ، ریچارد شلبی ، رئیس کمیته تخصیص مجلس سنا ، گفت: "با تعطیل شدن دولت ، شبحی دیگر از تعطیلی آن ، چیزی که ما را به هم نزدیک کرد این بود که می‌خواهیم دوباره اتفاق بیفتد " .
جزئیات این قرارداد تا سه‌شنبه به طور رسمی منتشر خواهد شد، اما این پیمان در زمان انجام شد تا هرگونه تهدید از تعطیلی جزئی دولت در این هفته برطرف شود. دستیاران این جزئیات را تحت شرط ناشناس بودن فاش کردند زیرا این توافق آزمایشی است .
خانم نی نی Lowey رئیس کمیته تخصیص بودجه مجلس گفت : " پرسنل ما فقط در حال تدوین جزئیات هستند . "
این قرارداد همچنین شامل افزایش فن‌آوری‌های جدید از قبیل کنترل پیشرفته در نقاط ورودی مرزی ، کمک‌های انسان‌دوستانه به دنبال دموکرات‌ها و افسران گمرک است .
این هفته ، شلبی بر مذاکرات انجام‌شده بر سر خواسته‌های دموکراتیک برای محدود کردن بازداشت مهاجران توسط مقامات فدرال تلاش کرد و برخی از مذاکره کنندگان همکارش را ناامید کرد، اما دموکرات‌ها بر سر این موضوع در دور جدیدی از گفتگوها در روز دوشنبه تسلیم شدند .
در پاسخ به این پرسش که آیا ترامپ به این معامله پاسخ خواهد داد ، شل بی گفت : " ما از معاملات خود با آن‌ها و عرض جغرافیایی که آن‌ها به ما داده‌اند ، اعتقاد داریم ، آن‌ها از آن حمایت خواهند کرد. ما قطعا ً امیدواریم ."
ترامپ به آل پاسو ، تگزاس ، سفر کرد تا یک گردهمایی به سبک مبارزات انتخاباتی که دوشنبه‌شب بر روی مسائل مهاجرتی و مرزی متمرکز بود ، برگزار شود . او سرسخت بوده‌است که کنگره پول را برای یک دیوار در امتداد مرز مکزیک تایید می‌کند ، اگرچه او دیگر شعار سال ۲۰۱۶ خود را تکرار نمی‌کند که مکزیک برای آن هزینه خواهد کرد و او به صحنه رفت و قانونگذاران در واشنگتن پیشرفت خود را اعلام کردند .
ترامپ با اشاره به the کنگره گفت : " آن‌ها گفتند که پیشرفت با این کمیته انجام می‌شود .
دموکرات‌ها در مذاکرات پس از besting ترامپ در این تعطیلی ۳۵ روزه ، نفوذ بیشتری به دست آوردند ، اما در امید به بردن امضا Trump's ، انعطاف‌پذیری نشان دادند . پس از تسلیم شدن بر موانع مرزی ، دموکرات‌ها بر کاهش بودجه برای جلوگیری از آنچه که آن‌ها به دلیل اجرای غیر ضروری قانون مهاجرت و گمرک و یا ICE می‌بینند ، متمرکز شدند .
این توافقنامه توسط تامین بودجه ، به طور کلی ، برای تخت‌های یخ زده شد ، که دموکرات‌ها وعده دادند که این آژانس بازداشت شدگان کمتری نسبت به تعداد roughly بازداشت‌شده در روز دهم فوریه ، که آخرین روز برای آن‌ها در دسترس بود ، نگه دارد . دموکرات‌ها ادعا کردند که تعداد تخت‌ها به شدت پایین خواهد رفت .
اما پیشنهادی مبنی بر محدود کردن تعداد بازداشت شدگان که در مناطق دور از مرز گرفتار شده بودند - به گفته دموکرات‌ها ، هدف جلوگیری از بالا رفتن بیش از حد توسط این آژانس - به سوی دیوار جمهوری خواهان خود بود .
دموکرات‌ها این تقاضا را در دور دوشنبه مذاکرات کاهش دادند و وضعیت در کاپیتول به طور قابل‌توجهی بهبود یافت .
ترامپ روز دوشنبه بعد از ظهر با مشاوران ارشد در دفتر بیضی‌شکل ملاقات کرد تا درباره مذاکرات بحث و تبادل نظر کند . او rhetoric خود را بر روی دیوار نرم‌تر کرد اما هنگامی که به موضوع بازداشت اشاره کرد ، آن را به شدت اشغال کرد .
منبع سایت

شنبه 11 اسفند 1397
بؤلوملر :