بل گفت : " اگر قرار بود اتفاقی در مخزن رخ دهد ، ممکن است چند دقیقه قبل از این که متصدی آن را پیدا کند ، چند ساعت طول بکشد . من زمانی را به یاد می‌آورم که دو ساعت یا سه ساعت با کسی صحبت می‌کردم ."
Tobitt و بل گفتند که آن‌ها پیش از این از سوی دیگر واحدهای نیروی هوایی به آن‌ها نزدیک شده‌اند ، اما هنوز اولین نمونه کاری را کنار هم قرار می‌دهند .
بل گفت : " همه این فن‌آوری به طور جداگانه وجود دارد ، اما بزرگ‌ترین مانع این است که ما در حال حاضر یک شرکت را پیدا کرده‌ایم که همه آن‌ها را به یک واحد واحد تبدیل کرده‌است .
Tobitt و بل در حال آماده شدن برای حضور در برابر گروهی از رهبران ارشد نیروی هوایی در Symposium جنگ هوایی اتحادیه نیروی هوایی در ۲۸ فوریه در اورلاندو ، Fla هستند . که در آنجا برای جام قهرمانی رقابت خواهند کرد تا در واحد آن‌ها نمایش داده شود.
به گفته نیروی هوایی ، هر شش فینالیست ، سرمایه و منابع دیگر برای اجرای ابداعات خود را دریافت خواهند کرد .
هیچ آسیب بعد از کشتی‌های نیروی دریایی در ساحل شرقی
The missile کروز ( CG ۵۵ ) ، ایستگاه نیروی دریایی ( CG ۵۵ ) را در روز ۲ نوامبر ۲۰۱۸ از ایستگاه نیروی دریایی Norfolk ، ویرجینیا ، ترک می‌کند . ( عکس از نیروی دریایی آمریکا توسط متخصص ارتباطات جمعی ( گرت LaBarge )
۵ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | با امید هاج Seck
نیروی دریایی ایالات‌متحده روز سه‌شنبه اعلام کرد که یک cruiser موشک‌انداز کلاس Ticonderoga و یک کشتی باری خشک در طی یک عملیات resupply در اقیانوس اطلس در ساحل جنوب شرقی ایالات‌متحده به شدت به هم برخورد کردند .
The Leyte خلیج و کشتی باربری روبرت ای . مقامات نیروی دریایی در یک خبر رسمی اعلام کردند Peary در طی عملیات تامین مجدد تامین مجدد تماس برقرار کرده‌است . هیچ پرسنل زخمی نشدند و هر دو کشتی توانستند پس از این برخورد عمل کنند .
خبر این برخورد ابتدا توسط USNI نیوز گزارش شد که افزود که خسارت جزئی بوده و در بالای خط آب رخ داده‌است .
طبق اعلام این خبر ، این حادثه در حدود ساعت ۴ بعد از ظهر سه‌شنبه رخ داد ؛ در حال حاضر کشتی‌ها برای ارزیابی خسارات وارد بندر نورفولک شده‌اند .
مقامات در بیانیه‌ای گفتند : " فرماندهی نیروهای ناوگان "U.S. و فرماندهی نیروی نظامی ارتش به طور کامل این حادثه را بررسی خواهند کرد ."
این کشتی‌ها با هم‌کاری گروه ضربتی Abraham آبراهام لینکلن کار می‌کنند که عملیات‌های پیش از استقرار در ساحل of را انجام می‌دهد . انتظار می‌رود که لینکلن در بهار امسال به ناوگان دوم استقرار یافته استقرار یابد .
در حالی که برخورد کشتی نیروی دریایی از نظر تاریخی نادر است ، اما این سرویس هنوز از یک سال ویرانگر در سال ۲۰۱۷ بهبود می‌یابد .
در ماه‌های ژوئن و اوت همان سال ، دو destroyers درگیر برخوردهای مرگبار جداگانه در اقیانوس آرام شدند . در مجموع ، ۱۷ ملوان در دو تصادف کشته شدند . این فجایع ، مجموعه‌ای از بررسی‌های نیروی دریایی و تغییرات سیاستی را از برنامه‌های خواب بهبود یافته برای ملوانان مستقر شده برای به روز رسانی پروتکل‌های آموزشی برای افسران سطح نیروی دریایی ، برانگیخت .
طالبان : نیمی از نیروهای آمریکایی تا ۱ مه افغانستان را ترک خواهند کرد
Sher محمد عباس استانیکزی ، رئیس سیاسی طالبان ، در ردیف اول از چپ ، عبدالسلام حنفی و دیگر مقامات طالبان در طی گفتگوهای " درون افغانستان " در مسکو ، روسیه ، چهارشنبه ، ششم فوریه ۲۰۱۹ ، نماز می‌خوانند . ( عکس از آسوشیتدپرس / پاول گولوکین )
۷ فوریه ۲۰۱۹
آسوشیتدپرس به نقل از فرانچسکا Ebel
مسکو - یک مقام طالبان روز چهارشنبه گفت که ایالات‌متحده قول داده‌است که تا پایان ماه آوریل نیمی از نیروهای خود را از افغانستان خارج کند ، اما ارتش آمریکا اعلام کرده‌است که هیچ دستوری برای بستن چمدان خود دریافت نکرده است .
عبدالسلام حنفی ، از مقامات طالبان ، در حاشیه نشستی در مسکو میان چهره‌های برجسته افغان و نمایندگان طالبان سخن گفت و گفت که مقامات قول داده‌اند که خروج این کشور از این ماه آغاز شود .
حنفی گفت : " آمریکایی‌ها به ما گفتند که از ابتدای ماه فوریه تا پایان آوریل ، نیمی از سربازان از افغانستان خارج خواهند شد ."
با این حال سرهنگ راب منینگ ، سخنگوی پنتاگون، گفت که مقامات دفاعی آمریکا دستوراتی برای عقب‌نشینی نداده اند .
منبع سایت

شنبه 11 اسفند 1397
بؤلوملر :