۶ فوریه ۲۰۱۹
The زنبور Sacramento توسط آدام آشتون ( آدام Ashton )
یکی از افسران عالی‌رتبه گارد ملی کالیفرنیا روز سه‌شنبه به قانونگذاران گفت که دولت علی‌رغم تلاش‌های دولت ترامپ برای بار کردن مردم دگر transgender از نیروهای مسلح ، سربازان تغییر جنسیت داده و نیروی هوایی را از رده‌های خود خارج نمی‌کند .
سرلشکر متیو Beevers ، معاون فرمانده گارد ملی کالیفرنیا ، گفت : " تا زمانی که شما مبارزه می‌کنید ، ما اهمیت می‌دهیم که جنسیت چه چیزی را تشخیص می‌دهد . "
اظهارات او در کمیته امور سربازان قدیمی کم‌تر از یک ماه پس از این که دادگاه عالی در یک تصمیم ۵ - ۴ به رئیس‌جمهور اجازه داد تا از اعضای سرویس نظامی تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده شود ، کم‌تر از یک ماه شد . رئیس‌جمهور ممنوعیت تویی‌تر را اعلام کرد ، سیاست دولت اوباما را معکوس کرد که به افرادی که تغییر جنسیت داده شده‌بودند تا آزادانه خدمت کنند را مجاز کرد .
این دستور توسط چندین ایالت از جمله کالیفرنیا به چالش کشیده شده‌است ، از جمله کالیفرنیا که در آن دادستان خاویر Becerra به حزب برابری کالیفرنیا پیوست تا مدعی شود که این سیاست علیه شهروندانی که تغییر جنسیت داده شده‌اند که می‌خواهند در ارتش ثبت‌نام کنند ، تبعیض دارد .
یک درخواست دیگر ، از مریلند ، هنوز مدیریت ترامپ را از تصویب کامل منع آن بر enlistments جدید از افرادی که تغییر جنسیت داده را تشخیص می‌دهند ، به تاخیر می‌اندازد .
ترامپ به دستور او نوشت که او باور ندارد که دولت اوباما به اندازه کافی آمادگی نظامی را هنگامی که نیروهای مسلح را برای مردم تغییر جنسیت داده بود، مورد مطالعه قرار داد .
شرکت رند در ژوئن ۲۰۱۶ مطالعه‌ای را منتشر کرد که کم‌تر از ۶، ۶۳۰ نفر از افراد تغییر جنسیت داده در ارتش خدمت می‌کنند که تنها بخشی از آن‌ها به دنبال درمان پزشکی مرتبط با جنسیت هستند و اینکه هزینه‌های سلامت تغییر جنسیت آن‌ها در کم‌تر از ۸.۴ میلیون دلار در سال خواهد بود .
Ash کارتر ، دبیر دفاع Obama's ، مدعی شد که اجازه دادن به سربازانی که تغییر جنسیت داده می‌شوند تا آزادانه خدمت کنند اطمینان حاصل کنند که هر کسی که " قادر و مایل به خدمت است" فرصت پیوستن به ارتش را داشته باشد .
Beevers به قانونگذاران گفت : " من اعتقاد دارم که ممنوعیت [ بر روی سربازان تغییر جنسیت داده ] دوباره برداشته خواهد شد ."
او گفت حداقل دو نیروی هوایی تغییر جنسیت داده در گارد ملی کالیفرنیا خدمت می‌کنند . او گفت افراد تغییر جنسیت داده بیشتری ممکن است خدمت کنند ، اما این اداره آن‌ها را به حساب نمی‌آورد .
او گفت : " در پایان روز ، ما مجبور نیستیم آن را اندازه بگیریم، بنابراین ما نمی‌توانیم آن را اندازه‌گیری کنیم. "
Beevers گفت که سربازان تغییر جنسیت داده در گارد ملی مجاز خواهند بود که در صورت ادامه عمل تغییر جنسیت به خدمت ادامه دهند .
او گفت : " ما می‌خواهیم شما را به بیرون پرتاب کنیم . "
چندین قانون گذار دموکراتیک ، اعضای ارتش را که به عنوان تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده بودند ، به حالت تعلیق در آوردند . سخنگوی مجلس ، نانسی پلوسی از سانفرانسیسکو ، کاپیتان ارتش جنیفر Peace و سرهنگ ایان Brown ، افسرانی که تغییر جنسیت داده شده‌اند را آورد .
سیاست‌های ارتش جدید هدف تقویت زندگی سربازان ، Spouses ها
یک کاپیتان که به گروه دوم پیاده‌نظام تیپ پیاده‌نظام گردان چهارم پیاده‌نظام اختصاص دارد، فرزندان خود را در مراسم خوشامد گویی در مرکز رویداده‌ای ویژه ویلیام رید در فورت کارسون ، کلرادو در آغوش می‌کشد . ، ۱۸ نوامبر ۲۰۱۸ . ارتش در حال حاضر شماری از تغییرات را در جهت تسهیل مراقبت از کودکان ، استخدام همسر و مسائل اجتماعی به وجود آورده‌است . ( عکس از ارتش آمریکا : کاپیتان دانیل پارکر )
۶ فوریه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
سربازان و خانواده‌های آن‌ها می‌توانند شاهد بهبود خدمات مراقبت از کودکان و استخدام همسر و نیز تغییرات تکالیف تحت برنامه عضو خانواده استثنایی در سال جاری باشند .
رهبران ارشد ارتش روز دوشنبه گفتند که این سرویس به منظور بهبود کیفیت زندگی سربازان و همسرانشان چندین اقدام را آغاز یا طرح‌هایی را آغاز کرده‌است .
منبع سایت

شنبه 11 اسفند 1397
بؤلوملر :