گارد ساحلی که تحت نظارت وزارت امنیت داخلی قرار دارد , به لطف خاموش‌کردن آتش , هیچ بودجه‌ای برای پرداخت اعضایش ندارد . اعضای گارد ساحلی یونیفرم پوش اولین چک حقوق خود را از دست دادند .
در همین حال , عملیات ادامه پیدا کرده‌است ; در حال حاضر , نیروهای گارد ساحلی به مدت شش ماه عازم اقیانوس آرام غربی برای حمایت از عملیات دفاعی ملی شدند و اعضای خانواده را در خانه عدم اطمینان از اینکه چک حقوق بعدی خواهد رسید , ترک کرد .
در یک پست انتخاباتی فیسبوک , بوون تاکید کرد که اقدام پیشنهادی موقتی است . او گفت که گارد ساحلی زمانی که تعطیلی دولت پایان یافت , می‌توانست به نیروی دریایی بپردازد .
بوون از صحبت در مورد این دادخواست امتناع کرد , او را به وجود آورد .
پاتن , دونده , به او گفت که او و بوون با هم به این ایده رسیده‌اند .
دردسترس بود و مردم می‌پرسیدند اگر چه اتفاقی می‌افتاد ? " من به قانون نگاه کردم , " یو . اس سی " , بخش ۴ . "
عنوانی که برای ایجاد گارد ساحلی فراهم می‌کند عبارت است از عبارت تعیین گارد ساحلی به عنوان یک سرویس در داخل کشور , به جز زمانی که به عنوان خدمت در نیروی دریایی عمل می‌کند .
این قانون می‌گوید : " براساس اعلام جنگ در صورت تمایل کنگره به اعلامیه یا زمانی که رئیس‌جمهور دستور می‌دهد, گارد ساحلی باید به عنوان خدمت در نیروی دریایی عمل کند و تا زمانی ادامه خواهد داد که رئیس‌جمهور به فرمان اجرایی , گارد ساحلی را به وزارت امنیت داخلی منتقل کند . " " در حالی که به عنوان یک خدمت در نیروی دریایی عمل می‌کند , نگهبان ساحلی باید تحت فرمان منشی نیروی دریایی باشد , که ممکن است به تغییر در عملیات‌های حفاظت ساحلی برای تحویل آن‌ها , تا حدی که این منشی توصیه می‌کند , با عملیات نیروی دریایی . "
به بیان ساده , قانون می‌تواند به رئیس‌جمهور اجازه دهد تا در هر زمانی , به هر دلیلی , گارد ساحلی را به نیروی دریایی منتقل کند . و از آنجا که نیروی دریایی , که تحت کنترل وزارت دفاع قرار دارد , هنوز هم پرداخت می‌شود , حرکت می‌تواند به پایان برسد .
در فیس بوک , طومار تصویری در عرض چند روز بیش از چند امضا به دست آورده‌است . اگر آقای دونالد ترامپ امضا کند , رئیس‌جمهور دونالد ترامپ باید به آن واکنش نشان دهد .
با برخی از بازنشستگان گارد ساحلی که برای اولین بار در ماه فوریه اولین بررسی خود را از دست داده‌اند , این دادخواست آماده است تا در روزه‌ای آینده بخار بردارد .
پاتن گفت : " این امید که ما می‌خواستیم از این مساله خارج شویم , شفافیت را افزایش داد و همچنین مردم می‌توانند اهمیت گارد ساحلی را بعنوان یک کل ببینند . " " امیدوارم که سران خنک‌تر … اما به اخبار گوش دهند , این اتفاق نمی‌افتد . "
پاتن گفت که او در نهایت طرفدار گارد ساحلی است تا به هر وسیله‌ای پرداخت شود .
او گفت : " ما در حال تماشای این وضعیت وحشتناک هستیم که در آن می‌بینیم مردم ما از توزیع مواد غذایی غذا می‌گیرند . " " رویداده‌ای مربوط به جمع‌آوری اعانه برای دریافت غذا یا پرداخت اجاره … ما برای همه مردم گارد ساحلی صدایی خواهیم بود .
بسیاری از افراد سابق در روزه‌ای اخیر در این خصوص صحبت کرده‌اند و به منظور نشان دادن خشم خود در برابر مخمصه گارد ساحلی , به منظور ابراز خشم خود از این مخمصه محافظت می‌کنند.
پاتن گفت که او و دیگر فرماندهان بازنشسته می‌خواهند صدایی برای رهبری گارد ساحلی فعال باشند , کسانی که به آنچه در مورد وضعیت موجود می‌توانستند بگویند محدود بودند .
فرمانده گارد ساحلی , کارل شولتز , سخنرانی خود را تقویت کرده‌است , با این حال , انتشار تصویری به حساب‌های وب سایت‌های ارتباط جمعی او که او آن را مجبور به کار بدون پرداخت " غیرقابل‌قبول " خواند . پیام او به سرعت ویروسی شد .
منبع سایت

دوشنبه 20 اسفند 1397
بؤلوملر :