معاون دادستان عمومی چاد ای . رئیس بخش مدنی بخش در بیانیه‌ای گفت . " پیمانکاران دولتی که به دنبال کسب سود از ارتش هستند با نتایج مناسبی مواجه خواهند شد . "
mo عزیز , یک وکیل به همراه آبراهام واتکینز , اشاره کرد که اسکان دولت ممکن است دریچه سد را برای کهنه سربازان ارتش باز کند تا پرونده‌های قانونی خود را علیه آزار و اذیت شخصی ثبت کند . با توجه به یک ارزیابی از مرکز کنترل و پیش‌گیری بیماری , وزوز گوش , شماره یکی از کارافتادگی کهنه سربازان قدیمی است ; این بیماری بر یک نفر در کل آمریکایی‌ها تاثیر می‌گذارد .
مواد و روش‌ها : این مطالعه به صورت مقطعی در سال ۱۳۸۸ انجام شد .
عزیز گفت : " صدها یا هزاران مورد دنبال خواهند شد . "
کارمندان سابق در ادعای تقلب در چند میلیونی شکایت می‌کنند .
ادامه جدول
ستاره و راه‌راه
کابل , افغانستان - - گروهی از شش سرباز قدیمی از دو شرکت پیمانکاری نظامی شکایت دارند و ادعا می‌کنند که صدها میلیون دلار برای کار در افغانستان از دولت گرفته بودند .
این ماه پس از یک تحقیق پنج ساله با طرح دعوی قضایی در شمال افغانستان ارائه شد . یک پیمان‌کار نظامی مستقر در هوستون , که یک پیمان‌کار نظامی مستقر در هوستون بود نیز به این موضوع اشاره کرد .
اتهامات تقلب توسط کارمندان پیشین اعلام شد . این گروه تحت قانون فدرالی شکایت کرد که به شاکیان خصوصی اجازه می‌دهد تا به نمایندگی از طرف دولت پرونده‌های صوتی را بایگانی کنند . شاکیان می‌توانند ۷۶ درصد از هر بودجه‌ای که دولت ممکن است بهبود یابد را دریافت کنند .
شش کارمند سابق پنج دعوی حقوقی جداگانه مطرح کردند , اما وکلای آن‌ها بر تلاش‌های خود بر روی یک کت و شلوار که توسط چارلز آر . شفرد , یک افسر سابق ارتش که چندین سال قبل از بازنشستگی به عنوان کاپیتان تریپ خدمت کرده بود و دنی پنجم . افسر اول , افسر بازنشسته ارتش با سابقه خدمت سربازی بود . هر دوی این دو شروع به کار برای فلوئور کردند و ادعا کردند که آن‌ها و دیگر شاکیان بعد از شکایت در مورد شیوه‌های شرکت اخراج شدند .
دفتر دادستان عمومی در کارولینای جنوبی از پیوستن به دادخواست در ماه اکتبر امتناع کرد که پس از آن ادعاهای مهر و موم شدند .
براساس اخبار گرینویل , که در گرینویل , که شرکت مستقر در تگزاس است , به این ادعاها پاسخ می‌دهد .
یک سخنگوی شرکت به این روزنامه گفت که اتهامات " نادرست و گمراه‌کننده " بوده و این شرکت مدرک قابل‌توجهی برای اثبات این موضوع دارد .
فلوئور خدماتی مانند تعمیر و نگهداری پایگاه را برای نیروی نظامی در افغانستان از زمان جنگ تحت برنامه تقویت مدنی لجستیک در افغانستان فراهم کرده‌است . پیش از آن , متراکم سازی خدمات تحت همان برنامه .
این طرح توسط اداره ارتش به عنوان وسیله‌ای برای برون سپاری پشتیبانی نظامی از پیمانکاران غیر نظامی در طول جنگ طراحی و اجرا شد . به گفته این کت و شلوار , این قرارداد پنج ساله به ارزش ۲ میلیارد دلار است .
این طرح دعوی گفت : " با توجه به کلاهبرداری خود , از همان آغاز درگیری در این بخش و در کل , مبالغ بیشتری استفاده کرد . " او همچنین متهم به استقرار هزاران تن از پرسنل غیر ضروری و دیگر اعمال غیرقانونی است .
منبع سایت

دوشنبه 20 اسفند 1397
بؤلوملر :