اخبار جهان
ترامپ در مرگ اتو بک : کیم جونگ اون مقصر نبود .
اما چیزی که ترامپ در اعتبار , زمان و انرژی در مقایسه با آنچه که او و دیگران از دست داده‌اند , در مقایسه با آنچه که ممکن است از دست داده باشد , برای کیم لازم است تا معامله کند .
ویکتور cha , رئیس مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی و یکی از گویندگان اخبار nbc , این نشست را " شکست کامل " در روز پنج شنبه خواند . اما او گفت , ترامپ تصمیم درستی برای فشار بیش از حداقل گام‌ها و عدم توافق بر سر یک معامله بد گرفت . "
اجلاس سران یک شکست قطعی است . اما ترامپ تصمیم درستی برای هل دادن بیش از حداقل گام‌ها و عدم توافق بر سر یک معامله بد ایجاد کرد . سلام . با این حال , مشخص نیست که زمانی از اینجا می‌گذرد که رهبران می‌توانند به توافق برسند . مدتی نشست .
( 18 فوریه )
ترامپ در تشریح نکات برجسته بحث متمرکز در حول حذف تحریم‌های اقتصادی پیونگ یانگ در قبال خلع‌سلاح کره‌شمالی بود .
ترامپ گفت : " اساسا ً آن‌ها می‌خواستند که تحریم‌ها بطور کامل برداشته شوند و ما نمی‌توانستیم این کار را انجام دهیم . " او گفت : " آن‌ها خواهان بخش بزرگی از مناطقی بودند که می‌خواستیم , اما ما نتوانستیم همه تحریم‌ها را برای آن انجام دهیم, بنابراین به کار خود ادامه می‌دهیم و خواهیم دید . اما باید از آن پیشنهاد خاص دور می‌شدیم . باید از آن دور می‌شدیم . "
قبل از این که مذاکرات قطع شود , شبکه nbc در چهارشنبه‌شب اعلام کرد که مقامات دولتی درخواست خود مبنی بر اینکه کیم از سلاح‌های هسته‌ای و برنامه‌های موشک‌های بالستیک خود استفاده کند , رها کرده‌اند .
مانند خود سفر , تمایل شدید به بخش ترامپ برای رسیدن به نوعی توافق با کیم قبل از ترک ویتنام پیشنهاد شد . برنامه ترامپ برای پنج شنبه حتی شامل یک مراسم امضای برنامه‌ریزی‌شده برای توافقی بود که هرگز تحقق نیافت - مراسمی که به طور ناگهانی لغو شد زیرا دو طرف نتوانستند به توافق برسند .
حتی قبل از اینکه او در اوایل این هفته در هانوی فرود بیاید , اشتیاق ترامپ برای یک توافق به اندازه کافی قوی به نظر کارشناسان کره‌شمالی می‌رسد که بسیاری نگرانند که او به یک معامله بد با کیم تبدیل شود . برخی از منتقدان او رئیس‌جمهور را ناامید دیدند که به خاطر مشکلات سیاسی داخلی خود در صحنه بین‌المللی امتیاز کسب کرد .
تصویر : کیم جونگ اون و دونالد ترامپ در هانوی , دونالد ترامپ با رهبر کره‌شمالی , کیم جونگ اون در طی یک وقفه در مذاکرات در هانوی , ویتنام , بر روی اف پی / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )
ترامپ تا آنجا نرفته بود که بگوید او خودش را در موقعیتی قرار داده‌است که انتخاب‌های خوبی ندارد - اما نزدیک شد .
او گفت : " در این زمان ما گزینه‌هایی داشتیم . " و در این زمان تصمیم گرفتیم هیچ کدام از گزینه‌ها را انجام ندهیم . "
هیچ گزینه‌ای بهترین گزینه نبوده است .
و برای رئیس‌جمهوری که به نظر می‌رسد دوست دارد خود را در دره‌های عمیق راهنمایی کند و از انتقال به حالت معکوس خودداری کند , این یک روش متفاوت است .
همیشه اینطور نبوده است که ترامپ بدترین مسیر را انتخاب کرده‌است . به مدت پنج هفته در اوایل سال جاری, او دولت را تا حدی تعطیل کرد تا دموکرات‌ها را مجبور کند سرمایه یک دیوار مرزی را تامین کنند . در پایان این روند , او کم‌تر از پیش از تعطیلی , پول کمتری برای شمشیربازی از کنگره دریافت کرد .
مرتبط
سیاست
ترامپ می‌گوید مایکل کوهن در طول شهادت دروغ نمی‌گوید
با این حال , با این حال , تصمیم او برای دور ماندن از لحظه تصمیم‌گیری دراماتیک به احتمال زیاد , بعد از تعظیم کردن به هانوی , بدون آمادگی برای رفتن به هانوی , بسیار مهم است , او هیچ چیز دیگری را از دست نداد .
این پیروزی کوچکی بود که در یک شکست بزرگ‌تر پیچیده شده بود . اما بدترین نتیجه ممکن برای ترامپ نبود .
منبع سایت

جمعه 2 فروردین 1398
بؤلوملر :