بویل گفت : معمار نمازخانه ، والتر Netsch ، الهام‌بخش خود را در کلیساهای جامع فرانسه و ایتالیا با ارتفاع زیاد ، پشت بنده‌ای مایل و شیشه‌های لکه‌دار ، یافت .
بویل گفت که Netsch می‌خواست یک " ساختمان زنده " بسازد که ظاهر را در طول روز تغییر دهد ، بنابراین از صفحات آلومینیومی با striations یا خطوط در سطح استفاده کرد که نور را بسته به موقعیت sun's نشان می‌دهد .
او گفت : " نور خورشید به این striations می‌رسد ، بنابراین ساختمان واقعا ً آهنگ را تغییر می‌دهد و ساختمان‌های دیگر تمام روز ثابت می‌مانند . این بخشی از دید Walter's بود ."
طبقه اصلی کلیسای protestant است . این ساختمان دارای فضایی برای خدمات کاتولیک ، یهودی و مسلمان است و یک اتاق چند منظوره برای ارتدوکس شرقی و ادیان دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد .
بویل گفت : نشت و خوردگی را می‌توان به کاهش هزینه دانست که ساخت را دیکته می‌کند .
طرح Necht's خواستار نصب بخش‌هایی از ورق فلزی به نام flashing داخلی در زیر لایه‌های پوست آلومینیوم برای رهگیری آب باران و ذوب برف که از آن عبور کردند شد . برق آبی بدون اینکه به ساختار زیر برسد ، آب را به زمین می‌برد .
برای نگه داشتن نمازخانه در بودجه ، نیروی هوایی از برق خارج شد و تصمیم گرفت درزه‌ای با caulk را ببندد .
بویل گفت : " در آن زمان ، هیچ‌کس واقعا ً فکر نمی‌کرد که این کلیسا به همان اندازه که دارد نشت کند . "
برنامه بازسازی خواستار جایگزین کردن تمام پوست آلومینیوم و نصب the داخلی که Netsch می‌خواهد باشد، اما از سیلیکون به جای فلز استفاده می‌کند .
سازه chapel's نیاز به تقویت دارد تا نوسان در بادها را کاهش دهد که گاهی محوطه دانشگاه را در پای کوه‌های راکی در خارج از کلرادو منفجر می‌کند . مقامات همچنین قصد دارند تا حدود ۲۴، ۰۰۰ قطعه شیشه پر لکه را پاک و تمیز کنند .
بودجه ساخت‌وساز دیگری را وادار به مصالحه کرد . Netsch یک پرستشگاه را طراحی کرد که ۲۱ مناره داشت و ۲۸۴ فوت ( ۸۷ متر ) است . بویل گفت که برای کاهش هزینه‌ها ، ۱۷ مناره‌های مخروطی که طول ۲۳۶ متری ( ۷۲ متر ) را داشتند ، اصلاح شد .
 "بویل " اظهار داشت : " Netsch ، که در سال ۲۰۰۸ فوت کرد ، جایی را در محل ترک کرد که چهار مناره قربانی شده ممکن است روزی اضافه شوند . "
بویل در پاسخ به این پرسش که آیا این اتفاق ممکن است رخ دهد ، پاسخ داد : " باید ابتدا مشکل نشتی را ثبت کنیم ."
این آکادمی گفت که این تعمیر می‌تواند در هر جایی از ۲۵ میلیون دلار به ۱۰۰ میلیون دلار هزینه داشته باشد و چهار سال طول بکشد . این نمازخانه برای مدت کوتاهی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت .
بویل گفت که این تعمیرات در ابتدا قرار بود تابستان سال گذشته آغاز شود ، اما دو بار به تعویق افتاد ، چرا که مسئولان آکادمی از پیشنهاد کنندگان در مناقصه برای شفاف‌سازی سوال کردند . تاریخ شروع اکنون ژوئن ۲۰۱۹ است .
بویل گفت که قیمت این مناقصات یک عامل در این تاخیرها نیست .
او گفت : " این یک پروژه بسیار بزرگ و پیچیده است .
آمریکا یک Superpower حامل نیروی هوایی است . چرا Isn't ؟
Let's پیدا کردن .
رابرت Farley از drfarls در TwitterL پیروی می‌کند .
نیروی دریایی روسیه برای رسیدن به موقعیت برای حمایت از عملیات در سوریه بسیار تلاش کرد ، و با وجود دست‌پاچگی مرتبط با آن ، اکنون این ناو هواپیمابر را به یک refit بزرگ تبدیل کرده‌است . اگر کرملین مشخص کند که به ناو هواپیمابر نیاز دارد تا با فرانسه ، بریتانیا ، چین و هند همگام شود ، باید به طور جدی در نظر داشته باشد که چگونه یک کشتی را ساخت یا به دست آورد .
به لحاظ تاریخی ، اتحاد جماهیر شوروی با ایده یک بازوی بزرگ نیروی دریایی برای بیشتر تاریخ اش دست و پنجه نرم کرد و در نهایت بر روی یک سری از ناوه‌ای هواپیمابر هیبریدی نشست . نقشه‌های بزرگ برای کشتی‌های اضافی با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی جان باختند ، اما روسیه یک ناو هواپیمابر بزرگ را در پایان جنگ سرد به ارث برد - که امروزه در حال خدمت است .
( این اولین بار در سال گذشته ظاهر شد .)
با اینکه بسیاری از مشکلاتی که پروژه‌های هوانوردی دریایی اتحاد جماهیر شوروی را ویران می‌کنند ، امروزه همچنان باقی مانده‌اند اما نیروی دریایی روسیه یکی از ناوه‌ای هواپیمابر فعال در جهان است .
تاریخ هوانوردی نظامی روسیه
منبع سایت

پنجشنبه 23 اسفند 1397
بؤلوملر :