کره‌شمالی ، ترامپ - کیم در مستند ، مذاکرات شکست‌خورده در هانوی را حذف کرد .
روز پنج شنبه ، رسانه‌های دولتی کره‌شمالی کره‌جنوبی و ایالات‌متحده را برای انجام تمرینات نظامی مشترک محکوم کردند . کره‌جنوبی و آمریکا در روز دوشنبه یک نسخه کوچک‌تر از دو هفته‌ای را آغاز کردند .
KCNA گفت : " این نقض wanton اظهارات و اظهارات مشترک [ توافق‌شده توسط کره‌شمالی و کره‌جنوبی ] است . " این مساله نشان‌دهنده یک چالش پیشین در راستای هدف و خواسته‌های همه مردم کره و جامعه بین‌المللی است که خواهان صلح و ثبات در شبه‌جزیره کره هستند."
ناو هواپیمابر آمریکایی رونالد ریگان . عکس : AP
ناو هواپیمابر آمریکایی رونالد ریگان . عکس : AP
اشتراک :
داویدسون قبل از سخنرانی روز پنجشنبه در سنگاپور با خبرنگاران صحبت کرد ، جایی که او بر اهمیت کسب اطمینان از منطقه آزاد و آزاد هند و اقیانوس آرام به بیش از ۱۲۰ شرکت‌کننده تاکید کرد .
داویدسون گفت که در میان این سه عامل کلیدی ، اتحاد میان اتحادیه ۱۰ نفره کشورهای جنوب شرق آسیا ( asean ) است که در سال ۲۰۱۹ در یک مانور مشترک دریایی شرکت خواهد کرد .
هدف ( چین ) این است که نظم و مقررات بین‌المللی را از بین ببرد .
آدمیرال فیلیپ دیویدسون
دیویدسون افزود که ایالات‌متحده هر ساله حدود ۹۰ مورد به عنوان مانورهای نظامی در منطقه برگزار می‌کند و حدود ۶۰ درصد نیروهای نیروی دریایی آمریکا و بیش از نیمی از نیروهای نظامی و دو سوم نیروی دریایی آن در اقیانوس هند - آرام قرار دارند . اکتبر گذشته asean اولین رزمایش دریایی مشترک خود با چین را برگزار کرد .
داویدسون گفت که عامل دوم باید به اشتراک گذاری اطلاعات بین کشورها برای مقابله با چالش‌ها در بخش دریایی مانند ماهیگیری غیر قانونی ، دزدی دریایی و قاچاق انسان باشد . سوم اینکه ، ایالات‌متحده به رویکرد کل دولت خود برای پرداختن به چالش‌های منطقه‌ای مانند تلاش‌های اخیر خود برای حمایت از تامین مالی زیرساخت جهانی از طریق قانون ساخت ادامه خواهد داد .
فرمانده ایالات‌متحده به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر جهت مقابله با نفوذ چین در هند و اقیانوسیه است .
در طول جلسه پرسش و پاسخ پس از سخنرانی اش ، داویدسون گفت که چین باید درک کند که از یک نظم بین‌المللی مبتنی بر قواعد سود برده‌است .
او گفت : " من فکر می‌کنم که جنون آن‌ها در مورد آزاد و آزاد هند و اقیانوس آرام ، زمانی که می‌خواهد یک شرکت‌کننده باشد ، نابجا است ."
او گفت : " من فکر می‌کنم آرزوی آن‌ها این است که نظم بین‌المللی را از بین ببرند و آن را با یکی از خودشان جایگزین کنند … یک قانون مبتنی بر قواعد که توسط یکی با ویژگی‌های چینی رهبری می‌شود ." وی افزود که این یک " پیشنهاد دلسرد کننده" بود .
فورت ترامپ ؟ پنتاگون گامی به سوی ایجاد پایگاه در لهستان می‌گیرد .
Andrzej Duda ، رئیس‌جمهور لهستان ( راست ) و دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور ایالات‌متحده ، پیش از نشستی در کاخ سلطنتی در ورشو ، لهستان ، ۶ ژوئیه ۲۰۱۷ دست خود را تکان می‌دهند .
Andrzej Duda ، رئیس‌جمهور لهستان ( راست ) و دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور ایالات‌متحده ، پیش از نشستی در کاخ سلطنتی در ورشو ، لهستان ، ۶ ژوئیه ۲۰۱۷ دست خود را تکان می‌دهند . saul LOEB / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
نوشته W.J. hennigan
۹ : ۵۲ بعد از ظهر EDT
دولت ترامپ برای بررسی عقب‌نشینی سربازان آمریکا از افغانستان و سوریه انتقاد کرده‌است ، اما در حال بررسی حداقل یک پایگاه نظامی دائمی جدید در خارج از کشور است . حتی نام پیشنهادی هم دارد : " فورت ترامپ " .
در سال جاری ، جان Rood ، معاون وزیر دفاع در مورد سیاست ، در شهر ورشو کشور لهستان قرار دارد تا در مورد پایگاه پیشنهادی که حضور پنتاگون در امتداد مرز غربی روسیه را افزایش می‌دهد ، بحث و تبادل نظر کند. مذاکرات در حالی صورت می‌گیرد که نیروهای نظامی واشنگتن و مسکو در حال حاضر در نزدیکی چند نقطه اشتعال در مکان‌هایی مانند سوریه و در شرق اروپا با هم مواجه هستند .
در حال حاضر ایالات‌متحده در حال حاضر حدود ۴، ۰۰۰ سرباز در لهستان را بر پایه چرخشی ، از جمله یک تیم جنگی تیپ زرهی ، نگهداری می‌کند . این استقرار پس از الحاق روسیه به کریمه در سال ۲۰۱۴ به عنوان بخشی از ماموریت سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو ) آغاز شد تا مانعی بر ضد تهاجم روسیه به جناح شرقی این اتحاد ایجاد شود .
منبع سایت

جمعه 24 اسفند 1397
بؤلوملر :