یکی از اعضای کمیته به اعضای کمیته گفت که بیش از نیمی از ساختمان‌ها از بین رفته‌اند . او در شهادت کتبی خود گفت که از ماه ژوئن تا کنون هیچ ساختمان خالی یا بیشتر خالی نشده است . اداره در حال کار بر روی تعمیر یا دفع زباله دیگری است .
از آنجا که قانون گذاران نخستین ایده کمیسیون بازبینی سرمایه برای آینده را مطرح کردند , نگرانی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه تسهیلات بهداشتی می‌تواند در دسترسی به مراقبت‌های پزشکی و ایجاد شکاف در بخش خصوصی شکاف ایجاد کند .
این نگرانی‌ها در حین آماده شدن برای گسترش دسترسی سربازان قدیمی به پزشکان خصوصی در ماه ژوئن است .
در بیانیه‌ای گفت : " در زمانی که va به شدت در مراقبت جامعه از طریق استانداردهای جدید دسترسی سرمایه‌گذاری می‌کند , باید مطمئن باشیم که نیازهای زیرساختی فعلی ما مانند ویرجینیای غربی برآورده شده‌اند . "
سربازان قدیمی نگران آمریکا , یک گروه محافظه‌کار در شبکه سیاسی برادران کخ , روز پنج شنبه مخالفت خود را با تلاش برای حذف کمیسیون بررسی سرمایه اعلام کردند . cva آن را " معکوس " توصیف کرد . "
دن پروفسور مدیر اجرایی cva در یک ایمیل می‌نویسد : " توضیح اینکه این قانون چقدر بد است , دشوار است . " یکی از محرک‌های کلیدی مشکلات با دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی در دهه اخیر , این حقیقت بوده‌است که زیرساخت پزشکی va از همسویی با نیازها و خواسته‌های جمعیت کهنه سرباز خارج است . "
نیروی هوایی پیشنهاد داد که یک مدرسه آموزشی به ویرجینیا انتقال داده شود
این تیم در یک مانور نیروی کل در پایگاه مشترک نیروی هوایی و در ویرجینیا قرار دارد . هر دو بال با دومین بال هواپیما در طول فاز که برای نشان دادن آمادگی و سازگاری گونه f - s . ( عکس از آسوشییتدپرس )
پایان مارس
ادامه جدول
نیروی هوایی برای همیشه در حال حرکت به مدرسه آموزش فعال f - ۵ خود به ویرجینیا می‌باشد .
براساس بیانیه‌ای که این هفته منتشر شد , این سرویس می‌خواهد براساس بیانیه‌ای که در این هفته منتشر شده‌است , پایگاه مشترکی را برای هواپیماهای جنگنده مخفی داشته باشد .
در انتظار یک بررسی زیست‌محیطی در انطباق با قانون سیاست زیست‌محیطی ملی , که تا ۶ ماه طول می‌کشد تا تکمیل شود , این سرویس جت نسل پنجم را به سمت جنوب حرکت خواهد داد . واحد آموزش اف - ای اف, که در اصل در پایگاه نیروی هوایی ایالت فلوریدا ساکن بود, پس از اینکه این پایگاه خسارات سنگینی را از طوفان مایکل در سال گذشته متحمل شد , به پایگاه نیروی هوایی موریس منتقل شد .
نیروی هوایی اعلام کرد که جابجایی این واحد به دستیابی به حداکثر عملکرد و استفاده از جت کمک خواهد کرد .
محتوای مرتبط :
قانونگذاران ویرجینیا از منشی نیروی هوایی خواستند تا " اف - " اس - " اس " را در رابطه با قرار دهد
نیروی هوایی پیشنهاد داد جنگنده‌های نیروی هوایی در محل استقرار خود مستقر شوند .
راه‌اندازی مجدد جت جنگنده f - f مرده‌است .
در ماه ژوئیه گذشته , اداره پاسخگویی دولت اعلام کرد که به دلیل چالش‌های نگهداری و فرصت‌های کم‌تر برای آموزش خلبانی و همچنین ساختار ناکارآمد سازمان ناوگان به ندرت به پتانسیل کامل خود اشتغال دارد . او گفت که ادغام ناوگان به اسکادران بزرگ‌تر و / یا بال باعث افزایش میزان دسترسی به هواپیما خواهد شد .
این خبر پس از آن منتشر شد که مارک وارنر و تیم برتون , هر دو حزب دموکرات , از هیتر ویلسون , وزیر نیروی هوایی , در ماه فوریه شروع کردند تا واحدهای آموزشی رسمی اف . ~~~ ا .
منبع سایت

جمعه 9 فروردین 1398
بؤلوملر :