شجاعت دوم : سربازان مدال افتخار رفیق " را شکست دادند .
سربازان برای ادای احترام به گروهبان Travis Atkins که روز ۱ ژوئن توسط یک بمب‌گذار انتحاری در نزدیکی صدر Al عراق کشته شد ، در مراسم یادبودی که در ۷ ژوئن ۲۰۰۷ در کمپ Striker برگزار شد ، زانو زده‌اند . ( ارتش آمریکا / Spc. کریس مک کین ، دومین BCT PAO )
۲۶ مارس ۲۰۱۹
Military.com | اثر ماتیو کاکس
 "تروور اولیور " فکر کرد که زمانی که از آگوست گذشته تماس گرفت ، قصد داشت از کاخ سفید خارج شود . سپس رئیس‌جمهور ترامپ به این خط رسید و به او گفت که پدرش ، گروهبان fallen Atkins ، قصد دارد مدال افتخار را برای قربانی کردن جانش برای متوقف‌کردن یک بمب‌گذار انتحاری در عراق دریافت کند .
این مرد ۲۲ ساله هنگامی که صدای his را شنید ، به یاد آورد : " آن‌ها همه چیز را تا لحظه آخر به من خواهند گفت ؛ آن‌ها سعی داشتند اطلاعاتی از من بگیرند " [ اما ] درست هنگامی که او بلند شد و گفت که او کیست ، می‌توانم فورا ً تشخیص دهم که واقعا ً او است ."
ترور ۱۱ زمانی بود که پدرش در ۱ ژوئن ۲۰۰۷ پس از آنکه آگاهانه یک بمب‌گذار انتحاری را از مردانش با کشتی دور کرد قبل از انفجار کشته شد - اقدامی که جان سه تن از سربازان او را نجات داد. او برای شجاعت خود صلیب خدمات برجسته دریافت خواهد کرد ، جایزه‌ای که در حال حاضر به بالاترین درجه افتخار برای دلاوری مبارزه ارتقا داده خواهد شد .
ترور روز چهارشنبه در کاخ سفید مدال افتخار او را می‌پذیرد .
" بعد از تماس تلفنی … کمی صبر کردم . " Trevor " امروز در پنتاگون به گروهی از گزارشگران دفاع گفت : " این یک افتخار باورنکردنی و باورنکردنی است ."
پدر و مادر father's و چندین عضو گروه قدیمی Atkins ، یعنی گروه دوم ، گروه دوم ، تیم مبارزه تیپ ۱۰ ، گروه دهم کوه ، به ترور وی پیوستند . Atkins با این نیروها در استقرار نهایی خود به عراق بود .
گروهبان سابق ساند Aijo به خاطر می‌آورد که واحد Atkins در شهر ابو Sarnak در عراق در حال انجام امنیت بود که یک تماس تلفنی با چهار نفر از افراد مظنون در جاده پیدا شد که قرار نبود در جایی که قرار بود از آن عبور کنند عبور کنند ."
پس از آن - Spc. Aijo در حال نگهبانی دادن بود . یک مسلسل کالیبر ۵۰ در برجک تفنگی of Atkins .
هنگامی که Atkins ، Aijo ، پزشک و راننده Humvee's وارد صحنه شدند ، دو مرد را یافتند که در انتهای راه ورودی یک مسجد ایستاده بودند . Aijo گفت : " این جاده خاکی توسط دو کانال با " ۱۰ تا ۱۲ فوتی " در هر دو طرف محصور شده‌است ، بنابراین میدان دید چندان خوب نیست .
Aijo گفت : " مردم از [ مردان ] فریاد می‌کشند ، و می‌کوشند تا آن‌ها را وادار به اطاعت کنند ؛ آن‌ها بسیار بی‌قرار هستند ، بنابراین من به آن‌ها حمله کردم . ۵۰ سال . مسلسل … و به آن‌ها اشاره می‌کند ."
در این مرحله ، Atkins و پزشک از وسیله نقلیه خارج شدند و این دو مرد را از هم جدا کردند .
Aijo به M۴ تغییر کرد و سعی کرد هر دو هم‌تیمی‌هایش را پوشش دهد.
Aijo گفت : " صادقانه بگویم ، من بیشتر به پزشک خود توجه داشتم ، چون او سرباز پیاده‌نظام نبود … تراو یس می‌دانست چه می‌کند .
Aijo گفت که درگیری به زودی بین یکی از مردان و Atkins رخ داد که از تکنیک‌های مبارزه با دست برای مهار کردن وی استفاده کردند .
Aijo گفت : " ناگهان می‌بینم که تراو یس مرد را بیدار می‌کند و او او را بلند می‌کند و او محکم به زمین می‌کوبد .
وقتی آن‌ها به زمین برخورد کردند ، اقای تراو یس وقتی به زمین برخورد کرد به نظر من عجیب آمد . من می‌دانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است ."
Aijo گفت که Atkins هنوز مرد را پایین نگه‌داشته است ، اما خود را بیشتر به سمت سایر سربازان موقعیت یابی کرده‌است .
او گفت : " مواظب باشید که پزشک ما فوت می‌کند ، من در حالی که پایم در برجک تفنگی است ، گفت : " مواظب باشید که انفجار رخ داد .
Aijo گفت که بمب گذاران انتحاری در واحد Atkins ناحیه کار نمی‌کردند .
منبع سایت

جمعه 9 فروردین 1398
بؤلوملر :