دادگاه عالی ۷ دهه پس از سخت گیری وحشیانه جنگ جهانی دوم جهانی دوم را گرامی می‌دارد
Woodard تاریخی Marker ۱۲۰۰
The اسحاق Woodard در روز شنبه ۹ فوریه ۲۰۱۹ به Batesburg - Leesville ، S.C. ، اختصاص یافت . قسمت پایین نشانگر به خط بریل نوشته شده‌است . ( کریستینا میرز / عکس از آسوشییتدپرس )
۱۰ فوریه ۲۰۱۹
خبرگزاری آسوشیتد پرس ( Christina L ). میرز
BATESBURG - LEESVILLE ، S.C. - یک شهر کارولینای جنوبی خاطره یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم را که ۱۹۴۶ در دستان رئیس پلیس سفید بود را به طور دائم کور کرد و به تحریک طالبان هری Truman's برای ملحق شدن به ارتش ایالات‌متحده کمک کرد .
میهمانان برجسته و اعضای خانواده اسحاق نیوتن روز شنبه برای مراسم خصوصی قبل از نقل‌مکان به خیابان‌های باریک شهر کوچک Batesburg ، برای پرده‌برداری از " Blinding of Woodard " ، که در محل پاسگاه پلیس قدیمی که در آن کتک زدن رخ داده‌است ، جمع شدند، گرد آمدند .
در این گردهمایی نزدیک به ۸۰ مهمان ، جو ویلسون نماینده ایالات‌متحده ، سرتیپ Milford H . Beagle ، جونیور و مقامات دیگر در میان اعضای خانواده نشستند و در مورد تاثیر ماندگار این برخورد غم‌انگیز با افسری که چند دهه پیش در شهر و اعضای خانواده باقی مانده بود را شنیدند .
ساعاتی پس از اینکه در فوریه ۱۹۴۶ از ارتش مرخص شد ، Woodard از اتوبوس Greyhound در Batesburg برداشته شد و توسط the Shull رئیس پلیس سفید town's مورد ضرب و شتم قرار گرفت . Woodard ۲۶ ساله هنوز در لباس او بود . افسران پلیس Woodard را به خاطر رفتار مستی و بی‌نظمی متهم و دستگیر کردند . این حمله توجه NAACP را به خود جلب کرد ، که نمایندگان آن با ترومن برای بحث درباره رفتار سربازان آمریکایی - آمریکایی که پس از جنگ به خانه باز می‌گشتند ، ملاقات کردند .
پس از انجام کاره‌ای کمی پس از کتک زدن Woodard's ، دادستان‌های فدرال Shull را به نقض حقوق مدنی soldier's متهم کردند اما Shull بعدا ً توسط هیات‌منصفه سفید گناهکار شناخته نشد . Woodard در نهایت به نیویورک بازگشت و در آنجا بقیه عمر خود را تا زمانی که از سال ۱۹۹۲ درگذشت ، سپری کرد .
رابرت یانگ ، برادرزاده - ۸۱ ساله ، گفت که عمویش به ندرت در مورد این حادثه صحبت می‌کند و گفت که رابطه آن‌ها نزدیک‌تر شده‌است و در سال‌های بعد تا زمان مرگش در کنار او کار می‌کرده‌است .
یانگ در حالی که اشک در چشمانش حلقه‌زده بود ، گفت : " تو همیشه الهام‌بخش بسیاری از مردم این کشور خواهی شد ، اما مهم‌تر از همه ، همیشه دایی من خواهی شد ."
Batesburg Shull Mayor Leesville ، از هیچ رابطه‌ای با رئیس سابق ، اظهار داشت که وقف Saturday's باید به شهره‌ای دیگر الهام دهد تا گفتگویی در مورد نژادپرستی و ریشه در ریشه‌های یک گذشته جیم کرو داشته باشد .
Shull گفت : " این کار باید اله‌ام بخش باشد تا این فرش‌ها را بیرون بکشم و آنچه که سال‌ها است را زیر و رو کنم ، به مردم اجازه می‌دهد تا بدانند که عشق همیشه نسبت به زمان احساس تنفر خواهد کرد . عشق همیشه برنده خواهد شد ."
بسیاری از مقامات در این مراسم اهمیت یک شهر جنوبی را منعکس کردند که در گذشته با گذشته خود روبرو شده و باعث ایجاد اشتباه‌ات شده‌است . نماینده دولت ، جری Govan از Orangeburg ، اظهار داشت که برای مردم مهم است که این لحظات را در تاریخ بپذیرند تا یاد بگیرند و اشتباه‌ات گذشته را تکرار نکنند . جو ویلسون ، نماینده ایالات‌متحده ، گفت که این کتک تاثیر قابل‌توجهی بر کشور به خاطر افرادی دارد که باید با Woodard مواجه شوند .
پروفسور اندرو دانکن ، استاد دانشگاه ایالتی Frostburg ، گفت که اهدای Saturday's بسیار عجیب و غیر عادی بود تا اینکه او می‌دانست در شهر بزرگ شده‌است .
دانکن گفت : " من هرگز انتظار چنین چیزی را نداشتم ، " این نوع آشتی باید در بسیاری از مکان‌ها اتفاق بیفتد ، و نه تنها بر حسب مارکرهای تاریخی بلکه بر حسب گفتمان سیاسی ما ."
Beagle ، فرمانده نیروهای آمریکایی - آمریکایی فورت جکسون ، گفت که Woodard's درد به دلیل عدم تحمل ، راه را برای Beagle هموار کرد تا از بین صفوف به سمت جایگاه he's در امروز صعود کند .
منبع سایت

شنبه 10 فروردین 1398
بؤلوملر :