مقررات مندرج در چندین بخش از کتابچه راهنمای بخش پزشکی نیروی دریایی که استانداردهای فیزیکی برای معاینات پزشکی را پوشش می‌دهد, چندین شرایط سلامتی شامل سرطان را شامل می‌شود که می‌تواند اعضای خدمت را از دریافت کمیسیون‌ها رد صلاحیت کند .
بخش‌هایی از این فصل که شامل " تومور غده تیرویید یا سایر ساختارهای گردن است " را می‌خواند . "
جونز که در حال حاضر در حال مبارزه با مسائل مربوط به سلامتی خود است , سال گذشته از اسپنسر خواسته تا قانون اداره دفاع را که به استقرار کنت منجر شد بازبینی کند .
او در نامه‌ای به آثار اسپنسر نوشت : " من در حال نوشتن برای بررسی تغییر سیاست بالقوه در مورد استفاده از استانداردهای پزشکی اولیه در مورد استفاده از استانداردهای پزشکی " مدخل اولیه " در مقابل استانداردهای پزشکی نگهداری در مورد توده‌ها هستم . " من فکر می‌کنم این اقدامات ممکن است در حین منع تحرک بالا و فرصت‌های پیشرفت تبعیض‌آمیز باشد . "
اسپنسر به جونز متکی بود , چون نوشتن نیروی دریایی نمی‌توانست یک قانون اداره دفاع با عنوان استانداردهای پزشکی برای انتصاب , نام‌نویسی یا القا در خدمات نظامی را تغییر دهد , اما می‌توانست به فرآیند معافیت بپردازد که درخواست کنت را نیز متوقف کرد . قانون گذاران در روز جمعه همچنین به تبادل در نامه خود به نام‌های تجاری و اسپنسر اشاره کردند .
قانون گذاران نوشته‌اند : " به دانش ما , وضعیت معافیت وی در زمان مرگش در سوریه حل‌نشده بود . " " هنگامی که اعضای خدماتی مانند کنت کنت کنت به دنبال ادامه خدمت خود هستند , اما نیاز به چشم‌پوشی از انجام این کار دارند , ارائه ملاحظات موثر و متفکرانه به درخواست‌های آن‌ها ضروری است . "
قانون گذاران از اسپنسر خواسته‌اند تا بر روی تلاش‌های نیروی دریایی برای بازبینی مقررات برای اطمینان از یک مکانیزم مشخص برای درخواست تجدید نظر و استانداردسازی این فرآیند , به روز رسانی شود . آن‌ها همچنین خواستار به روز رسانی برنامه معافیت ویژه کنت هستند .
قانون گذاران همچنین خواستار گزارشی از مقامات نظامی درباره چگونگی ارتباط بین اعضای خدمت با استانداردهای نگهداری و استقرار در مقابل استانداردهای لازم برای ورود به خدمت هستند .
آن‌ها می‌نویسند : " ما اهمیت این تمایز را درک می‌کنیم , زیرا اجازه می‌دهد تا برخی از اعضای خدمات با چالش‌های پزشکی در یونیفرم بمانند و به ارتش ما نیز ادامه دهند , اگرچه آن‌ها صلاحیت پیوستن به یک نیروگیری جدید را ندارند . "
کنت بخشی از یک جامعه اطلاعاتی مرموز و مرموز بود . او از فورت مید استفاده کرد . مقامات نظامی گفته‌اند که , و بخشی از فعالیت‌های جنگاوری نوین نیروی دریایی است .
جو کنت گفت که او به عنوان بخشی از تلاش‌های بیشتر برای ردیابی بقایای داعش کشته شده‌است .
شانون کنت قرار بود تا آوریل بازگردد و امیدوار بود که در ماه ژوئن به مدرسه توسعه افسری برود و تحقیقات آکادمیک را به عنوان بخشی از برنامه راه‌اندازی وی در ماه اوت به تعویق بیندازد .
سال گذشته , نیروی دریایی ایالت کنت را از ادامه تحصیل دکترای خود رد صلاحیت کرد , زیرا او مبتلا به سرطان تیرویید بود . خانواده‌اش گفتند که غده تیروئید برداشته شد و سرطان آن سال درمان شد و پس از آن چندین اسکن نشان داد که او از بیماری خود آگاه است .
" اگر ما به اندازه کافی برای استقرار در جهان سالم باشیم , چرا ما آنقدر سالم نیستیم که به دنبال برنامه‌های افسری باشیم ? " شانون کنت در نامه‌ای به رئیس کمیته خدمات مسلح مجلس سنا , جان مک کین جمهوریخواه که در اواخر ماه اوت کشته شد , نامه‌ای نوشت . "
هفته گذشته , خانواده کنت به ویلیام موران , معاون عملیات نیروی دریایی , نوشت تا درخواست کمک وی در تغییر قانونی که ادعا می‌کنند برخی از پرسنل ثبت‌نام‌شده از افسران شدن را مسدود کرده‌است , شود .
منبع سایت

شنبه 10 فروردین 1398
بؤلوملر :