نیروی هوایی وضعیت کلی پرسنل امنیتی را کاهش داده‌است اما ادامه دارد .
دفتر پاسخگویی دولت در این هفته در یک گزارش جدید گفت : " استراتژی مورد نیاز برای بهبود نگهداری نگهداری از هواپیماهای نیروی هوایی باتجربه " .
در نتیجه ، این سرویس " می‌تواند با چالش‌های بیشتری در مدیریت نیروی کار نگهداری خود مواجه شود، از جمله حصول اطمینان از این که برای برآورده کردن نیازهای ماموریت به اندازه کافی تجربه کافی وجود دارد . "
این گزارش می‌افزاید که نیروی هوایی در رده‌های آزمایشی خود باید بر حفظ نیروی هوایی بیشتر در موقعیت‌های maintainer تمرکز کند .
او می‌گوید : " در هشت سال گذشته از هشت سال مالی گذشته ، نیروی هوایی دارای کمبودهای پرسنل مجرب بود - - آن‌هایی که بیشتر واجد شرایط لازم برای برآورده کردن نیازهای ماموریت بودند و برای آموزش maintainers جدید مورد نیاز هستند . "
براساس این گزارش ، نیروی هوایی یک استراتژی برای حفظ نیروی هوایی را طرح‌ریزی نکرده است .
طبق برآورده‌ای GAO ، ۱۰۰، ۰۰۰ نفر در سراسر خطوط هوایی فعال و ذخیره نیروی هوایی وجود دارد و نگهداری از هواپیمایی بزرگ‌ترین حوزه فعالیت شغلی است که در حدود یک چهارم از پرسنل خدمت وظیفه خود را تشکیل می‌دهد .
این کمیته از این سرویس خواسته‌است تا ابتکارات حفظ و نگهداری بهتر را ایجاد کرده و اهداف نگهداری سالیانه خود را براساس سلسله‌مراتب و سطوح مهارت آن‌ها توسعه دهد . The گفت که این سرویس با هر دو پیشنهاد موافقت کرده‌است .
در ماه دسامبر ، ویلسون گفت که نرخ آمادگی کلی در حال افزایش است .
او در نشست دفاع ملی ریگان گفت : "نیروی هوایی امروز ۱۵ درصد بیشتر از زمانی که تایید شد [ به عنوان دبیر در ماه مه ۲۰۱۷ ] آماده می‌شود " و افزود که حدود ۷۵ درصد از اسکادران عملیاتی آماده هستند تا در یک اعلامیه moment's مستقر شوند .
ویلسون در ماه دسامبر گفت که نرخ آمادگی با استفاده از روش‌های رتبه‌بندی C۱ و C۲ اندازه‌گیری می‌شود . با توجه به دفتر بودجه کنگره ، امتیاز C [۱] به معنی یک واحد می‌تواند به طور کامل ماموریت زمان جنگ را انجام دهد ؛ امتیاز C۲ به این معنی است که یک واحد می‌تواند بیشتر ماموریت زمان جنگ خود را انجام دهد .
ویلسون گفت : " هنوز به این معنی است که ما هنوز باید کار کنیم … اما that's که زمان ، انرژی و منابع خود را در آن قرار داده‌ایم . "
او گفت : " در روز جمعه ، وی تاکید کرد که باید همواره بر روی افراد نیروی هوایی متمرکز شود که ماموریت انجام می‌دهند و آمادگی در درجه نخست درباره آموزش مردم است ."
بررسی نقش سه نوازی در امور VA در مجلس
پرونده - در این عکس مورخ ۱۵ آوریل ۲۰۱۷ ، رئیس‌جمهور دونالد Trump's مار - a در ساحل پالم ، Fla . ( عکس از آسوشیتدپرس / آل کس براندون ، بایگانی )
۸ فوریه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
کمیته امور سربازان قدیمی مجلس شروع به تحقیق در مورد اتهامات نفوذ سه تن از دوستان رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در مورد تصمیمات اتخاذ شده در وزارت امور سربازان بازنشسته و نقش آن‌ها در صورت انجام پیشنهادها آن‌ها کرده‌است .
نماینده کمیته ، مارک Takano ، D - کالیفرنیا ، روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که او تحقیقات را برای " درک بهتر گستره و ماهیت رابطه بین the و Marvel شرمن ، دکتر بروس Moskowitz و مارک شرمن ، یک وکیل ، آغاز کرده‌است که همه آن‌ها اعضای " باشگاه گلف ملی ترامپ " مار - a هستند .
یک گزارش تحقیقی توسط سازمان خبری ProPublica - در آگوست گذشته گفت که این سه " به مقامات VA تکیه کرده و سیاست‌هایی را هدایت کردند که میلیون ‌ها آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار داد " ، علی‌رغم اینکه هرگز در ارتش آمریکا یا ایالات‌متحده خدمت نکرده اند .
از طریق صدها سند بدست‌آمده از طریق قانون آزادی اطلاعات ، خروجی رسانه‌ها نشان داد که سه outsized اعمال‌شده بر تصمیم‌گیری‌ها و سیاست در این بخش ، برنامه‌های جدید را توصیه کرده و اغلب با کارمندان دولت مشاوره می‌کنند .
منبع سایت

شنبه 10 فروردین 1398
بؤلوملر :