یکی از چهار نفری است که با تایمز درباره مشکلات قالب در MacDill صحبت کردند ، در شرایطی که شوهرانشان هیچ وقت از نگرانی نام نبرده اند که انجام این کار به شغل نظامی آن‌ها لطمه خواهد زد.
جنیفر Tindoll گفت که برخورد با مشکل قالب یک ناراحتی جدی برای خانواده‌اش بوده‌است ، در حالی که Candice Cochrane گفت که او از واکنش Bay's Harbor به her راضی است .
Like لنز - همسر یک افسر نیروی هوایی غیر سفارشی - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -.
او گفت لنز لنز ۳۴ ساله در ماه اکتبر برای درمان قالب وسیع در خانه دو طبقه خود درخواست کمک کرد ، اما خلیج هار بر تنها درمان نسبی را فراهم کرد . بنابراین کیت کیت‌های زایمان خود را خرید و نتایج را برای شرکت فراهم کرد .
خلیج هار بر توافق کرده‌است که مسکن موقت خانواده را تامین کند و اجازه دهد او اجاره خود را با شرکت قطع کند، اما تنها در صورتی که خانواده توافقنامه عدم افشا را امضا کنند که آن‌ها را از صحبت در مورد مشکلات خود منع می‌کند .
Lenz گفت : " من با وجدانم موافق هستم و می‌خواهم بگویم که هیچ خانواده دیگری نمی‌تواند آنچه را که ما از آن عبور کرده‌ایم را انجام دهد ."
بعدا ً، این شرکت از این تقاضا صرف‌نظر کرد .
ماتیو لوئیس ، مشاور تامپا ( تمپا ) که در مسائل مربوط به سلامت قالب تخصص داشت ، هم نورکوئیست و هم Lenz خانواده را مورد بررسی قرار داد . او گفت که به نظر می‌رسد بیماری‌ها از طریق نوردهی قالب ایجاد می‌شوند .
او به اصل مبدا اشاره کرد ، اما لوئیس گفت که در شش تا هشت ماه گذشته حدود دوازده خانواده MacDill را برای مسائل مربوط به بهداشت قالب مورد بررسی قرار داده‌است .
پیش از این شرکت مادر ---- Harbor ، سازمان Michaels of ، نیوجرسی ، از پاسخ دادن به سوالات مفصل در مورد میزان شکایت قالب در MacDill خودداری کرد .
شری Farris ، معاون مدیر منطقه‌ای ، به " راه‌حل موفق " مشکلات تجربه‌شده توسط چهار خانواده اشاره کرد که با تایمز صحبت می‌کردند و می‌گفتند : " این شامل ارائه ترتیبات زندگی جایگزین برای ساکنان زمانی است که باید به طور موقت برای تعمیرات تعمیر و نگهداری جابجا شوند ."
به گفته سروان سامانتا موریسون ، سخنگوی زن، مسئولان در MacDill نمی‌دانند که چند شکایت قالب وجود دارد ، فقط آن‌هایی که مستقیما ً به پایگاه زده‌اند .
سرهنگ Snelson به تایمز درباره اقدام این پایگاه در کسر امتیاز از خلیج هار بر در برنامه تشویقی عملکرد آن گفت : " به دلیل شکایت‌های جبران از سوی برخی از اعضای سرویس .
Snelson گفت : " امنیت و امنیت پرسنل پایه ما و خانواده‌هایشان در اولویت اصلی باقی می‌ماند و … رده‌بندی یکی از راه‌هایی است که میزبان نصب می‌تواند بازخوردی بر عملکرد پروژه مسکن پایه ارائه نماید ."
مشخص نیست که چه مقدار از یک ضربه مالی که برای خلیج بندرگاه به آن اشاره شده‌بود را مشخص نکرد ، اما Amie نورکوئیست آن را به عنوان اعتبار نگرانی‌های خود می‌بیند .
او گفت : " ما سپاسگزار هستیم که این مساله را تایید می‌کنند .
تفنگ glitchy ، نرخ دسترسی کم در دسترس ، اف - ۳۵ ، کشف سلاح‌های وزارت دفاع
ناوگان نیروی دریایی آمریکا اف - ۳۵ B با اسکادران هواپیماهای جنگنده Fighter ۱۲۱ در بالای سر بالای یک فرود عمودی در ایستگاه نیروی دریایی Corps ژاپن در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۷ در پرواز است . ( نیروی دریایی ایالات‌متحده / جیکوب آ . Farbo
۱ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | By Oriana Pawlyk
طبق گزارش دفتر تست Department's دفاع ، ناوگان جنگنده اف - ۳۵ هواپیماهای جنگنده مشترک اف - ۳۵ همچنان نرخ دسترسی به هواپیما کافی را ندارد .
براساس یک گزارش عملیاتی ، تست و ارزیابی اخیر ، این جنگنده نسل پنجم نسبت به سه سال گذشته یک روند " هموار " در نرخ ظرفیت داشته‌است . حتی با توجه به اینکه خدمات بر روی ابتکارات بهبود تمرکز دارند ، هنوز هم در دسترس پذیری بهتر قرار نمی‌گیرند " .
همانطور که در گزارش سال ۲۰۱۸ نوشته شده بود ، " دسترسی میانگین به ناوگان به ارزش هدف برنامه کم‌تر از ۶۰ درصد و در زیر ۸۰ درصد لازم برای انجام موثر [ آزمون و ارزیابی عملیاتی اولیه ، یا IOTE ] را برنامه‌ریزی کرده‌است . بلومبرگ برای اولین بار این خبر را گزارش کرد .
منبع سایت

شنبه 10 فروردین 1398
بؤلوملر :