سرباز گارد ساحلی در نزدیکی بندر هلندی می‌میرد
منطقه گارد ساحلی " داگلاس مونرو " در ۲۴ جولای در پارک ملی خلیج یخچال در آلاسکا حرکت می‌کند . خدمه داگلاس مونرو به پرسنل خدمات پارک ملی خلیج یخچال در نجات ۴ نفر که در آب‌های خشن واژگون شده بودند , کمک کردند , اما هر چهار سرنشین آن را به ساحل رساندند .
۲۹ فوریه
مطبوعات وابسته
سی ان ان , آلاسکا ( ap ) - مقامات فدرال و محلی در حال تحقیق درباره مرگ یک تن از افراد گارد ساحلی در یکی از بنادر این جزایر هستند .
دیلی میرور " دیلی میرور " ( دیلی میرور " ) گزارش داد که در قسمت غربی جزیره " لانگ آ " در نزدیکی بندر هلندی , " اتان " کشته شده‌است .
ویرجینیا از ساحل ویرجینیا واقع در ویرجینیا بود . بندر اصلی کشتی است .
آخرین آخر هفته مونرو در بندر هلندی برای تعمیرات قرار داشت . پس از بازگشت از آزادی , گارد ساحلی و اداره پلیس و آتش‌نشانی به جستجو پرداختند .
در روز یکشنبه , جستجوگران پاسخی ندادند . در یک کلینیک , پاسخ دهندگان تنفس مصنوعی را انجام دادند .
علت مرگ تعیین نشده است .
گارد ساحلی : قایق با پوند کوکائین کشف‌شده در میامی
گارد ساحلی کوکائین
در این عکس که توسط گارد ساحلی گارد ساحلی , نگهبانان ساحلی و نگهبانان ساحلی روی تخته برش تهیه شده‌است آماده انتقال کوکائین در سن دیگو می‌شود . ( کلاس کوچکی از کلاس پاتریک کلی از طریق ap ) - - اسوشیتد پرس
۲۹ فوریه
مطبوعات وابسته
میامی
در بیانیه‌ای , گارد ساحلی اعلام کرد که این قایق تفریحی در روز پنج شنبه در آب‌های اقیانوس اطلس و در حدود ۴۵ کیلومتری در شرق خلیج گواتر , متوقف شده‌است .
یک مرد مسلح در زیر پتو مخفی‌شده و مواد مخدر در اتاق موتور کشتی بودند . نگهبان ساحلی گفت که این مرد محکومیت‌های قبلی قاچاق مواد مخدر و یک حکم بازداشت فعال را داشت .
جان مگان دین گفت دو نفر توسط مقامات دولتی بازداشت شده‌اند . پرونده به مهاجرت غیرقانونی و بازرسان امنیت داخلی تبدیل شده‌است .
کشف گنجینه سواحل جرسی در سال گذشته
سرباز جنگ کره در میخانه " جرسی " پیانو می‌نوازد
فرانکی انگشتان مشتریان را در مشروب‌فروشی ساحلی جرسی با پیانو سرگرم می‌کند . ( گتی ایماژ)
۲۹ فوریه
آسوشیتدپرس : جری نو
یک دستش را روی عصا خم کرده و دیگری بالش را حمل می‌کرد . جمعیت ناهار روز جمعه در مهمانخانه چنگال خرچنگ شروع به وزوز کرد .
فرانک چرچیل درست به موقع به آنجا رسید .
کهنه‌کار جنگ کره اکنون در حال پرواز است و پاهای او بسیار کندتر از آن است که عادت داشتند . اما دست‌هایش ? آن‌ها هنوز پر از جادو هستند .
برای دو ساعت و نیم دقیقه بعد, " فرانکی انگشتان " مشروب‌فروشی را با موسیقی بدون وقفه پر کرد , از آهنگ‌های میهن پرستانه گرفته تا استانداردهای جاز تا سیناترا , آهنگ‌های الویس و تلویزیونی . زمانی که بیل تز , که به خاطر این کار از ناحیه ویل ون پایین می‌آمد , یک چیز ایتالیایی , فرانکی , و دو دین دیگر مارتین کلاسیک را درخواست کرد .
تنها وقفه او برای چک کردن گوشی تلفن همراه او بود .
" آیا خسته شدم ? بعد از آن گفت : " آره خسته‌ام . "
پس چگونه این کار را می‌کند ?
او با طعنه گفت : " من به یک اتحادیه تعلق ندارم . " " هیچ قانون اتحادیه نیست. "
فرانکی ین گنج ساحل جرسی است . او در طول سال‌ها جمعیت را سرگرم کرده بود , از جمله افرادی که در چنگال خرچنگ قرار داشتند . هفته‌ای پنج بعد از ظهر را بازی می‌کرد , اما حالا به سراغ تکرار مجدد رفت .
منبع سایت

شنبه 10 فروردین 1398
بؤلوملر :