Lawmaker scolds پنتاگون به عنوان هزاران سرباز دیگر به مرز
رئیس کمیته خدمات مسلح مجلس در روز چهارشنبه نامه تندی را به وزیر دفاع کشور ارسال کرد و آنچه را که او به عنوان عدم شفافیت در مورد تعداد نیروهای آمریکایی که در مرز ایالات‌متحده - مکزیک عمل می‌کنند ، به هم کوبید .
آدام اسمیت ، D - شستشو . وزیر دفاع ، پاتریک shanahan ، به سرپرست وزارت دفاع گفت که او " عمیقا " با شهادت وزیر دفاع برای سیاست جان Rood در طول جلسه دادرسی روز سه‌شنبه در مورد حمایت Department's دفاع در امتداد مرز جنوب غربی دچار مشکل شده‌است . پس از اینکه وزارت امنیت داخلی درخواست کمک به این ماموریت را کرد ، هزاران نفر از نیروهای نظامی در آنجا مشغول به کار هستند و این تعداد تا هزاران نفر افزایش خواهد یافت .
اما اسمیت در نوشتن اطلاعات با کمیته در مورد تصمیم DoD's برای افزایش تعداد نیروهای نظامی در امتداد مرز تا چند هزار نفر ناموفق بود . این برنامه توسط shanahan در همان روز اعلام شد .
اسمیت در بیانیه‌ای در مورد این نامه گفت : " من عمیقا ً نگران این هستم که شاهدان افزایش آتی پرسنل ، ذخیره و پرسنل وظیفه فعال را فاش نکردند ، اگرچه ما از آن‌ها چندین بار در طی یک جلسه دو ساعته از آن‌ها سوال کردیم ، علی‌رغم این حقیقت که وزیر دفاع در حال آشکار کردن افزایش تعداد پرسنل در همان روز بود . این بهترین اشتباه در قضاوت و در بدترین حالت عدم صداقت بود ."
یک مقام رسمی پنتاگون از پرداختن به سوالات چندی در مورد این نامه از Military.com - - از جمله یک دیدگاه درباره شفافیت در زمان ارائه کنگره و عموم با تعداد نیروهای درگیر در ماموریت‌های نظامی در سراسر جهان - - - - - - - بیان کرد که آن‌ها در خصوص ارتباطات ممتاز میان دبیر اجرایی و اعضای کنگره اظهار نظر کرده‌اند ."
Smith این گونه استدلال کرد که Rood " فرصت کافی " برای اظهار نظر در مورد ماموریت مرزی داده شد . در حالی که او در مورد اجرای موانع و روش‌های نظارت اضافی شهادت داد ، Rood هیچ اشاره‌ای به برنامه‌هایی برای افزایش تعداد پرسنل نظامی درگیر در این ماموریت نکرد .
اسمیت گفت که shanahan از آن زمان جزئیات بیشتری در مورد آنچه که ۳۵۰۰ سرباز در زمان رسیدن به آنجا در مرز انجام خواهند داد ، ارائه کرده‌است . و اگرچه اسمیت گفت که او از تمایل secretary's برای بحث در مورد این مساله قدردانی کرده‌است ، درخواست تلفنی " جایگزینی برای شفافیت قبل از کنگره و صراحت عمومی نیست ."
" آیا امتناع آن‌ها برای بحث در مورد آنچه که انجام می‌دهند نشان می‌دهد که این سیاستی است که آن‌ها بر این باورند که آن‌ها نمی‌توانند در یک جلسه علنی عمومی قبل از کمیته کامل خدمات مسلح دفاع کنند ، که در آن همه ۵۷ عضو این فرصت را دارند که سوالات خود را بپرسند ؟ او پرسید
اسمیت در این نامه به shanahan گفت که از زمان آغاز ماموریت مرزی در ماه اکتبر ، پنتاگون همیشه " به طور مداوم کند بود تا " به سوالاتی در مورد تعداد پرسنل درگیر شده پاسخ دهد .
عضو کنگره گفت : " این تخطی از تعهد مدیران اجرایی برای شفاف بودن با کنگره است که تحت نظارت ، تصویب ، و تامین بودجه عملیات‌های آن است ." همچنین پرسش‌هایی در مورد اینکه آیا این اداره فکر می‌کند که آیا این اداره فکر می‌کند که سیاست ارسال نیروهای اضافی به مرز به حدی ناموجه است که آن‌ها نمی‌توانند از افزایش عمومی دفاع کنند ."
تصمیم به ارسال هزاران سرباز آمریکایی به مرز جنوبی یک مساله بحث‌برانگیز بوده‌است . برخی این حرکت را یک شیرین‌کاری سیاسی از سوی رئیس‌جمهور دونالد ترامپ پیش از انتخابات ماه نوامبر خواندند . ترامپ عنوان کرده‌است که پرسنل اضافی ، همراه با یک دیوار مرزی ، برای بیرون نگه داشتن مهاجران غیرقانونی " که به کشور سرازیر می‌شوند ، ضروری هستند ."
طبق آمار ارائه‌شده از سوی گمرک و حفاظت از مرزها ، تعداد افرادی که در مرز دستگیر شده‌اند - - یک معیار رایج برای سنجش میزان ورود غیرقانونی مردم به آمریکا ، طبق گزارش نیویورک‌تایمز - - در طول دو دهه گذشته کاهش‌یافته است .
منبع سایت

شنبه 10 فروردین 1398
بؤلوملر :