تفنگداران دریایی برای اولین بار به پارک آبی حمله کردند .
تفنگدار دریایی با سی و یکمین تفنگدار دریایی اعزامی نیروی دریایی Unit's اره از طریق مانعی در طی مانور آموزشی ناحیه‌ای شهری در ۲۳ ژانویه ۲۰۱۹ در پایگاه نیروی دریایی هاوایی ، خلیج Kaneohe در هاوایی . ( عکس از تفنگداران دریایی ایالات‌متحده / اسحاق Cantrell )
۳۱ ژانویه ۲۰۱۹
ستاره‌های Stars و نوارها توسط وایت اولسون
fort SHAFTER ، هاوایی - - در یک روز معمولی ، جویندگان هیجان ، امثال گردباد ، آتشفشان Express و بیگ Kahuna را در پارک آبی Wild در حومه هونولولو در حومه شهر هونولولو کنار می‌کشند .
اما سه‌شنبه‌شب پس از اینکه بازدید کنندگان آن روز را ترک کردند ، پارک خالی ۲۵ هکتاری محل وقوع یک حمله ساختگی توسط تفنگداران دریایی و ملوانان در واحد اعزامی تفنگداران دریایی اوکیناوا بود که توسط ماموران پلیس محلی و افسران اداره پلیس هونولولو به هم متصل شده بود .
نیروی Raid دریایی - متشکل از حدود دو جوخه نیروی دریایی و تقریبا ً دوازده مامور اف بی آی - به طور مخفیانه محل تلاقی یک هدف " با ارزش بالا " را از بین بردند ، " تصرف یک معدن سنگ معدن برای چند روز شکار شد .
تک تیراندازان نیروی دریایی و اف بی آی که در بالای ایست بازرسی گردباد قرار داشتند ، به سمت هدفی که در مرکز پارک قرار داشت شلیک کردند - - چهار تا چهار ضربه به سمت سر .
این حمله یک تمرین آموزشی شهری روزانه ۱۱ روزه را به پایان رساند که بخش‌هایی از آن در پایگاه نیروی دریایی هاوایی ، Barbers پوینت ، Dillingham Airfield و سگ‌های جنگ Airsoft و Proshop برگزار شد که با استفاده از guns مجهز به تجهیزات شبیه‌سازی نظامی را فراهم می‌آورد .
به عنوان تنها MEU که به طور دائم به سمت جلو حرکت می‌کند ، سی و یکم اولین پاسخ‌دهنده برای شرایط بحرانی در مناطق هند و آرام است و به طور معمول هم‌کاری نزدیکی با آژانس‌ها در کشورهای دیگر در طول بلایای طبیعی و کمک‌های انسان‌دوستانه دارد .
این اولین باری بود که سی و یکمین دوره آموزشی ، آموزش شهری واقع گرایانه در هاوایی را تجربه کرد . این برنامه به طور معمول در گوام انجام شد ، اما بعد از اینکه جزایر ماریانا توسط طوفان Mangkhut در ماه سپتامبر و Typhoon Yutu در ماه اکتبر مورد اصابت قرار گرفتند ، برنامه ریزان به هاوایی نگاه کردند .
کاپیتان اردن وارگاس ، فرمانده گروهان در حمله روز سه‌شنبه night's ، گفت : " این فرصت بزرگی بود " که مهاجمان در حال آماده شدن برای گرفتن " زندانیان " خود برای بازجویی به مقر FBI در آن حوالی بودند .
او گفت : " به عنوان یک فرمانده گردان شناسایی ، it's خوب است که یک‌بار در یک زمان از اوکیناوا خارج شود و نگاه متفاوتی را ببیند و به هاوایی ظاهر متفاوتی دارد .
او با اشاره به شکایات مداوم برخی ساکنان محلی در مورد فعالیت‌های نظامی ایالات‌متحده در آنجا گفت : " هاوایی آموزش بسیار واقع گرایانه خوبی ارائه می‌دهد که ما فقط می‌توانیم به خاطر حساسیت‌های احتمالی در اوکیناوا انجام دهیم " .
پرسیده شد که آیا او جنبه‌های منفی آموزش شهری در هاوایی را دیده‌است یا خیر ، وارگاس خندید .
" نه واقعا ؛ نه این که تا به حال دیده باشم . من شنیده‌ام که یکی از تفنگداران دریایی می‌گوید که he's از ماندن در هاوایی ناراحت است ."
این آموزش ، نیروی دریایی را با تکان دادن آن‌ها به مناطق ناآشنا و در عین حال واقع گرایانه شهری برای سناریوهایی که در آن‌ها باید با ماموران مجری قانون محلی ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر هم‌کاری کنند ، به چالش می‌کشد .
یک سری حملات شبانه در sites در Oahu منجر به اوج رویداد در پارک آبی شد . در روز دوشنبه ، یک تیم شناسایی پارک آبی را در طول ساعات کاری برای بررسی سایت‌هایی که احتمالا ً هدف با ارزش بالا برگزار خواهد شد ، رد کرد .
روز سه‌شنبه ، نیروی Raid دریایی مجهز به عینک‌های محافظ شبانه ، از تپه‌ای در عقب پارک بالا رفت و به آرامی به ساختمان هدف بالا رفت و انفجاری ایجاد کرد که آن‌ها در را شکستند .
آموزش شهری واقع گرایانه در اوایل سال آینده با برنامه‌هایی برای یک دوره آموزشی متناوب بین اینجا و گوام آغاز خواهد شد .
منبع سایت

شنبه 10 فروردین 1398
بؤلوملر :