۳۱ مه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
رابرت Wilkie ، وزیر VA، روز جمعه گفت که این کشور در حال حاضر تنها در مراحل ابتدایی پرداختن به مسائل بهداشت روانی در ریشه of و بی‌خانمانی جوانان قرار دارد .
و حتی در مرحله اسپوتنیک در این کشور وجود ندارد که در مقایسه با مسائل مربوط به سلامت ذهنی ما را مورد استفاده قرار دهد .
اشاره او به سخنرانی سالانه ائتلاف ملی برای افراد کارآزموده محروم ( NCHV ) در سال ۱۹۵۷ به عنوان اولین ماهواره زمین (اسپوتنیک ۱ ) به شوروی پرتاب شد .
Wilkie گفت که وزارت امور سربازان بازنشسته که با ادارات کار و توسعه شهری و شهرسازی کار می‌کند پیشرفت قابل‌توجهی در پیاده کردن سربازان بی‌خانمان در خیابان‌ها داشته‌است .
Wilkie گفت که نرخ بی‌خانمان‌ها در میان سربازان قدیمی از سال ۲۰۱۰ کاهش‌یافته است و در سال گذشته ۵ درصد دیگر کاهش پیدا کرده‌است ، اما HUD برآورد می‌کند که حدود ۴۰، ۰۰۰ کهنه سرباز هنوز در هر شب خاصی بی‌خانمان هستند .
Wilkie گفت : " اما یک فاجعه دیگر هم وجود دارد که دیگر در افق نیست ، که شما هر روز ملاقات می‌کنید ، و این خودکشی در بین کسانی است که یونیفرم می‌پوشیدند . "
به گفته VA و مراکز کنترل و پیش‌گیری از بیماری‌ها ، وی مجددا ً آمار شوم را ذکر کرد که سال‌ها پافشاری داشته‌است : " هر روز ۲۰ نفر از سربازان جان خود را می‌گیرند ، ۱.۵ برابر جمعیت غیر نظامی .
Wilkie اشاره کرد که او رئیس نیروی کار " PREVENTS " یا نقشه راه President's برای Empower کهنه سربازان و تراژدی ملی خودکشی از جمله دبیران وزارت دفاع ، بهداشت و خدمات انسانی و امنیت داخلی است .
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ یک حکم اجرایی را در ماه مارس برای راه‌اندازی نیروی کار امضا کرد که قرار بود ظرف یک سال گزارش شود .
Wilkie گفت که ماموریت جدید او daunting و نیازمند توسعه بیشتر در سطح ایالتی و محلی در یک " کل رویکرد دولت برای جلوگیری از خودکشی قدیمی است .




فور کیا اعمال قانون توجه کافی قانون یکسان التفات گر پزشک ماهر





وی گفت : " اگر ما بتوانیم این کارها را انجام دهیم ، این کار فقط یک نیروی کار دیگر خواهد بود ."
با توجه به بی‌خانمانی سربازان قدیمی ، Wilkie گفت که بودجه پیشنهادی ۲۲۰ میلیارد دلاری شامل ۱.۱ میلیارد دلار برای تقویت تلاش‌های موجود برای رسیدن سربازان قدیمی به مسکن امن است .
در جلسه بعدی در کنفرانس NCHV ، کیث هریس ، مدیر ملی عملیات بالینی for ، گفت که پیشرفت بیشتر در مبارزه با بی‌خانمانی ، وابسته به اجرای موفقیت‌آمیز برنامه ۱۰ میلیارد دلاری است که می‌تواند بین the و وزارت دفاع به اشتراک گذاشته شود .
هریس گفت که سیستم جدید دسترسی به سربازان قدیمی که ممکن است در خطر باشند را آسان‌تر می‌کند ، اما هنوز " سوالات بی‌پاسخ " بر روی این که سوابق سلامت الکترونیکی چگونه کار خواهند کرد ، وجود دارد .
هریس افزود : " علاوه بر آن ، " ۱۰ سال در سطح ملی برای قرار دادن سیستم جدید در محل خواهد بود " .
طبق گفته این ائتلاف ، " سربازان بی‌خانمان nation's عمدتا ً مرد هستند و حدود ۹ درصد از آن‌ها زن هستند . اکثر آن‌ها مجرد هستند ؛ در مناطق شهری زندگی می‌کنند ؛ و از بیماری‌های روانی ، مصرف الکل و یا مواد مخدر یا اختلالات مشترک رنج می‌برند ."
ریچارد Sisk را می‌توان در Richard.Sisk@Military.com به دست آورد .
موضوعات مرتبط
سرتیتر نظامی امور سربازان کهنه‌کار - Robert Veterans Veterans سلامتی و سلامت روانی و سلامت Veterans .
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند . سر و کله زدن با بیماری روانی کهنه سربازان .


صورت سیاه خط لوله افسر ارشد حرف دل لیست ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال ۹۶ - مدارک ثبت نام



منبع

سه شنبه 28 خرداد 1398
بؤلوملر :