۲ مه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
وزارت امور سربازان قدیمی با سه پیشنهاد قانونی مخالف است که تحقیقات در مورد ماری‌جوانا پزشکی را در the توسعه داده و به سربازان قدیمی که در آن قانونی هستند ، دسترسی پیدا می‌کنند .
مقامات ، در طی جلسه دادرسی روز سه‌شنبه در هشت لایحه مربوط به سلامت - به قانونگذاران مجلس گفتند که تا زمانی که ماری‌جوانا تحت قانون فدرال غیرقانونی است ، اداره نمی‌تواند از قانونی حمایت کند که نقش خود را در the ارتقا دهد .
لری Mole ، مشاور ارشد بهداشت عمومی در the ، گفت : " کمیته امور سربازان قدیمی می‌تواند پیشنهادها قوی ای برای ما ایجاد کند تا با توصیه‌های پر کردن فرم‌ها به جلو حرکت کنیم ، اما در پایان ما باید به [ اداره مبارزه با مواد مخدر ] و [ وزارت دادگستری ] برای نظر آن‌ها برگردیم ."
سه مورد از این لوایح پیش از این که کمیته امور مربوط به بهداشت کاران خانه به ماری‌جوانا مربوط باشد، مربوط می‌شود . یک ، قانون دسترسی برابر سربازان ، H.R. ۱۶۴۷ ، که توسط ارل Blumenauer ، D - اورگان با حمایت مالی ارل Blumenauer ، D - اورگون ، حمایت مالی می‌شود، به providers بهداشت اجازه می‌دهد که ماری‌جوانا پزشکی را به بیماران کهنه‌کار خود توصیه کنند و تشریفات لازم برای ثبت‌نام در برنامه‌های ماریجوانا را پر کنند .
محتوای مرتبط :
رقابت قانون گذاران برای آشنا کردن سربازان قدیمی ماری جووانا در کنگره جدید
قانون گذاران بیل ای را به تحقیقات ماری جووانا پیش می‌برند .
محدود کردن سهام شرکت ماری‌جوانا ممکن است به سازمان امنیت شما کمک کند
Blumenauer که این لایحه را در هر کنگره از سال ۲۰۱۴ به تصویب رسانده‌است ، گفت که برای برخی از سربازان قدیمی ، ماری‌جوانا و cannabis حشیش هستند که آن‌ها را از استفاده از داروهای اعتیاد آور مانند opioids برای درمان اختلال استرس پس از حادثه ، درد مزمن ، تشنج و آب‌سیاه نگاه می‌دارد . با این حال ، ارائهکنندگان خدمات مراقبت‌های بهداشتی اجازه این کار را ندارند .



فور کیا اعمال قانون توجه کافی قانون یکسان التفات گر پزشک ماهر






" opioids هر روز جان ۱۱۵ آمریکایی را می‌دزدند … به عنوان سربازان قدیمی مبتلا به PTSD ، درده‌ای مزمن و هر تعدادی از بیماری‌ها که به دنبال رهایی هستند، مصرف بیش از اندازه مواد افیونی در بین بیماران VA برابر میانگین ملی است . او گفت : " ما کار اشتباهی انجام می‌دهیم ."
لایحه دیگر ، قانون تحقیقات Cannabis دارو ، H.R. ۷۱۲ ، این VA را به منظور اجرای یک آزمایش بالینی در مقیاس بزرگ بر روی اثرات گیاه شاهدانه در شرایطی مانند PTSD و درده‌ای مزمن هدایت می‌کند .
لایحه " لو کوره آ "، نماینده کالیفرنیا ، " لو کوره آ " ، اظهار داشت که این تحقیق ، میزان تاثیر cannabis در شرایط مختلف بهداشتی و نیز روش‌های تحویل را مورد بررسی قرار خواهد داد.
" زمان کافی برای انجام تحقیق است. کوره آ گفت که زمان It's برای سربازان قدیمی این است که بدانند حشیش چه خوب است و چه گیاه شاهدانه برای آن‌ها خوب نیست .
یک سوم ، کهنه سربازان قدیمی از مزایای Healing ایمن استفاده می‌کنند ، H.R. ۲۱۹۲ ، از مزایای سربازان قدیمی با رد مراقبت بهداشتی و جبران برای سربازان شرکت‌کننده در برنامه پزشکی دولتی ماری‌جوانا محافظت می‌کند .
کیتا فرانکلین ، مدیر ملی پیش‌گیری از خودکشی ، گفت که در حالی که این اداره از تحقیقات پزشکی ماری‌جوانا حمایت می‌کند و در حال حاضر در یک محاکمه برای درمان PTSD دخیل بوده‌است ، با این لوایح مخالف است .
طبق گفته فرانکلین ، اگر پزشکان درمان‌های پزشکی را توصیه کرده یا ارجاع به آژانس‌های دولتی را توصیه کنند ، پزشکان تحت پی‌گرد قانونی قرار خواهند گرفت .
او گفت : " به طور معمول ، یک دادگاه بدوی کوچک‌تر دانش ما و مزایا و خطرات مربوط به گیاه شاهدانه را قبل از حرکت به روش گسترده‌ای که در این قانون تشریح شده‌است ، افزایش می‌دهد و شامل کوچک‌ترین شرکت کنندگان برای اجتناب از قرار دادن سوژه‌ها در خطر افزایش خطر است . به این دلایل ، ما از این قانون حمایت می‌کنیم ."



صورت سیاه خط لوله افسر ارشد حرف دل لیست ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال ۹۶ - مدارک ثبت نام




منبع

جمعه 31 خرداد 1398
بؤلوملر :