به عنوان بخشی از قانون مراقبت‌های پزشکی , هر کسی که بیمه درمانی دارد باید پوشش خود را در مورد مالیات بر درآمد یا ریسک پرداخت آنچه به عنوان " پرداخت مسئولیت مشترک فردی " بر مالیات‌ها شناخته می‌شود , گزارش کند .
قانون مراقبت‌های بهداشتی به تمام آمریکایی‌ها نیاز دارد تا بیمه درمانی را برای سال مالیاتی پر کنند .
روش irs چه شکلی است ?

هر کسی که بیمه داشته باشد, کارت اعتباری irs را از عرضه‌کننده بیمه خود دریافت خواهد کرد . انواع مختلفی از صورت‌های مالی irs وجود دارد :





ب
برای بازنشستگان , بازنشستگان , و همسرانشان که تحت پوشش بیمه مراقبت‌های پزشکی قرار دارند و افرادی که در مراقبت‌های پزشکی و مراقبت‌های پزشکی ثبت‌نام کرده‌اند .
برای اعضای فعال و خانواده‌های آن‌ها که توسط کارمندان فدرال و غیر نظامی اداره می‌شوند .
چه باید کرد ?
اگر یک فرم ب - ب یا ب - ب - c دارید که نشان می‌دهد شما و افراد وابسته به بیمه برای کل سال بیمه سلامت دارید , به سادگی جعبه مناسب را روی فرم سفارش دهید . نیازی نیست که فرم را با مالیات ثبت کنید .
اگر شما یک فرم با عنوان " بیانیه بازار بیمه درمانی " دارید , باید اطلاعات مربوط به فرم irs را هنگام ثبت مالیات وارد کنید . دولت فدرال برای افرادی است که بیمه سلامت خود را در بازار بیمه سلامت و یا بورس خریداری کرده‌اند و ممکن است بخشی از حق بیمه پرداخت‌شده توسط دولت فدرال دریافت کنند . این شکل نشان‌دهنده این است که و بسته به درآمد شما ممکن است مستحق دریافت اعتبار مالیاتی برای بخشی از حق بیمه پرداختی توسط دولت فدرال باشد .
اگر ماهی داشته باشید که شما یا وابستگان خود را بیمه نکنید , ممکن است مجبور باشید آنچه را که " فرد پرداخت مسئولیت مشترک " نامیده می‌شود , بپردازید . ب - a , ب , یا c شما بازتاب چند ماه پوشش بیمه درمانی را منعکس می‌کند . شما باید یک فرم irs را ثبت کنید تا مشخص شود که آیا جریمه دارید یا خیر . ممکن است به برخی افراد مانند : شهروندانی که در خارج زندگی می‌کنند , آن‌هایی که ادعا می‌کنند عسر و حرج , یا ساکنان دولت‌هایی که پوشش بیمه پزشکی را توسعه نمی‌دهند , در میان چیزهای دیگر , اعطا شود .
اگر در طول سال بازنشسته شوم چه اتفاقی می‌افتد ?
برای پوشش دادن دوران خدمت فعال , یا استخدام خدمات شهری و برای پوشش دادن آن ماه‌ها به عنوان یک بازنشسته , یک مالیات غیر مجاز دریافت خواهید کرد.
چگونه و کی می‌توانم شکل irs را بگیرم ?
ارتش , نیروی دریایی , نیروی دریایی , و اعضای نیروی هوایی , بازنشستگان و همسران باقیمانده می‌توانند با همه اسناد مالیاتی دیگر این فرم را در وب سایت اینترنتی خود بگیرند . برای آن‌هایی که حساب کاربری ندارند , فرم ایمیل می‌شود . برای اعضای گارد ساحلی . بازنشستگان و همسرانشان در دسترسی مستقیم در دسترس خواهند بود . برای سربازان قدیمی که تحت مراقبت بهداشتی قرار می‌گیرند فرم‌ها توسط va فرستاده خواهند شد . در تمام موارد باید این فرم را دیرتر از ژانویه ۲۰۰۷ دریافت کنید . برخی شرکت‌های خصوصی تا ماه فوریه برای صدور برگه به کارمندان به تعویق افتاده‌اند .
برای اطلاعات بیشتر برای اطلاعات بیشتر صفحه برنامه ثبت مالیات را ببینید .
اگر اطلاعات اشتباه باشد چه ?
سریعا ً با دفتر مالی خود تماس بگیرید , می‌توانید یک سند اصلاح کنید . به یاد داشته باشید که همه اطلاعات شما را به روز رسانی کنند . اعداد امنیت اجتماعی را به تمام اعضای خانواده اضافه کنید. این نحوه گزارش پوشش بیمه سلامت به irs است .
موضوعات مرتبط
سرباز قدیمی دارای مزایای مالی شخصی
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .







شنبه 8 تیر 1398
بؤلوملر :