ام . ای
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ یک دستور اجرایی را برای اداره امور سربازان قدیمی جهت افزایش دسترسی خدمات بهداشت روانی به دامپزشکان در تلاش برای کاهش نرخ خودکشی امضا کرد .
ترامپ در مراسم امضای کاخ سفید گفت که این حکم شامل " اقدامات عینی است که ما باید برای اطمینان از هر سربازی که نیاز به بهداشت روانی دارد و خدمات پیش‌گیری از خودکشی بلافاصله پس از جدایی از خدمت سربازی دریافت خواهند کرد. "
آن‌ها از ارتش خارج می‌شوند و کسی را ندارند که با او صحبت کنند . و این وضعیت بسیار ناراحت‌کننده است , اما ما از آن‌ها مراقبت می‌کنیم . "
در پنتاگون , وزیر دفاع جیم ران از اقدام ترامپ قدردانی کرد .

در بیانیه‌ای گفت : " ما به دنبال ادامه هم‌کاری خود با آمریکا هستیم تا مطمئن شویم سربازان قدیمی که به کشور ما خدمت کرده‌اند , به دریافت مراقبت‌های بهداشتی مهم و خدماتی که نیاز دارند, ادامه دهند . "






به موجب حکم اجرایی , سازمان ملل در تلاش برای کاهش نرخ خودکشی روزانه در میان سربازان قدیمی در سراسر کشور , بر ایجاد خدمات بهداشت روانی در دسترس برای سربازان قدیمی تاکید بیشتری خواهد کرد .
گذار به دامپزشکان در معرض خطر خاصی است . مطالعات مستقل و مستقل نشان می‌دهد که سربازان قدیمی که اخیرا ً ارتش را ترک کرده‌اند بین دو و سه برابر بیشتر از اعضای فعال خدمت متعهد هستند .
در نظم اجرایی , ترامپ به منشی و وزیر دفاع و امنیت داخلی دستور داد تا با طرحی برای بهبود خدمات بهداشت روانی به دامپزشکان در طی چند روز و اجرای آن ظرف چند روز آینده برنامه‌ریزی کنند .
در بیانیه‌ای اعلام کرد که مشترک با کشور و وزارت دفاع برای " توسعه یک برنامه اقدام مشترک برای حصول اطمینان از این که ۹۰ درصد از کهنه سربازان جدید که در حال حاضر واجد شرایط ثبت‌نام در مراقبت‌های بهداشتی نیستند - - عمدتا ً به دلیل عدم تایید ارتباط خدمات مرتبط با مساله پزشکی در دست - - به دنبال جدایی از خدمت , درمان و دسترسی به خدمات بهداشت روانی را دریافت خواهند کرد . "
او گفت : " به عنوان انتقال اعضای سرویس به وضعیت کهنه سرباز, آن‌ها با خطر بالای خودکشی و مشکلات بهداشت روانی مواجه هستند .
در طی این مرحله بحرانی , بسیاری از اعضای خدمت گذار ممکن است واجد شرایط ثبت‌نام در مراقبت‌های بهداشتی نباشند . او گفت : " تمرکز این نظم اجرایی هماهنگی دارایی‌های فدرال برای بستن شکاف است. "
یک بیانیه کاخ سفید بر این حکم گفت : " تنها ۹۰ درصد از اعضای خدمات بازگشتی که به درمان روانی نیاز دارند به دنبال آن هستند و تنها حدود نیمی از آن‌هایی که درمان دریافت می‌کنند مراقبت‌های کافی دریافت می‌کنند . "
زبان نظم اجرایی به طور خاص ذکر نکرد که آیا خانواده دامپزشکان در حال گذار به خدمات بهداشت روانی از طریق عملیات‌های نظامی دسترسی دارند یا خیر .
او گفت : " ترامپ راهنمایی روشنی برای تضمین بیشتر سربازان قدیمی و خانواده‌های آن‌ها ارائه کرده‌است تا بدانند ما بر روی راه‌هایی برای بهبود توانایی آن‌ها در حرکت به جلو و رسیدن به اهدافشان در زندگی پس از خدمت تمرکز می‌کنیم . "
گسترش سلاح‌های نظامی
مالک گفت بخشی از این طرح توسعه نیروی نظامی dod است که منابعی را برای اعضای فعال و خانواده‌های آن‌ها ارائه می‌دهد تا خدمات را به یک سال فراتر از تفکیک خدمت شامل شود . "
رز ماری ویلیامز , معاون وزیر دفاع جامعه نظامی و سیاست خانواده در دولت اوباما , گفت که براساس تجربه او , گسترش خدمات بهداشت روانی به خانواده‌ها حیاتی است .
او گفت : " این ایده گسترش سلاح‌های نظامی در لیبی مشهود است و من فقط سپاسگزار هستم که اکنون سربازان قدیمی ارتش و خانواده‌هایشان می‌توانند منابعی که در زمان انتقال نیاز دارند را بدست آورند که هرگز برای هیچ‌کس آسان نیست . "





یکشنبه 9 تیر 1398
بؤلوملر :