وزارت امور سربازان قدیمی ، توسط vee سیسیل

آمار نشان می‌دهد که یک نفر از سه سال آخر از Alzheimer's یا شکل دیگری از جنون می‌میرد . اما سربازان قدیمی که آسیب‌های مغزی را در دوره خدمت خود تجربه کرده‌اند ، باید بدانند که در خطر بسیار بالاتری برای توسعه این بیماری هستند . " لس‌آنجلس‌تایمز " ( Los Angeles Times) به نقل از مطالعه‌ای اشاره کرد که نشان داد آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه مغزی افراد را " ۶۰ درصد " بیشتر احتمال ابتلا به بیماری Alzheimer's یا دیگر اشکال جنون را بوجود آورده‌است .






با افزایش عوامل خطر به چنین درجه‌ای ، it's مهم است که سربازان قدیمی می‌دانند چطور از خود و عزیزانشان محافظت کنند در حالی که با تشخیص Alzheimer's مواجه هستند . در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید :
ببینید چه منافعی در دست است . بسته به سطح مراقبت مورد نیاز ، هزینه مدیریت one's Alzheimer's می‌تواند بسیار گران‌قیمت باشد . به عنوان یادداشت‌های AARP ، سالانه حدود ۵۶، ۸۰۰ دلار برای مراقبت از کسی با این بیماری به دست می‌آید . به عنوان یک سرباز کهنه‌کار ممکن است شما واجد شرایط مزایای خاصی از طریق VA ، از جمله برخی مواد غذایی برای مراقبت‌های اولیه خانگی ، پرستاری از خدمات خانگی و چیزهای دیگر باشید . برنامه VA یک مزیت شناخته‌شده به نام کمک و مشارکت و housebound بهبود یافته دارد که می‌تواند در پرداخت مراقبت خانگی مفید باشد . لطفا ً صبر کنید تا زمانی که در دست شویی باشید تا بفهمید چه منافعی برای شما در دسترس است . در حال حاضر تحقیقاتی انجام دهید تا اگر شما پیشرفت کنید ، خواهید دانست که چگونه به کمک دسترسی داشته باشید .
بدانید چه چیزی یک " لحظه بزرگ " و چه چیزی را تشکیل می‌دهد . در سن و سال شما ممکن است شروع به تجربه کردن آنچه که عموما ً به عنوان " لحظات آخر " یا "لحظات کوتاه فراموشی یا گیجی " شناخته می‌شوند ، شروع کنید . اما بسیار مهم است که شما و عزیزان تان بدانید چطور تفاوت بین یک لحظه و یک نشانه of را بگویید . در این مقاله چگونگی تشخیص نشانه‌های زوال عقل و تمایز روشن‌بین لحظات ارشد و نشانه‌های یک مساله جدی‌تر به دست آمده‌است . به عنوان مثال ، اشاره می‌کند که فراموش کردن یک قرار ملاقات در اینجا و ممکن است مشکلی وجود نداشته باشد، اما اگر فراموشی در زمان یا مکان شما اختلال ایجاد کند ، " it's ممکن است لحظات ارشد شما چیزی جدی‌تر را نشان دهند . اگر این علائم هشدار دهنده را تجربه می‌کنید ، یا اگر آن‌ها را در یکی از عزیزان خود دیدید ، تردید دارید که پزشک خود را ببینید .
ویتامین E را در نظر بگیرید . هیچ درمانی برای Alzheimer's وجود ندارد اما محققان به طور مداوم در مورد این بیماری و چگونگی رشد آن یاد می‌کنند . برای مثال ، همانطور که Healthline.com اشاره می‌کند ، یک مطالعه جدید به اثرات ویتامین ای روی گروهی از سربازان قدیمی نگاه کرد . مشخص شد که بیمارانی که مقدار زیادی از ویتامین E را مصرف می‌کنند مشکل کمتری با وظایف خاص مانند " پوشیدن لباس و حمام " دارند . این بهبودها بر این باور بودند که استفاده از ویتامین ای افزایش در عملکرد در یک دوره دو تا چهار ساله است . با دکتر خود در مورد اینکه آیا ویتامین ای می‌تواند به شما کمک کند صحبت کنید .
سلامتی مغز را در اولویت قرار دهید . اگر در معرض خطر توسعه Alzheimer's قرار دارید ، بدانید که این بیماری اجتناب‌ناپذیر است . زمانی که برای پرورش سلامت مغز خود قدم بردارید ، ممکن است بتوانید از این بیماری پیش‌گیری کنید یا حداقل پیشرفت آن را کند کنید . خوب ، شما چه کار باید بکنید ؟ HelpGuide.org پیشنهاد می‌کند که بر روی شش ستون یک مغز سالم تمرکز کنید :
ورزش منظم
رژیم غذایی سالم:
تحریک ذهنی
خواب کیفیت
مدیریت استرس
یک زندگی اجتماعی فعال
البته ، خبر خوب تمام تلاش‌ها برای بهبود سلامت مغز است و سلامت کلی شما را بهبود خواهد بخشید . بنابراین ، بلند شوید ، فعال شوید و کاری را که می‌توانید در زمینه توسعه یک مغز سالم انجام دهید ، انجام دهید .
تشخیص دهید که تشخیص بیماری با Alzheimer's منجر به محکومیت مرگ می‌شود . همانطور که بیشتر و بیشتر در مورد این بیماری یاد می‌گیریم ، روش‌های جدیدی برای کاهش پیشرفت آن پیدا می‌کنیم . اگر تشخیص Alzheimer's را دریافت می‌کنید ، از این نکات برای حفاظت از خود و عزیزان خود استفاده کنید .





یکشنبه 9 تیر 1398
بؤلوملر :