یک سرباز کهنه‌کار نظامی که به دلیل مشکلات ناشی از الکل ، مجموعه‌ای از انتخاب‌های بد را ایجاد می‌کرد ، یک سرباز کهنه‌کار دریایی که نمی‌توانست به دلیل وابستگی به الکل شغل ثابتی داشته باشد ، و یک سرباز کهنه‌کار دریایی دیگر که نمی‌توانست شغلی پیدا کند چون مدت زیادی از بازار کار خارج شده‌بود .
هر سه این سربازان قدیمی و بسیاری از افراد بیشمار دیگر که با چالش‌های سلامت روانی , سو استفاده از مواد و یا بی‌خانمانی دست و پنجه نرم می‌کنند راهی برای بهبود زندگی خود از طریق برنامه درمانی Compensated درمانی ( CWT ) پیدا کرده‌اند . هدف این برنامه این است که به سربازان سربازان فرصت می‌دهد تا مهارت‌های شغلی ارزشمند را به دست آورند و منابع لازم برای آینده امیدوار را به آن‌ها بدهند .
آلیسون دیویس که بر برنامه CWT نظارت داشت ، گفت : " ما معمولا ً سربازان قدیمی را داریم که در برنامه‌های دیگر اینجا در توسکان هستند و بر روی مسائل بهداشت روانی خود کار می‌کنند و به زودی متوجه می‌شوند که زمانی که کار می‌کنند و خودشان را تامین می‌کنند ، احساس خوشحالی می‌کنند ."

طبق گفته دیویس ، بسیاری از این سربازان قدیمی که خواهان استخدام هستند سال‌ها به دلیل چالش‌هایی که با آن‌ها مواجه شده‌اند ، از بازار کار خارج شده‌اند .





او گفت : " ما با سربازان قدیمی می‌نشینیم و از آن‌ها می‌خواهیم که در پایان برنامه چه کار معناداری برای آن‌ها به نظر می‌رسد . دیویس می‌گوید : " ما همچنین به چیزهایی نگاه می‌کنیم که در گذشته آن‌ها را گرفتار کرده و به آن‌ها کمک می‌کنیم تا با خلاص شدن از موانع به جلو حرکت کنند. "
این برنامه به سربازان قدیمی کمک می‌کند تا مهارت‌های اولیه کاری را گسترش دهند که برای اشتغال طولانی‌مدت موفق هستند ، مانند لباس مناسب / ظاهر ، بهداشت شخصی ، وقت‌شناسی و همراه با همکاران دیگر . سربازان قدیمی CWT سفر خود را با کار کردن در محوطه دانشگاه Tucson در موقعیت‌های مختلف که ممکن است شامل امور خانه‌داری ، نگهداری زمین‌ها ، لباس‌شویی و mailroom باشد آغاز می‌کنند . همچنین یک محل کار محوطه دانشگاه در رستوران توسکان وجود دارد .
برای موفقیت افراد کارآزموده در برنامه CWT ، یک متخصص پشتیبانی همتا در کنار فراهم کردن حمایت و راهنمایی در طول برنامه آمده‌است . متخصص حمایت از همتا یک کهنه‌کار است که قبلا ً از برنامه CWT عبور کرده و می‌تواند به مسائل Veteran مربوط باشد .
تیم ، متخصص حمایت از همتای CWT در توسکان ، گفت : " ( از طریق برنامه CWT ) یاد گرفته‌ام که چطور با افراد دیگر کار کنم و به آنچه دیگران نیاز دارند، قبل از تجربه من در CWT ، واقعا ً فکر نکرده بودم که مردم دیگر با چه چیزی سر و کار دارند ."
در طول زمان خود در CWT ، تیم توانست بفهمد که او فرد ناسالم است به دلیل نوشیدن و نیاز به ایجاد تغییراتی در زندگی اش . او از طریق متخصص سو استفاده از مواد مخدر در مورد این برنامه تحقیق کرد .
او بازیابی سریع خود را در برنامه CWT افزایش داد . اکنون او به افراد کارآزموده دیگر در the VA در مسیرهای انفرادی خود برای بازیابی از طریق ارتباط با آن‌ها و تشویق آن‌ها برای ایجاد تغییرات مثبت کمک می‌کند .
تیم گفت : " به عنوان یک متخصص پشتیبانی همتا ، می‌توانم بگویم که آنجا بوده‌ام ، چون بیش از ۱۰۰ بار اخراج شده‌ام ، و می‌دانم که دقیقا ً چه چیزی در یک کار رخ می‌دهد . "
او با کهنه سربازان قدیمی ملاقات می‌کند و مسیر حرکت به سمت تغییرات مثبت را توضیح می‌دهد ، چیزی که به معنی هوشیار بودن ، و اهمیت دنبال کردن نوع مناسب کمک است .
" ( من به آن‌ها کمک می‌کنم تا درک کنند ) خوب است که درخواست کمک کنید ، و وقتی آن‌ها کمک را قبول می‌کنند اشکالی ندارد . تیم گفت : " آن‌ها همچنین می‌توانند یاد بگیرند که تغییراتی را براساس این کمک انجام دهند . سپس در نهایت مردم برای کمک به آن‌ها خواهند آمد و پاداش آن ارزش همه چیز را دارد ."
یکی از دستیاران پشتیبانی پزشکی توسکان این برنامه را پس از مجموعه‌ای از انتخاب‌های بد به خاطر سو استفاده از الکل ، پس از یک سری انتخاب‌های بد به او واگذار می‌کند .







یکشنبه 9 تیر 1398
بؤلوملر :