دموکرات‌های سنا به لغو سرپوش of برای بازنشستگان نظامی در سن کار برای بازنشستگان نظامی و مزایای سلامتی کهنه سربازان قدیمی که هنوز مطمئن نیستند که چگونه پول پرداخت کنند یا اینکه آیا جمهوری خواهان از آن حمایت خواهند کرد ، بسته شده‌اند .
در سال‌های اولیه جنگ ، مانور مانند این ممکن است چشم‌انداز لغو کلاه COLA را که کنگره تنها ماه گذشته برای صرفه‌جویی ۶ میلیارد دلار بیش از ۱۰ سال به عنوان بخشی از قرارداد بودجه دو حزبی به اجرا در می‌آورد را افزایش دهد .
با این حال ، امسال ، there's حاکی از ناامیدی در مورد زوج‌های تازه ساز بود . لغو منع مشروبات الکلی مساله‌ای است که معمولا ً در حوزه اختیارات کمیته خدمات مسلح قرار می‌گیرد . در واقع ، کمیته خدمات نیروهای مسلح سنا قصد دارد سه‌شنبه جلسه دادرسی را برگزار کند .

اما سناتور برنی ساندرز ( I - vt ) ، رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا ، لغو آن را به عنوان یکی از ویژگی‌های لایحه وی مطرح کرده‌است . او گفت : " رهبر اکثریت هری رید ( د / Nev ) از این حرکت پشتیبانی می‌کند و گفت : " رهبر اکثریت هری رید ( دی و نی ) .






آیا این گام زیرکانه در جهت احیای حفاظت کامل تورم از بازنشستگان فعلی و آینده بازنشستگان نظامی آینده است در حالی که چشم‌انداز بودجه چند میلیارد دلاری مزایای سربازان قدیمی را تقویت می‌کند؟
یا این به یک ژست فریبنده خواهد بود که برای مدتی ، خشم بازنشستگان فعلی و آینده را آسان‌تر می‌کند ، اما عمدا ً یا خیر ، به عنوان یک قرص زهر برای توسعه گسترده مزایای سربازان قدیمی که جمهوریخواهان از آن حمایت می‌کنند ، عمل می‌کند .
با وجود این که کنگره همچنان به دنبال یک بحران بدهی و چند سال دیگر از جداسازی بودجه است ، Sander's ، بهداشت کهنه سرباز و منافع بازنشستگی و بازنشستگی ارتش در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱۳۰ ابتکار را برای تقویت برنامه‌های قدیمی هر نوار پیشنهاد می‌دهد . خلاصه‌ای از آن‌ها ۲۲ صفحه را اداره می‌کند . تنها این لایحه بیش از ۴۰۰ صفحه است .
یک لینک آنلاین را به شرح هر یک از این مواد اضافه کنید .
ماه گذشته ، ساندرز تلاش کرد تا مجلس سنا را با موافقت اکثریت آرا در لایحه کوچک‌تر امنی بوس ، حمایت کند . ۹۴۴ . اما سناتور تام کوبرن ( R - Okla ) آن را نگه می‌دارد و می‌گوید که این لایحه بطور کامل با فرورفتگی مشخص سایر برنامه‌های کهنه سربازان یا برنامه‌های فدرال پرداخت می‌شود .
کوبرن همچنین استدلال می‌کند که وزارت امور سربازان از سال ۲۰۰۹ تا کنون ۵۸ درصد را صرف هزینه کردن کرده‌است و افزود که سیل مزایای تازه بهداشتی و آموزشی را می‌توان توجیه کرد ، به خصوص این که VA نشانه‌هایی را نشان می‌دهد که در حال حاضر موظف به ارائه آن هستند .
لایحه جدید ساندرز بیش از دو برابر سایز یک کوبرن را مسدود کرده‌است . این کمیته از سوی کمیته خود در طی سال گذشته و برخی از اعضای این کمیته هیچ وقت در نظر گرفته نشده است . در میان آن‌ها آماده‌سازی کامل سرپوش COLA بر بازنشستگان فعلی و آتی بازنشسته زیر ۶۲ سال وجود دارد .
ساندرز گفت که رید خواهان اس . ۱۹۵۰ تا جایی که امکان داشت به زمین آورده شد تا به بحث گذاشته شود و به آن رای داد . آیا ساندرز این مبلغ را به این لایحه اضافه کرد تا برای جمهوری خواهان دشوارتر شود ؟ او فقط گفت که خواهان یک لایحه " جامع " است چرا که سربازان قدیمی و خانواده‌هایشان مستحق تقریبا ً هر چیزی هستند که کنگره بتواند فراهم کند .
اما رای‌گیری علیه اس ۱۹۵۰ در حال حاضر تبدیل به یک رای مخالف برای بازنشستگان فعلی و نظامی می‌شود که ساندرز در یک کنفرانس مطبوعاتی به آن اشاره کرد .
ساندرز گفت : " ما به طور کامل آن مقررات را لغو خواهیم کرد … تا مطمئن شویم سربازان قدیمی ما the را دریافت می‌کنند . اما ما کاره‌ای زیادی انجام می‌دهیم … [ کهنه سربازان ] که نمی‌توانند به مراقبت‌های بهداشتی VA دسترسی داشته باشند، ما به شما کمک می‌کنیم این کار را انجام دهید . چند دندان در دهانشان دارد که در حال پوسیدن در دهان هستند ؛ چرا که آن‌ها وارد سیستم می‌شوند ؛ ما به شما کمک می‌کنیم این کار را انجام دهید .





یکشنبه 9 تیر 1398
بؤلوملر :